• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De gouden set moet weg!

Ik zal eens beginnen met waarom het fortwapen het gouden geweer weg moet.
Ik neem hierbij als voorbeeld briscoe.
Hoe kom je aan de GG? Het is zeer moeilijk om aan de GG te komen, zonder de 3de sleutel te kopen. Allereerst is het best lastig om de sleutels 1 en 2 te halen, omdat sommige arbeiden best verschillen qua vaardigheden die he er voor nodig hebt. Om de 3de sleutel te krijgen moet je geld hebben en PREMIUM om je vaardigheden om te zetten, geld kun je ook sneller met premium krijgen en om de sjamaan te kalmeren heb je premium nodig. Het is dus ZEER MOEILIJK om zonder premium aan de GG te komen(sjamaan kalmeren heb je ook wel nodig voor sleutel 1 en 2). Ik concludeer hier simpel uit, de GG kun je halen als je genoeg nuggets betaalt. Dit is natuurlijk niet waar want er zijn uitzonderingen, maar ik zeg het algemeen en het meest voorkomende.
Nu ga ik de fortgevechtranking koppelen aan de GG. Met premium stijg je snel levels en krijg je ook veel voordeel ten opzichte van de mensen die weinig tot geen PA gebruiken, in de algemene ranking is dat wel duidelijk wie er steeds in de top 15 staan in de koopwerelden. Dit voordeel van snelle levels stijgen en veel arbeiden geeft je ook het voordeel om snel de GG te halen, want je krijgt immers na 80 levels best wat geld binnen. Dit maakt het dus voor de top 15 gemakkelijk om de GG te halen. Dan gaan die mensen reskillen naar fortvechters. Wat gebeurt er dan? Met hun GG krijgen ze alleen nog maar meer voordeel in fortgevechten. Ze hitten het meest en ze krijgen bijvoorbeeld ook de stalen kistjes. Uit de stalen kistjes komt meestal geen rotzooi en daar kun je de mooiste dingen uit krijgen. Deze gaan dus OOK naar de GG premiumbetalers. Dan heb je fortgevechtranking nog. De top 5 ervan heeft allemaal een GG en de 6de is bezig. Met een GG kom je dus ook hoog in de fortranking.
Hiermee wil ik duidelijk maken dat het gat TE GROOT word tussen non premium spelers en premiumspelers

Dan heb je de gouden sabel en de gouden revolver nog.
Alle zeer zeldzame wapens zijn OVERBODIG!!!
Iemand op w2 had een boones bijl, een ZEER zeldzaam wapen dus en hij was een topslagkrachtduellant. Toen haalde hij een gouden sabel en verkocht de boones bijl, dan denk ik van, wat hebben die wapens voor waarde? Je kunt ze alleen verzamelen.....

Mijn conclusie hieruit is het volgende:
Als je VEEL premium betaalt krijg je een GG, stalen kistjes, hoge fortranking en meestal ook een hoge normale ranking.

Het gat tussen non-premium spelers en premium spelers word naar mijn mening te groot, wat dus veel zou schelen is dat de gouden set verdwijnt, of verlaagt word. De nagemaakte gouden revolver/sabel had naar mijn mening een goede hitwaarde van het wapen.

Ben ik dan de enige die dit denkt of zijn er meerdere? Geef je mening en onderbouw deze aub ook goed! Ik wil hier graag over discussiëren!

mvg JorDes
 
Ik speel niet op de premiumwerelden, maar begrijp je verhaal heel goed. Verder ben ik het met al je standpunten eens. Die Gouden Revolver en Gouden Sabel zijn echt de verziekers van het spel. Waarom zou ik mijn Tashunkas of mijn Youngers nog dragen, als iedereen een Gouden Revolver heeft?
 

DeletedUser

Jordes is niet stoer meer

Bots

bekijk het zo, als zij betalen blijft het voor ons gratis..:laugh:

Bots

Ik ga zelf ook wel voor dat set later dus ik vind het leuk!

Bots

ik hou van je Jordes
 
Ik zal eens blablbabla...

mvg JorDes

Tip: Als je daar moeite mee hebt kan je het beste niet op een premium wereld gaan spelen.

Op niet premium werelden moet je er veel voor doen om de GG te krijgen. Het is dus iets leuks om heen te werken. Tegenover de mensen die zoveel moeite hebben gedaan om de GG te krijgen is het ook niet leuk;).
 

DeletedUser560

Jordes ik heb er 182 uur over gedaan op w9 om key 3 te vinden.
Op w7 had ik hem met 8 uur..
 

