• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De gouden set moet weg!

DeletedUser

Het is zo simpel, zorg ervoor dat de gouden wapens niet meer de beste wapens zijn!

Dat kan je op veel verschillende manieren doen:

Schade van gouden wapens lager maken
Schade van andere wapens hoger doen
Nieuwe wapens maken (voor hoger level, maar wel betere schade)

Ikzelf denk dat die laatste het best is.
 

DeletedUser14705

Ik vind die gouden spullen nu ook wel wat overpowered.
De bonussen ervan zijn inderdaad te groot. Geen probleem wanneer iedereen hoog level heeft en iedereen ze draagt [dan hebben ze eigenlijk nog weinig nut toch?], maar vóór het spel zo ver gevorderd is, worden de snelle levelers -lees: in de meeste gevallen premiumgebruikers- toch wel bevoordeeld. :p

Maar ja, van mij zou je ook BSD en Hernando's eruit mogen halen, met hun "geheime' quests. :laugh:
 

DeletedUser

ik heb geen problemen met die wapens.
ik speel ook op de beta en bijna alle sterken hebben daar een gouden geweer en saben of gun dus ik vind het niet erg.
 

DeletedUser

ik heb geen problemen met die wapens.
ik speel ook op de beta en bijna alle sterken hebben daar een gouden geweer en saben of gun dus ik vind het niet erg.

Dat is dus het probleem iedereen heeft hem, waarom zou je nog een general grants sabel willen? en andere edele wapens?
 

DeletedUser

Ja en verzamelingen zijn nutteloos, net zoals hoe iets eruit ziet. leuk, maar je wordt er niet beter van. Niet dat alles altijd maar beter moet, maar dat het enige nut van edele wapens verzameling is vind ik raar.
 

DeletedUser

----

IK vind dat jullie je aanstellen hoor.

De gouden Set is niet moeilijk te krijgen hoor. Janklase2 had zijn Revolver al op lvl 42.
Als je lang over de GG doet heb je gewoon pech! Gouden Set is ook niet overpowerd, het is immers de GOUDEN set. Qua vaardigheden is ook gewoon bullshit, had je daar maar beter op moeten letten, toch?

Jullie vinden die kerstkados Niet overpwerd? Neem dan maar Innogames riem, +10 alle atribuut, en dat is zeker niet overpowerd? Als de Gouden Set eruit gaat, is Innogames wel erg ziek bezig...
 

DeletedUser

Oneens.

Totaal oneens man! :mad:
De gouden set is het enige samen met edele wapens wat non-premiums stimuleert om door te zetten, goed te worden en edele wapens zijn het nuttigst voor mensen die niet betalen; kijk naar Wyatt Earp en Generaal Grant.:D
Ik vind dit klinklare onzin en weet dat mods hier hard aan hebben gewerkt.
Kvind het tevens wel zo dat de kloof tussen premium en f2p te groot word, ik zou zeggen maak een grote wereld voor premium only ofzo en kijk hoe dat loopt en maak er dan ook gelijk een met f2p only.
Want als je niet betaalt voor dit spel ben jij helemaal blij met je generaal grants en komt er ff iemand langs met zn gouden tomahawk die ff naar je toe kwam racen op zijn STRUISVOGEL :blink:.
Dit is mijn mening, ik ben ook wel benieuwd naar volgende reacties dus post please.

Mvg,
aap09

PS: Ik was nog vergeten te zeggen dat ik het door al die premium items ook jammer vind dat het niet draait om hoe goed je bent of hoeveel ervaring je hebt maar puur hoe rijk je bent in-game en hoeveel geld je er aan uitgeeft :S en ook stom dat iedereen denkt dat edele wapens geen nut hebben, anders waren ze er nieteens en vergelijk het verschil tussen hoogwaardige bundel en allens pepper ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12590

Dat is dus het probleem iedereen heeft hem, waarom zou je nog een general grants sabel willen? en andere edele wapens?

Dan blijf je altijd bij hetzelfde probleem zitten. Waarom zou iemand een Allens Pepperbox willen als Wyatt Earps Buntline beter is? Wie draagt er nog een Hernandos als Grants sabel sterker is? Het ene is altijd beter dan het andere. Of je moet 5 wapens maken die kwa schade identiek zijn, maar kwa bonussen of extra mikken, of extra schade, of extra uitwijken geven.
 

DeletedUser

Dan blijf je altijd bij hetzelfde probleem zitten. Waarom zou iemand een Allens Pepperbox willen als Wyatt Earps Buntline beter is? Wie draagt er nog een Hernandos als Grants sabel sterker is? Het ene is altijd beter dan het andere. Of je moet 5 wapens maken die kwa schade identiek zijn, maar kwa bonussen of extra mikken, of extra schade, of extra uitwijken geven.

Op laag level kies je allens pepper (ook beste duelwapen om te gebruiken tijdens fg)

je draagt hernandos ook op laag level en als je slim bent draag je op hoog level liever een grants dan een gouden sabel...
ze geven tevens leuke bonussen en zijn de beste wapens voor je level.

dus ik zou wel degelijk voor grants kiezen en niet voor zo'n gouden ding.
 

DeletedUser11612

Totaal oneens man! :mad:
De gouden set is het enige samen met edele wapens wat non-premiums stimuleert om door te zetten, goed te worden en edele wapens zijn het nuttigst voor mensen die niet betalen; kijk naar Wyatt Earp en Generaal Grant.:D
Ik vind dit klinklare onzin en weet dat mods hier hard aan hebben gewerkt.
Kvind het tevens wel zo dat de kloof tussen premium en f2p te groot word, ik zou zeggen maak een grote wereld voor premium only ofzo en kijk hoe dat loopt en maak er dan ook gelijk een met f2p only.
Want als je niet betaalt voor dit spel ben jij helemaal blij met je generaal grants en komt er ff iemand langs met zn gouden tomahawk die ff naar je toe kwam racen op zijn STRUISVOGEL :blink:.
Dit is mijn mening, ik ben ook wel benieuwd naar volgende reacties dus post please.

