• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De gouden set moet weg!

DeletedUser

Je moet alles in perspectief zien. Als je gouden wapens weg haalt dan worden mensen met edele wapens weer veel sterker. De mensen die veel fortgevechten doen maken veel meer kans op kistjes en dus op edele wapens. Ik zuig in fortgevechten dus kom zomaar niet aan zo'n wapen. Dan krijgen mensen die puur en alleen voor duels gaan het weer moeilijker.

Bovendien zijn er zoveel dingen die uit verhouding zijn.

Neem de gentlemanset. Helemaal sinds de update is dit ding vreselijk goed.
Het heeft geen enkele waarde meer om een vrouwelijk karakter te nemen. De danseressenset komt in de verste verte niet in de buurt van de gentlemanset.

Een tweede is karakterklasse soldaat. Waarom is op Briscoe 80/90% van de mensen die zowel in de top 15 arvaring als de top 15 duels een soldaat?
Simpelweg omdat deze karakterklasse vele malen beter is dan de andere.
Kwak een paar atributen op charisma, zet wat punten op schieten, trek wat kleren aan met uitwijken, schieten en tactiek, premium er op en hopsaké!
Je wint verdedigend de meeste duels al. Zonder dat je echt duelstats nodig hebt.

Dit zijn maar een paar voorbeelden. Alles is niet in evenwicht, that's the game. Het is niet te doen om alles perfect uitgebalanceerd te krijgen.

Mensen met premium maken meer kans op de 3e sleutel en bovendien verdienen ze veel sneller geld dus kunnen hem makkelijker kopen. Premium heeft veel voordelen inderdaad. Toch kun je het gouden pistool of sabel makkelijk zonder premium halen.

Accepteer dat niet alles helemaal eerlijk is en probeer het beste er van te maken zou ik zeggen... ;)
 

DeletedUser

Ik heb nog nooit premium gebruikt buiten voor die korte periode die je bij de eerste opdrachten krijgt, en ik stoor er me niet aan dat mensen die er wel geld aan geven het gemakkelijker hebben. Het is een uitdaging om alles zonder 'hulp' te doen, maar het is perfect mogelijk. Op W3 ben ik lvl 89, en ik moet nog maar een beetje reskillen om de derde sleutel te kunnen vinden. De andere twee heb ik al. Je hoeft dus zelfs niet eens lvl 120 te zijn als non-premium al die wapens te krijgen, een beetje inzet doet het hem al. En het mag toch niet te gemakkelijk worden, hè.
 
Je moet alles in perspectief zien. Als je gouden wapens weg haalt dan worden mensen met edele wapens weer veel sterker. De mensen die veel fortgevechten doen maken veel meer kans op kistjes en dus op edele wapens. Ik zuig in fortgevechten dus kom zomaar niet aan zo'n wapen. Dan krijgen mensen die puur en alleen voor duels gaan het weer moeilijker.

Bovendien zijn er zoveel dingen die uit verhouding zijn.

Neem de gentlemanset. Helemaal sinds de update is dit ding vreselijk goed.
Het heeft geen enkele waarde meer om een vrouwelijk karakter te nemen. De danseressenset komt in de verste verte niet in de buurt van de gentlemanset.

Een tweede is karakterklasse soldaat. Waarom is op Briscoe 80/90% van de mensen die zowel in de top 15 arvaring als de top 15 duels een soldaat?
Simpelweg omdat deze karakterklasse vele malen beter is dan de andere.
Kwak een paar atributen op charisma, zet wat punten op schieten, trek wat kleren aan met uitwijken, schieten en tactiek, premium er op en hopsaké!
Je wint verdedigend de meeste duels al. Zonder dat je echt duelstats nodig hebt.

Dit zijn maar een paar voorbeelden. Alles is niet in evenwicht, that's the game. Het is niet te doen om alles perfect uitgebalanceerd te krijgen.

Mensen met premium maken meer kans op de 3e sleutel en bovendien verdienen ze veel sneller geld dus kunnen hem makkelijker kopen. Premium heeft veel voordelen inderdaad. Toch kun je het gouden pistool of sabel makkelijk zonder premium halen.

Accepteer dat niet alles helemaal eerlijk is en probeer het beste er van te maken zou ik zeggen... ;)

+5
Dit is het gewoon.
 

DeletedUser

Je moet alles in perspectief zien. Als je gouden wapens weg haalt dan worden mensen met edele wapens weer veel sterker. De mensen die veel fortgevechten doen maken veel meer kans op kistjes en dus op edele wapens. Ik zuig in fortgevechten dus kom zomaar niet aan zo'n wapen. Dan krijgen mensen die puur en alleen voor duels gaan het weer moeilijker.

Bovendien zijn er zoveel dingen die uit verhouding zijn.

Neem de gentlemanset. Helemaal sinds de update is dit ding vreselijk goed.
Het heeft geen enkele waarde meer om een vrouwelijk karakter te nemen. De danseressenset komt in de verste verte niet in de buurt van de gentlemanset.