DeletedUser

ik ben eigenlijk wel voor dat de premium gebruikers ook is iets krijgen, je kan er zelf ook gratis aan geraken via sponserpay he, vergeet dat niet !

enkel gouden gun/sabel gaan er gewoon dik over + zijn lelijk van uitzicht :p
 

DeletedUser

gouden sabel enzo mag wel moeilijker worden die gun is lastig zat:p
 

DeletedUser11612

Who cares of het een spelverzieker is of niet...of je hem wil halen is toch je eigen keuze? Ik zie nu toch ook best veel gouden geweren op niet premium werelden, dus ik ga hiervan uit dat het toch niet zo helemaal onmogelijk is...En meestal zijn dat mensen die al level 120 zijn, dus geen probleem toch qua ranking?:rolleyes:
 

DeletedUser

ikzelf vind het niet erg, ik trek me niets aan van de ranking, ik speel tw om me te amuzeren, niet om de beste te zijn...

en ja, ik gebruik ook nuggets, maar ik heb er nog geen euro aan betaald, om de zoveel tijd ga ik eens de sponsorpay-lijst nakijken, maar meestal gebruik ik die om items van de markt meteen bij mij te halen, anders moet ik soms veel te ver lopen...
 

DeletedUser

Ik zie nu toch ook best veel gouden geweren op niet premium werelden

Er bestaan geen niet-premium werelden

Edit: Niet dat ik wil zeggen dat die set perse weg moet.. maar het is wel "premium"- dingetje ja, zéker de gg want degenen zonder nuggets, hebben pas veel later kans om deze te halen. (al is het alleen maar om het lvl wat je nodig hebt voor de sleutelopdrachten/omzetten)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
sja, ik ben het grotendeels met Jordes eens. Het geweer is idd veel makkelijker met PA te halen, zeker op Arizona en briscoe. Dit is dan ook de reden dat ik niet op deze werelden speel (dat sjamaan kalmeren slaat in mijn ogen helemaal nergens op).

En dan de gouden duelwapens (revolver+sabel) die zijn idd veel te overpowered. Het lijkt mij beter dat zij de stats krijgen van hun nagemaakte broes. Zo krijgen de edele wapens hen echte waarde weer terug.

Eb dab het gouden geweer, die mag ook veranderd worden, ik vind dat hij vervangen moet worden door bijvoorbeeld een genaamde wichester (bijv. Harry's Winchester). Er moeten dan dus ook andere genaamde fortwapens kome, en dat maak het spel alleen maar leuker in mijn ogen
 

DeletedUser

Er bestaan geen niet-premium werelden

Edit: Niet dat ik wil zeggen dat die set perse weg moet.. maar het is wel "premium"- dingetje ja, zéker de gg want degenen zonder nuggets, hebben pas veel later kans om deze te halen. (al is het alleen maar om het lvl wat je nodig hebt voor de sleutelopdrachten/omzetten)

Er moet natuurlijk een onderscheid worden gemaakt tussen de nieuwe werelden (arizona en later) en de oude werelden. En omdat de nieuwe veel meer opties hebben voor premium features worden die de premiumwerelden genoemd. En om het dan makkelijk te maken worden de oude werelden de non-premiumwerelden genoemd.... :hmf:
 

DeletedUser5512

helemaal mee eens! De developers van thewest weten ook niks meer nieuws te bedenken dus komen ze met allemaal opdrachten waarin de gouden/edele/speciale kleren en wapens weggeven. Vervolg is dat alle normale wapens waardeloos zijn geworden.

Het begon er al mee dat je edele wapens uit kistjes kon halen, maar daar lag het percentage mensen met edele wapens nog tamelijk laag. Met belle stars deringer is de onzin echt begonnen als je het mee vraagt. Op level 40 loop je rond met een geweer waar slagkracht duellanten op dat level nooit tegenop kunnen. Dan hebben slagkrachters wel hernando's zwaard, maar daar moet je tenminste ook nog een deel 1 van een bladzijde zien te vinden (of kopen maar het komt erop neer dat niet iedereen hier zomaar aan komt).

En dan die gouden sabel en revolver, ik bedoel je moet wel wil je nog hoog in de duelranglijst komen. Niemand vecht tegenwoordig nog met shofields of buntlines. En om het nog leuker voor ons te maken hadden ze een raadelstje bedacht om die gouden gun te krijgen. Nou een heel raadsel maar eigenlijk hoef je alleen maar veel op handvaardigheid of handel drijven te hebben. Gooi er lekkere bonussen bij en iedereen zonder een gouden geweer staat eigenlijk al machteloos.

Jammer dat een spel dat ooit zo mooi begon, moet eindigen in deze misère...
 

DeletedUser

meer premium werelden :p! Ik betaal 9k per AT en goede 6K voor VP.. kom maar op met die sjamaan!
 

