• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De gouden set moet weg!

DeletedUser

ik vind dat ze de verhoudingen moeten aanpassen, de al bestaande wapens moeten een hoger min. level hebben en meer schade aanrichten en de gouden revolver en sabel moeten in schade dalen zodat ze iets beter (of gewoon gelijk) zijn in schade tegen bv. een HW buletine en in min. level stijgen (85 ofzo) en ze moet zéker slechter zijn tegenover general grant's sabel, jesse james schoffiel etc. maar ik vind ook dat die wapens in min. level moeten stijgen, de min. level is immers berekend op de vroegere max. level 99;)
 

DeletedUser7902

ik vind dat ze om te beginnen howdah pistool terug naar level 10 mogen brengen
 

DeletedUser560

ind, dat wapen slaat gewoon nergens op. Zelfde geld voor die gouden tomahawk. spelers wie ze dragen, zijn geen echte duellanten die voor de xp gaan maar zielige spelers die een 'hoge hit' of veel schade willen maken.
 

DeletedUser

ind, dat wapen slaat gewoon nergens op. Zelfde geld voor die gouden tomahawk. spelers wie ze dragen, zijn geen echte duellanten die voor de xp gaan maar zielige spelers die een 'hoge hit' of veel schade willen maken.

dat is ook weer een beetje overdreven gezegd. Als je hem krijgt zou denk ik niemand de kans laten schieten om harder te kunnen raken.

Wat betreft sam's mes. Ik vind dat ze het perfect gedaan hebben. Voor de bonussen is ie nog steeds heel goed, maar gemiddelde schade en level is hetzelfde als gouden sabel. Dat vind ik wel eerlijk:up:
 

DeletedUser1448

ik vind dat de schade hoog mag zijn aangezien inno geld voor 5000 nuggets heeft gekregen zodat ik dat wapen kreeg :D:D
 
Ik nem aan dat je pa hebt, zo speciaal is het dan niet, ik had op level 70 al 106 aanvalspunten op de BT in de def:p
 

DeletedUser12944

Helemaal mee eens over het gebruik van gouden gear..
Wat je wel krijgt iedereen kan aan zo een wapen komen op een (vrij) makkelijke manier, dit betekend dus dat het voor duelleren puur om je vaardigheid gaat en je kledij. Wapens spelen geen rol meer. Dit zorgt er dus voor dat iedereen met duelleren de zelfde gelijke kans geeft. De wapens eruit gooien zal dan toch geen zin hebben bepaalde mensen hebben er wel veel tijd ingestoken.
Het is dus gewoon jammer dat je niet meer echt uniek bent met je o zo leuk net gevonden wapentje.
Ik zie ook een paar post waar in gezet word dat er hogere wapens stats moeten komen van die wapens, nog meer schade ?!
Het enige wat me dan wel weer leuk lijkt is, wanneer er een nieuwe server aankomt de sets op die wereld te verwijderen.
En ja ook helemaal mee eens dat die dingen te lelijk zijn maar das een mening ;)
 

DeletedUser

Dan heb je de gouden sabel en de gouden revolver nog.
Alle zeer zeldzame wapens zijn OVERBODIG!!!
Iemand op w2 had een boones bijl, een ZEER zeldzaam wapen dus en hij was een topslagkrachtduellant. Toen haalde hij een gouden sabel en verkocht de boones bijl, dan denk ik van, wat hebben die wapens voor waarde? Je kunt ze alleen verzamelen.....

Alles klopt wat je zegt.
Vooral dit vind ik echt DOM iedereen heeft gouden sabel of gouden revolver. Waarom maken ze de stads van die zeldzame wapens niet dezemfde als de gouden sabel of gouden revolver of mss net iets beter +2 schade ofzo. Maar dan bij het ene wapen een groot verschil qua minimum en max schade en bij het andere dan een kleinere range qua schadeverschil. Dit zou het veel leuker maken, zeker qua verzamelen van deze wapens.

En met het gg en de nieuwe producten is het veel moeilijker in fg's.
Kstond 2 weken geleden als soldaat met 250 verschuilen en +-4 k op de punt van de arbeiderstoren en kverloor in 1 ronde +- 3k (nog niet de helft van de schoten had ik ontweken :blink: hallo 250 verschuilen, 50 uitwijken en 150 leiderschap???)
 

DeletedUser11612

Dan heb je de gouden sabel en de gouden revolver nog.
Alle zeer zeldzame wapens zijn OVERBODIG!!!
Iemand op w2 had een boones bijl, een ZEER zeldzaam wapen dus en hij was een topslagkrachtduellant. Toen haalde hij een gouden sabel en verkocht de boones bijl, dan denk ik van, wat hebben die wapens voor waarde? Je kunt ze alleen verzamelen.....

Wie dan, voor zover ik weet had ik nooit een Boones bijl op wereld 2 ? :p
 
Kuch, waarom nu opeens ook dit heel oude topic naar boven halen, net als duellanten teveel invloed in FG´s?:p
In die tijd had alleen Wytewa een boones. Nu vast wel een stuk of 20.
 

DeletedUser

Ik had op W2 vroeger gouden sabel & gouden gun, maarj, jammer. account gedelete. had nooit zin om aan de golden gun te beginnen :D

Van mij mogen ze weg.
 
Bovenaan