Een tweede is karakterklasse soldaat. Waarom is op Briscoe 80/90% van de mensen die zowel in de top 15 arvaring als de top 15 duels een soldaat?
Simpelweg omdat deze karakterklasse vele malen beter is dan de andere.
Kwak een paar atributen op charisma, zet wat punten op schieten, trek wat kleren aan met uitwijken, schieten en tactiek, premium er op en hopsaké!
Je wint verdedigend de meeste duels al. Zonder dat je echt duelstats nodig hebt.

Dit zijn maar een paar voorbeelden. Alles is niet in evenwicht, that's the game. Het is niet te doen om alles perfect uitgebalanceerd te krijgen.

Mensen met premium maken meer kans op de 3e sleutel en bovendien verdienen ze veel sneller geld dus kunnen hem makkelijker kopen. Premium heeft veel voordelen inderdaad. Toch kun je het gouden pistool of sabel makkelijk zonder premium halen.

Accepteer dat niet alles helemaal eerlijk is en probeer het beste er van te maken zou ik zeggen... ;)

In het vetgedrukt moet ik je toch ongelijk geven. ;)
Beide sets geven 20 charisma en 100 arbeidspunten, alleen is er een klein verschil bij de andere skills. Voor de rest volledig eens met jou.
 

DeletedUser

He dat wist ik niet. Dus ze hebben de danseressenset recht getrokken met de gentleman. Dat is goed nieuws en zeer terecht. Ik zie inderdaad dat de danseressenset nu ook leuke bonussen geeft als je hem compleet hebt. Dat was voor de update met broeken en riemen nou niet het geval...

Excuses voor deze fout. Ben niet actief genoeg meer om goed op de hoogte te blijven zie ik wel. :)
 

Deleted User - 36202

Het is wel ongeveer gelijk. Zo op het eerste gezicht is de gentleman set wat interessanter voor charisma doeleinden, terwijl de danseressenset wat beter lijkt voor questers.
 

DeletedUser

oke the simmies helemaal onoverwinnelijk ben je niet als de gouden set weg zou zijn maar als je een top 15 duelant ben met een boones tashunkas genralgrant heb dan hit je wel veeel hoger dan bijv een sherpe houthakkerbijl ofzo:o
 

DeletedUser

oke the simmies helemaal onoverwinnelijk ben je niet als de gouden set weg zou zijn maar als je een top 15 duelant ben met een boones tashunkas genralgrant heb dan hit je wel veeel hoger dan bijv een sherpe houthakkerbijl ofzo:o

Klopt, maar er zijn er ook maar een paar in handen van duellanten per wereld. Ze zouden dus echte waardevol worden.
 
Je moet alles in perspectief zien. Als je gouden wapens weg haalt dan worden mensen met edele wapens weer veel sterker. De mensen die veel fortgevechten doen maken veel meer kans op kistjes en dus op edele wapens. Ik zuig in fortgevechten dus kom zomaar niet aan zo'n wapen. Dan krijgen mensen die puur en alleen voor duels gaan het weer moeilijker.

Bovendien zijn er zoveel dingen die uit verhouding zijn.

Neem de gentlemanset. Helemaal sinds de update is dit ding vreselijk goed.
Het heeft geen enkele waarde meer om een vrouwelijk karakter te nemen. De danseressenset komt in de verste verte niet in de buurt van de gentlemanset.

Een tweede is karakterklasse soldaat. Waarom is op Briscoe 80/90% van de mensen die zowel in de top 15 arvaring als de top 15 duels een soldaat?
Simpelweg omdat deze karakterklasse vele malen beter is dan de andere.
Kwak een paar atributen op charisma, zet wat punten op schieten, trek wat kleren aan met uitwijken, schieten en tactiek, premium er op en hopsaké!
Je wint verdedigend de meeste duels al. Zonder dat je echt duelstats nodig hebt.

Dit zijn maar een paar voorbeelden. Alles is niet in evenwicht, that's the game. Het is niet te doen om alles perfect uitgebalanceerd te krijgen.

Mensen met premium maken meer kans op de 3e sleutel en bovendien verdienen ze veel sneller geld dus kunnen hem makkelijker kopen. Premium heeft veel voordelen inderdaad. Toch kun je het gouden pistool of sabel makkelijk zonder premium halen.

Accepteer dat niet alles helemaal eerlijk is en probeer het beste er van te maken zou ik zeggen... ;)

Natuurlijk zijn er wel meer dingen die uit verhouding zijn, maar als ik van 1 volgens mij verkeerde verhouding wat zeg, mag ik dat dan niet zeggen, omdat er meerdere verhoudingen niet goed zijn? Dat is onzin. Je kunt moeilijk alles opnoemen.. 1 verkeerde verhouding weg kan al veel schelen ;)

Je kunt de gouden revolver en de sabel idd zonder premium ook best makkelijk halen, dat bedoel ik er dus mee, zo'n goed wapen zo makkelijk te krijgen, zonder premium zelfs nog, dus dat wapen moet of weg, of de damage moet lager worden, zodat de speciale zeldzame wapens als WAPENS kunnen fungeren en niet als verzamelobjecten.