Mvg,
aap09

PS: Ik was nog vergeten te zeggen dat ik het door al die premium items ook jammer vind dat het niet draait om hoe goed je bent of hoeveel ervaring je hebt maar puur hoe rijk je bent in-game en hoeveel geld je er aan uitgeeft :S en ook stom dat iedereen denkt dat edele wapens geen nut hebben, anders waren ze er nieteens en vergelijk het verschil tussen hoogwaardige bundel en allens pepper ..

En jij bent?

Kloof tussen premium en niet premium wordt groter idd, maar wat boeit dat, Innogames is een bedrijf die oogt op winst, dus ze gaan echt niet gaan aanpassen omdat er zo'n kloof ontstaat. Ze weten ook dat er mensen die altijd non premium gespeeld hebben, wel ooit eens zullen betalen, ze zoeken de zwakke plek van ons :)
 

DeletedUser

Op laag level kies je allens pepper (ook beste duelwapen om te gebruiken tijdens fg)

je draagt hernandos ook op laag level en als je slim bent draag je op hoog level liever een grants dan een gouden sabel...
ze geven tevens leuke bonussen en zijn de beste wapens voor je level.

dus ik zou wel degelijk voor grants kiezen en niet voor zo'n gouden ding.

Grants is zeker niet beter. 9 tactiek kan zeker niet op tegen 4 mikken en 8 slagkracht van de gouden sabel.
 
Omg mensen, gaan er nu opeens mensen hierop antwoorden en zeggen van 'Kijk is naar die kerstcadeaus en dat is niet overpowered?'. Daar word ik echt chagrijnig van. Dit topic bestaat al sinds... WEET IK VEEL al heel lang en dan nu opeens bijdehand gaan lopen doen? Heb je nu opeens wat om te zeggen? Ik snap ook wel dat die kerstcadeaus nergens op slaan en veel zijn er voor deze mening en anderen niet, kword echt sick hiervan. De gouden set is overpowered( vroeger) omdat het de zeer TOEN NOG zeldzame wapens overheersden, ze waren zinloos. Nu met die kerstcadeaus zijn ze nog wel zinloos, maar niet meer zeldzaam, dus dan boeit het niets meer of die gouden set blijft of niet.

EDIT: 28-9-11 is dit topic al open...
 

DeletedUser

IK vind dat jullie je aanstellen hoor.

De gouden Set is niet moeilijk te krijgen hoor. Janklase2 had zijn Revolver al op lvl 42.
Als je lang over de GG doet heb je gewoon pech! Gouden Set is ook niet overpowerd, het is immers de GOUDEN set. Qua vaardigheden is ook gewoon bullshit, had je daar maar beter op moeten letten, toch?

Jullie vinden die kerstkados Niet overpwerd? Neem dan maar Innogames riem, +10 alle atribuut, en dat is zeker niet overpowerd? Als de Gouden Set eruit gaat, is Innogames wel erg ziek bezig...

Rare reactie,

1. Niemand heeft volgens mij gezegd dat de gouden revolver moeilijk te krijgen is.

2. Het is wel overpowered, juist vooral als je bedenkt dat het goud is, goud is in het echt juist niet sterk, het is juist onhandig en zwaar.

3. We vinden de kerstcadeaus wel overpowered, tenminste die gouden tomahawk en inno riem enzo, sommigen kregen juist troep.

Verder denk ik dat innogames het wel op EEN (lang niet de beste) manier heeft opgelost door nieuwe wapens, hoewel ik liever had gewild dat er gewoon level 100 110 en 120 wapens kwamen, niet perse edel maar gewoon. dat zou een veel betere oplossing geweest dan ze nu hebben. (sam nogwattens mes, exclusieve sabel en revolver enzo, ze maken ze te speciaal.)
 

DeletedUser

Goud heeft waarde maar geen nut. Een elastiek heeft nut maar geen waarde.
 

DeletedUser

Eigen keuze

Grants is zeker niet beter. 9 tactiek kan zeker niet op tegen 4 mikken en 8 slagkracht van de gouden sabel.

Nou, ik vind dat grants wel degelijk beter is, mijn mening ;)

Ik zeg dat ik grants er boven zou kiezen, jij moet lekker zelf weten of je gouden of grants kiest.
 

DeletedUser

deels gelijk....

En jij bent?

Kloof tussen premium en niet premium wordt groter idd, maar wat boeit dat, Innogames is een bedrijf die oogt op winst, dus ze gaan echt niet gaan aanpassen omdat er zo'n kloof ontstaat. Ze weten ook dat er mensen die altijd non premium gespeeld hebben, wel ooit eens zullen betalen, ze zoeken de zwakke plek van ons :)

ik weet dat de kloof te groot word en dat ze daar niets aan gaan doen maar toch zou heus niet iedereen bereid zijn hier voor te betalen, al vind je zn zwakke plek.
 

DeletedUser

Ik ben het eens dat gouden pistool en revolver moeten verdwijnen, maar het GG mag wel blijven bestaan :)
 

DeletedUser12681

Ik vind het juist mooi dat er een wapen in het spel is die super moeilijk te behalen valt! het Gouden Geweer... daar kan je tenminste trots op zijn
 
Bovenaan