DeletedUser

Ik vind dat er inderdaad wel iets moet gebeuren tegen de gouden sabel en revolver, waarom zou iemand nog een een jesse james schofield willen? of een general grants sabel? je kan ze pas op later level aan en zij niet eens beter. Zelfs de wyatt earps buntline heeft geen betere schade. (misschien is die nog net een fractie beter omdatie dezelfde schade heeft en iets andere bonussen)

het gouden geweer vind ik wel een ander verhaal, tja het klopt wel, je moet veel reskillen, maar bij fortwapens zijn er geen andere 'edele' wapens behalve die, dus dat vind ik minder erg.

Van mij mag het gouden set wel blijven. (sterker nog, je krijgt het niet voor elkaar om die weg te krijgen) Maar ik heb DENK ik wel DE OPLOSSING: Doe lvl cap hoger, maak wapens voor hogere levels (lvl 110 of 120 of misschien zelfs 140) die beter zijn dan de gouden wapens. Die dan natuurlijk ook niet zo 1,2,3 te verkrijgen zijn.
 
Tip: Als je daar moeite mee hebt kan je het beste niet op een premium wereld gaan spelen.

Op niet premium werelden moet je er veel voor doen om de GG te krijgen. Het is dus iets leuks om heen te werken. Tegenover de mensen die zoveel moeite hebben gedaan om de GG te krijgen is het ook niet leuk;).

Ik speel er omdat er 5x zoveel mensen spelen als op andere werelden en alles daar een arbeid maar 1 uur duurt! Zo gaat het tenminste lekker snel..
Het is wel iets om heen te werken in niet-premiumwerelden, maar er zijn genoeg andere bezigheden tegenwoordig en ze proberen voor de lvl 120'ers ook het spel nog leuk te houden. Opdrachten waar je veel producten voor nodig hebt,Craften enz.


ik ben eigenlijk wel voor dat de premium gebruikers ook is iets krijgen, je kan er zelf ook gratis aan geraken via sponserpay he, vergeet dat niet !

enkel gouden gun/sabel gaan er gewoon dik over + zijn lelijk van uitzicht :p

Zei je nou serieus dat 'dat de premium gebruikers ook is iets krijgen'? Moet je kijken wat voor voordelen ze al hebben! 50 AP meer, het AP balkje bijvullen zodat je ook snachts kunt werken, je hoeft nooit meer naar het hotel in ieder geval.. Zo zijn er nog wel meer dingen, zoals in het begin van de wereld, zie je op level 10 al mensen lopen met de perfecte kleding voor een bepaalde arbeid, gewoon de handelaar steeds vernieuwen met nuggets...



Je kunt wel fortwapens maken met een naam erbij, alleen hoe zou je deze kunnen krijgen? Stalen kistjes natuurlijk! Wie krijgen die? Volgens mij had ik dat in mijn beginpost al uitgelegd..
 

DeletedUser6801

Verschil tussen premium en non pa moet bij browser games altijd bestaan. Als non pa'er moet je je gewoon en dat is prima mogelijk. Op Arizona heb ik nu toch ook mn GG en ben ik level 120 als 18e. Prima toch. Je moet je wel bedenken dat premium spelers er voor zorgen dat the-west bestaat.

Veel erger naar mijn idee zijn de veranderingen in the-west die het hele idee van "Het WILDE westen" verzieken. Zoals enorme bondgenootschappen, Fortgevechten, de markt en craften. Maarja, over die discussie praten we hier niet ;).

Ik zeg, non pa'ers, wees blij dat er mensen veel geld betalen zodat jij gratis kan blijven spelen!
En voor alle trouwe non pa'ers; pas je aan en je kunt nog bewonderingswaardig veel bereiken ;)

Grtz Gangsta
 

DeletedUser

Verschil tussen premium en non pa moet bij browser games altijd bestaan. Als non pa'er moet je je gewoon en dat is prima mogelijk. Op Arizona heb ik nu toch ook mn GG en ben ik level 120 als 18e. Prima toch. Je moet je wel bedenken dat premium spelers er voor zorgen dat the-west bestaat.

Veel erger naar mijn idee zijn de veranderingen in the-west die het hele idee van "Het WILDE westen" verzieken. Zoals enorme bondgenootschappen, Fortgevechten, de markt en craften. Maarja, over die discussie praten we hier niet ;).

Ik zeg, non pa'ers, wees blij dat er mensen veel geld betalen zodat jij gratis kan blijven spelen!
En voor alle trouwe non pa'ers; pas je aan en je kunt nog bewonderingswaardig veel bereiken ;)

Grtz Gangsta

gewoon +1!
 
Bovenaan