• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De gouden set moet weg!

oke, ik denk dat we ons beter even op de gouden duelwapens kunnen richten, want ik denk dat die het spel toch wel het meest verpesten ...
 

DeletedUser

Het is natuurlijk logisch dat er verschil zit tussen non premium gebruikers en wel premium gebruikers.

Maar zoals het nu kan gaat het zo:

Een wereld begint. Je npcduelt tot lvl 8.

Op level 8 zet je een paar atributen op charisma zodat je kan fort bewaken.

Maar je gaat niet fort bewaken, je koop gewoon met premium wat vlaggen van de unie!

Die verkoop je bij de rondreizende handelaar.

Dat doe je net zovaak tot je een hoop geld hebt.

Je koopt de beste spullen bij de rondreizende handelaar, door met goudnuggets elke keer de rondreizende handelaar te laten vernieuwen.

Omdat je dan alle goeie kleren al hebt (je bent nog steeds lvl 8) kan je meteen al bijv. treinstation bouwen (echt)

Dan kan je dus meteen al een arbeid waar je 99 EP PER UUR KRIJGT! :blink:

Dat betekend dus dat je zo snel lvl-up gaat dat je tot lvl 20 aan een stuk door arbeiden kan doen.

En dan, ga je natuurlijk weer betere arbeiden doen, zoals landhuis bouwen. 149 EP per uur, en zo gaat het door tot lvl 120, Het zal nooit gebeuren dat een non-premium in de top 15 staat als een premiumwereld begint.
 
is waar, dus speel dan niet als gratis op zo'n wereld, daar heb je niets te zoeken :p

Maar dit is geen topic over wel en niet premium gebruikers, het gaat over de veel te sterke gouden wapens, dus weg met de gouden (duel)wapens!!!!!!!!
 

DeletedUser

De gouden set weg doen, lijkt me ver overdreven.

Ja, met premium kan je het gouden geweer sneller halen. Dit is dan ook niet tegen te spreken, maar premium geeft zo zijn voordelen. Ik heb destijds mijn gouden geweer gehaald zonder premium. Ik kon sleutel 3 kopen voor 350.000. Ja, dit heeft wel even geduurd, maar het is makkelijk haalbaar. Premium geeft op verschillende vlakken veel meer voordeel, maar om dan te gaan zeggen dat ze de gouden set moeten afschaffen, is ook geen oplossing.
Ik heb mijn gouden geweer enkel om de bonussen gehaald, maar ze geven wel een goede bonus bij fortgevechten, dat is moeilijk te ontkennen.
Echter verbiedt niemand je om deze wapens te behalen. Enkel het gouden geweer is moeilijk te behalen omwille van sleutel 3, maar door te reskillen op handvaardigheid is dat niet zo'n probleem.

Ik kan best begrijpen dat er enige commentaar is op het gouden geweer, maar afschaffen is -zoals ik al eerder zei- geen oplossing. Het behalen er van is niet zo moeilijk als men beweert heeft.
Er zijn verschillende oplossingen om dit tegen te gaan, maar zijn de premiumspelers hier wel mee akkoord? Non-premium spelers zullen het vaak tot altijd eens zijn over dit soort zaken, maar naar de premiumspelers luisteren ze vaak niet.
Ikzelf kan best begrijpen dat je dit wilt aanpassen. Je kan ofwel de levelcap van het gouden geweer verhogen naar 100-105 of je gaat betere wapens (genaamde fortwapens) invoeren of de manier om het gouden geweer te verkrijgen zou aangepast moeten worden.

Gouden duelwapens hebben de edele wapens zeker afgevoerd. Ik was er geen voorstander van, maar ik ben ook maar een noobje dat weinig te zeggen heeft. Ik heb destijds ook mijn wyatt earps (toen nog verkregen via cashbattles) verkocht en het gouden geweer behaald. De schade was min of meer gelijk en je kon er veel geld voor vangen. Echter is ook hier afschaffen geen optie, enkel de levelcap verhogen lijkt hier een optie, maar gaat dat veel nut hebben? Ik betwijfel het. Iedereen die het wapen wilt, kan het makkelijk verkrijgen zolang je maar wilt.