Wat je daarboven zegt, fortvechters hebben toch geen belang bij duelwapens? Waarom zouden ze die houden dan? Een paar wapens geven wel mooie FG bonus, maar als je dan een 2de zou krijgen, is die weer overbodig, die kunnen duellanten dan weer overnemen, je kunt dan als duellant de wapens ZELF niet krijgen, maar wel kopen. Oja en trouwens, op ELKE wereld word er steeds meer LP gereskillt, dit heeft als gevolg dat je als karakterduellant wel DEGELIJK stalen kistjes kunt krijgen. Kritieke hits, ooit van gehoord?
Ben je een slagkrachtduellant en dus soldaat, heb je veel te veel voordelen zeg je zelf, je kunt het dus makkelijk combineren en ook een goede FG score halen.
 

DeletedUser

Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen. Ik noem gewoon enkele voorbeelden. Het is nu eenmaal niet perfect in evenwicht. En nee ik kan als schietsoldaat niet goed fortvechten. Vraag al mijn stadsgenoten van W3 maar. Ik schiet gewoon bijna alles mis. Daarnaast slaat je voorbeeld over karakterklasse duellant niet echt ergens op. Welke speler die wil duelleren neemt nou karakterklasse duellant?? Alleen als slagkrachter zou het evt aantrekkelijk zijn maar dan mis je nog de lp van de karakterklasse soldaat. Die kritieke hits zijn leuk maar als duellant die mee wil draaien in de top zul je toch echt soldaat moeten worden.
 

DeletedUser

Freewilly, ik ben puur bouwer en raak vaker dan dat ik mis (in een FG), lijkt me raar dat een duelant dan vaker mist, want jij hebt waarschijnlijk als duelant aardig wat punten op mikken (sowieso van attributen)
 

DeletedUser

Kan iemand van de legends van W3 even bevestigen dat ik behalve op een toren tussen de soldaten nagenoeg elk schot mis?

Niet 1 gevecht, 10-tallen. En ja ik heb leiderschap en ja ik heb aardig wat punten op mikken. Ik heb alleen GEEN stamina en geen verschuilen. En daar gaat het mis volgens mij. Op W7 doe ik het namelijk als slagkrachter beter dan op de andere werelden als schieter.
 

DeletedUser

Vind het ook niet zo leuk maar zo blijft het spel wel gratis. De premiumgebruikers mogen inderdaad ook wel wat hebben.
 

DeletedUser

Kan iemand van de legends van W3 even bevestigen dat ik behalve op een toren tussen de soldaten nagenoeg elk schot mis?

Niet 1 gevecht, 10-tallen. En ja ik heb leiderschap en ja ik heb aardig wat punten op mikken. Ik heb alleen GEEN stamina en geen verschuilen. En daar gaat het mis volgens mij. Op W7 doe ik het namelijk als slagkrachter beter dan op de andere werelden als schieter.

Bevestigd.

Note to me/note to all: freewilly vaker laten leiden(/lijden) tijdens gevechten.. Je fortgevecht is misschien niet zoals je gewend bent, maar je lachspieren worden erg goed getraind.
 

DeletedUser

Bevestigd.

Note to me/note to all: freewilly vaker laten leiden(/lijden) tijdens gevechten.. Je fortgevecht is misschien niet zoals je gewend bent, maar je lachspieren worden erg goed getraind.

Dank voor de bevestiging. Er moet wel bijgezegd worden dat het ene gevecht dat ik leidde met vlag en wimpel werd gewonnen en er geen 1 overlevende was bij de tegenpratij. Als je een jaar lang alles mis schiet bij fortgevechten dan verdwijnt je gevoel voor genade dus ik laat alles kapot schieten. Met de nadruk op LAAT want zelf schiet ik alles mis uiteraard. :D
 

DeletedUser

Dank voor de bevestiging. Er moet wel bijgezegd worden dat het ene gevecht dat ik leidde met vlag en wimpel werd gewonnen en er geen 1 overlevende was bij de tegenpratij. Als je een jaar lang alles mis schiet bij fortgevechten dan verdwijnt je gevoel voor genade dus ik laat alles kapot schieten. Met de nadruk op LAAT want zelf schiet ik alles mis uiteraard. :D

Ook ik bevestig de uitspraak van freewilly!
Maar misschien moeten we jou dan gewoon vooraan zetten free? Je schiet toch alles mis :p

Verder vind ik dat je fantastisch goed kan kletsen/schrijven :D
 

DeletedUser

Bevestigd.

Note to me/note to all: freewilly vaker laten leiden(/lijden) tijdens gevechten.. Je fortgevecht is misschien niet zoals je gewend bent, maar je lachspieren worden erg goed getraind.

Hierin geef ik jef volkomen gelijk, 1 gevecht meegemaakt dat Free lijdde, heb de hele avond slap gelegen van het lachen :p
 

DeletedUser385

ik ook :)

ps, dit topic is toch al vrij vaak aan bod geweest?

iedereen weet dat de gouden wapens overpowered zijn.... maar wat wil je eraan doen?
 
Bovenaan