• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De gouden set moet weg!

DeletedUser

Het lijkt mij ook een beetje aan de hoge kant henry :p helemaal gezien je 8000 lp. Ik heb op w6 ongeveer 52 mikbonus en heb bijna alles op fortvaardigheden... Met gouden geweer uiteraard. Zonder koeldoekje of zoiets.
 

DeletedUser

En uitwijkbonus 1 ofzo :no:

39.5 zoiets waarom :)

Markie ik zal een fottootje pakken voor je

Net in manouvre , ik moet mijn amuletje nog aan en ik heb geen soldaten als buren

fg2.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ja mijn stats zijn meer ingesteld op de def, daar haal ik 55 zonder bonus van de torens:)
 

DeletedUser

Waarom zoveel leiderschap in verhouding tot uitwijken? Met zoveel LP zouden wat extra uitwijkskills geen overbodige luxe zijn, haha. Zie Ref bijvoorbeeld :).
 

DeletedUser560

die leiderschap zorgt ook nog voor een beetje jobs, ik ken geen arbeid waar je uitwijken bij nodig hebt :)
 
Waarom zoveel leiderschap in verhouding tot uitwijken? Met zoveel LP zouden wat extra uitwijkskills geen overbodige luxe zijn, haha. Zie Ref bijvoorbeeld :).

Omdat het niet zo veel uitmaakt. Stel je haalt ongeveer 90 leiderschap weg, en zet dat op uitwijken. Dan haal je een verhoging van de uitwijkbonus van 0,6. Dan heb ik nog het meest optimale geval genomen ook. Haal je er meer of minder af, dan zal het minder effect hebben.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Jobs genoeg als je bijna level 120 bent, ook met 70 minder leiderschap.

Ik vind 0.6 op je uitwijkbonus toch behoorlijk wat als je je skills net wat anders zet.
 

DeletedUser

Het gaat alleen ten koste van je mikkkans. Je kan veel beter een wapenketting inzetten dan. Die geeft +3 uitwijken
 

DeletedUser4468

gouden set weg is geen optie.. gewoon nieuwe wapens net iets beter dan goud (duel- en fortwapens)

PS: ik ben nu bezig mijn motivatie lager dan 30 te krijgen op arizona
 

DeletedUser13404

Nee! Helemaal geen beter wapens :0
De hits zijn nu al belachelijk uit verhouding met je lp...
 

DeletedUser

juist wel betere wapens maar niet in schade omhoog doen .

Geef ze +skills +fg bonus

Na Hw winchester is er gewoon niks buiten die exclusieve
 

DeletedUser

Laat de gouden wapens dan even goed zijn als een hoogwaardige buntline maar niet zo goed als een edel wapen dat is gewoon onzin. Ik speel op W8 zonder gouden wapens maar het is daar verdomd lastig om nog is te winnen :(

Gewoon de stats verlagen of helemaal weg dat wapen!
 

DeletedUser

Dat doen ze toch niet, het best lijkt mij inderdaad level 100 en 110 wapens die NIET edel zijn maar wel iets beter dan de gouden wapens.
 

DeletedUser13404

juist wel betere wapens maar niet in schade omhoog doen .

Geef ze +skills +fg bonus

Na Hw winchester is er gewoon niks buiten die exclusieve

Die exlusive suckt he :p
En geen betere bonussen!! de fortgevechten zijn al onfair hard partijdig voor de mensen met GG
 

DeletedUser4468

gouden wapens (in verhouding met lp) veel hitten???
dus niet... gemiddeld elke fortvechter heeft meet dan 4000 lp... het probleem is juist dat ze te veel hitten in verhouding met andere wapens...
 

DeletedUser

betere wapens: topidee:up: (maar wel met meer lp dan idd maar dat doen ze denk ik niet:()
Nieuwe wapens met bonussen: minder idee. dan draagt iedereen dat wapen, net als de zeis nu. Ik doe het ook, maar is wel saai :(
 
Bovenaan