Afschaffen is geen optie, bedenk andere oplossingen en dan kan je echte, uitgewerkte voorstellen doen ;)
 
Verschil tussen premium en non pa moet bij browser games altijd bestaan. Als non pa'er moet je je gewoon en dat is prima mogelijk. Op Arizona heb ik nu toch ook mn GG en ben ik level 120 als 18e. Prima toch. Je moet je wel bedenken dat premium spelers er voor zorgen dat the-west bestaat.

Veel erger naar mijn idee zijn de veranderingen in the-west die het hele idee van "Het WILDE westen" verzieken. Zoals enorme bondgenootschappen, Fortgevechten, de markt en craften. Maarja, over die discussie praten we hier niet ;).

Ik zeg, non pa'ers, wees blij dat er mensen veel geld betalen zodat jij gratis kan blijven spelen!
En voor alle trouwe non pa'ers; pas je aan en je kunt nog bewonderingswaardig veel bereiken ;)

Grtz Gangsta


Nog eens +1

Al dat gezeik over de gouden wxpens gaat echt niets veranderen. De devs krijgen er veel te veel geld door binnen.
 
Gouden duelwapens hebben de edele wapens zeker afgevoerd. Ik was er geen voorstander van, maar ik ben ook maar een noobje dat weinig te zeggen heeft. Ik heb destijds ook mijn wyatt earps (toen nog verkregen via cashbattles) verkocht en het gouden geweer behaald. De schade was min of meer gelijk en je kon er veel geld voor vangen. Echter is ook hier afschaffen geen optie, enkel de levelcap verhogen lijkt hier een optie, maar gaat dat veel nut hebben? Ik betwijfel het. Iedereen die het wapen wilt, kan het makkelijk verkrijgen zolang je maar wilt.


Afschaffen is geen optie, bedenk andere oplossingen en dan kan je echte, uitgewerkte voorstellen doen ;)


Zoals jordes al zei:
Je kan de gouden wapens beter de statistieken geven van hun nagemaakte versies (81-119 schade), dan zijn de gouden duelwapens nogsteeds beter dan wapens uit de geweermaker, maar worden ze nog wel verslagen door de meeste edele wapens. En zo zou het ook moeten zijn in mijn ogen

Een oud idee:
http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=22920&highlight=gouden+oplossing(zie net dat afbeeldingen het niet meer doen, mocht je ze toch willen zien, stuur pm, want staan nog wel ergens op mn PC)
komt nu wellicht in de knoei met craften...
 

DeletedUser

ah jordes :):):)
ik heb zin om het ook te halen zonder premium ;) voor een avo als ik geeft die set lekker veel bonus
 

DeletedUser

Ik ben het er mee eens, in zoverre dat de edele wapens sinds de kistjesupdate bijna onmogelijk meer te krijgen zijn. En zo hoort het. Ze horen zeer zeldzaam te zijn. Op sommige werelden was het enige FG dat nog kwam een Cashgevecht. Dat liep een beetje uit de klauwen.

Maar als je de edele duelwapens gaat vergelijken met de gouden wapens, kom je gewoon tot de conclusie dat de gouden wapens makkelijker en sterk genoeg zijn. Misschien niet net zo goed als Wyatt's, maar veel verschil is er niet. Bovendien zijn er maar weinig met Wyatt's, dus kun je vrijwel iedereen aan met het ding. Het enige verschil is dat in de top 100 van elke wereld muv Briscoe en miss Arizona (al betwijfel ik die laatste al) iedereen aan de gouden duelwapens kan komen, mits men zich een beetje inspant. Dat terwijl je heel goed moet zoeken om edele wapens te vinden. Van sommigen weet je dat ze er één of meer hebben (Hank Moody met Taschunka, Girafi had volgens mij ooit een Wyatt (weet niet of je die nog hebt xD) enz.). Het wordt gewoon een te sterk wapen. Als je duellant bent, is er maar één wapen dat je kunt gebruiken. Gouden sabel voor slagkrachters, gouden gun voor schieters. Heb je die niet, is het extreem lastig om nog mee te draaien. Kan alleen als je een zeer sterke puntenverdeling hebt.
 
Ik ben het er mee eens, in zoverre dat de edele wapens sinds de kistjesupdate bijna onmogelijk meer te krijgen zijn. En zo hoort het. Ze horen zeer zeldzaam te zijn. Op sommige werelden was het enige FG dat nog kwam een Cashgevecht. Dat liep een beetje uit de klauwen.

Maar als je de edele duelwapens gaat vergelijken met de gouden wapens, kom je gewoon tot de conclusie dat de gouden wapens makkelijker en sterk genoeg zijn. Misschien niet net zo goed als Wyatt's, maar veel verschil is er niet. Bovendien zijn er maar weinig met Wyatt's, dus kun je vrijwel iedereen aan met het ding. Het enige verschil is dat in de top 100 van elke wereld muv Briscoe en miss Arizona (al betwijfel ik die laatste al) iedereen aan de gouden duelwapens kan komen, mits men zich een beetje inspant. Dat terwijl je heel goed moet zoeken om edele wapens te vinden. Van sommigen weet je dat ze er één of meer hebben (Hank Moody met Taschunka, Girafi had volgens mij ooit een Wyatt (weet niet of je die nog hebt xD) enz.). Het wordt gewoon een te sterk wapen. Als je duellant bent, is er maar één wapen dat je kunt gebruiken. Gouden sabel voor slagkrachters, gouden gun voor schieters. Heb je die niet, is het extreem lastig om nog mee te draaien. Kan alleen als je een zeer sterke puntenverdeling hebt.

ben je nou voor of tegen het feit dat de gouden wapens te sterk zijn?
 

DeletedUser

ben je nou voor of tegen het feit dat de gouden wapens te sterk zijn?

Ik vind dat ze te sterk zijn, lijkt me duidelijk. Voor mij is het alleen geen kwestie van wel Premium of niet Premium, het gaat me meer om het principe dat edele wapens zeldzaam zijn en Gouden wapens hoogstens ongewoon, maar zeker niet zeldzaam of bijzonder. Bij edele wapens krijg je een reactie als: "Mooie prijs uit dat kistje! Netjes gedaan!" terwijl de reactie bij de Gouden wapens niet meer is dan: "Leuk hoor. Goed zo." Veel gematigder iig. Edele wapens zijn enkel nog hebbedingetjes, geen echte duelwapens meer.
 
ben je nou voor of tegen het feit dat de gouden wapens te sterk zijn?

Lees en weet:

Ik ben het er mee eens, in zoverre dat de edele wapens sinds de kistjesupdate bijna onmogelijk meer te krijgen zijn. En zo hoort het. Ze horen zeer zeldzaam te zijn. Op sommige werelden was het enige FG dat nog kwam een Cashgevecht. Dat liep een beetje uit de klauwen.

Maar als je de edele duelwapens gaat vergelijken met de gouden wapens, kom je gewoon tot de conclusie dat de gouden wapens makkelijker en sterk genoeg zijn. Misschien niet net zo goed als Wyatt's, maar veel verschil is er niet. Bovendien zijn er maar weinig met Wyatt's, dus kun je vrijwel iedereen aan met het ding. Het enige verschil is dat in de top 100 van elke wereld muv Briscoe en miss Arizona (al betwijfel ik die laatste al) iedereen aan de gouden duelwapens kan komen, mits men zich een beetje inspant. Dat terwijl je heel goed moet zoeken om edele wapens te vinden. Van sommigen weet je dat ze er één of meer hebben (Hank Moody met Taschunka, Girafi had volgens mij ooit een Wyatt (weet niet of je die nog hebt xD) enz.). Het wordt gewoon een te sterk wapen. Als je duellant bent, is er maar één wapen dat je kunt gebruiken. Gouden sabel voor slagkrachters, gouden gun voor schieters. Heb je die niet, is het extreem lastig om nog mee te draaien. Kan alleen als je een zeer sterke puntenverdeling hebt.

Correct me if I'm wrong, maar mij lijkt het dat Simmies vindt dat de gouden wapens sterk zijn en dat de edele wapens (die toch net iets sterker zijn) heel moeilijk te vinden zijn (zoals het hoort). De meeste mensen 'nemen dus genoegen' met een Gouden wapen, dat niet extreem moeilijk is om aan te komen.

Gouden wapens moeten slapper worden zodat edele wapens weer meer zijn dan hebbedingetjes

Dat zou tof zijn inderdaad. Dan hebben die veel te leuke wapens ook nog nut! :D
 
is waar, dus speel dan niet als gratis op zo'n wereld, daar heb je niets te zoeken :p

Maar dit is geen topic over wel en niet premium gebruikers, het gaat over de veel te sterke gouden wapens, dus weg met de gouden (duel)wapens!!!!!!!!

Aangezien er geen andere werelden komen dan arizona en briscoe, lijkt het me meer dan duidelijk waarom ik er speel.. Nieuwe kansen om hoog te komen in wat voor ranking dan ook, als er ook eens een NON-premium wereld zou komen, dan kun je tenminste KWALITEITEN meten. Ze krijgen dan geen geld binnen, dat is het probleem, maar wat als je met 50 nuggets een maand kunt spelen? Dat kun je nog wel bij elkaar sponsorpayen en stel dat je niet op tijd betaalt, gaat je acc gwn tijdelijk op slot, kun je niks doen. Totdat je weer 50 nuggets betaalt.. Dan zijn de fortgevechten ook wat leuker en gaat het meer om kwaliteit, niet om het wapen wat je draagt.. zonder GG krijg je nooit stalen kistjes, of je moet als duellant paar mooie kritieken doen en veel raken.

Sowieso moeten de gouden duelwapens aangepast worden vind ik... Zeldzame edele wapens doe je alleen nog maar aan voor de bonussen ervan( dit heeft ook betrekking op FG's vaak)
 

DeletedUser

mss de premium werelden de gouden wapens minder ster te maken maar voor de andere werelden lijkt me alles prima ;)
 

DeletedUser

Jordes,

Met gg ben ik het met je eens op sommige punten. mensen met premium die geraken er sneller aan. maar anders kan ook neem voorbeeld NielsE op w1 haha:):):)

ik vind gouden revolver en gouden sabel egt oerlelijk
maar ik vind wel als die weg zouden gaan dat bijv mensne met wyatt of billys jessejames general grants boones taschunkas onoverwinnelijk worden en das wel jammer

verder is het tog ook wel leuk om een gg te hebben ben je orgineel bedoel alleen de non premium werelden:o
 

DeletedUser

Volledig akkoord met JorDes, toch op het vlak van de duelwapens.

Die zijn te goed in vergelijking met de edele wapens.

Ik verkocht dus mijn Boones op w2, omdat ik simpelweg veel beter af ben met een Gouden Sabel :s
 

DeletedUser

Jordes,

Met gg ben ik het met je eens op sommige punten. mensen met premium die geraken er sneller aan. maar anders kan ook neem voorbeeld NielsE op w1 haha:):):)

ik vind gouden revolver en gouden sabel egt oerlelijk
maar ik vind wel als die weg zouden gaan dat bijv mensne met wyatt of billys jessejames general grants boones taschunkas onoverwinnelijk worden en das wel jammer

verder is het tog ook wel leuk om een gg te hebben ben je orgineel bedoel alleen de non premium werelden:o

Die mensen zijn niet onoverwinnelijk, maar gewoon sterk in het voordeel. En daar is niets mis mee, denk ik, omdat die wapens zeer lastig te krijgen zijn.
 

DeletedUser


Wel leuk dat je het oneerlijk vindt dat non PA'ers evenveel voordelen moeten hebben dan jou, maar je wil er blijkbaar niet voor betalen.

Om die gouden sabel/revolver/geweer te halen heb ik best heel wat energie en tijd mogen steken en nu wil jij die weg omdat het oneerlijk zou zijn?

Er zijn genoeg mensen die betalen om de werelden draaiende te houden. Jaag die weg en de boeken kunnen dicht.

Dit lijkt mij meer gewhine van een jaloers jongetje als je het mij vraagt. Denk eens na voor je iets post.
 

DeletedUser

een beetje samenvattend is dus het gouden geweer moeilijk genoeg mom te krijgen, maar moet gouden sabel en gouden revolver of moeilijker verkrijgbaar of minder veel schade aanrichten..

ik vind het dan een goed idee om schade iets boven die van hernandos te leggen en ben ook tegen gouden sabels en revolver over de hele wereld..
 
Bovenaan