• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De gouden set moet weg!

DeletedUser

als je veel mensen hebt in de aanval en ook veel meer mensen online dan kan je best winnen
 

DeletedUser13404

De forten staan altijd vol... en bij de deffers maakt het niet eens uit of je on of off bent...
 

DeletedUser13404

Ken jij iemand die 50% id aanval heeft??
Misschien skullhunter fzo... ma vr de rest tg niemand ;)
 

DeletedUser560

50 haal je zo ;) als je een beetje nuttig skillt kun je ook nog 5000 lp halen zonder primium(als soldaat)
 

DeletedUser14935

Ja kan wel gangsta maar dan heb je alleen mikwaarde en geen uitwijken anders red je het echt niet
 

DeletedUser1448

ik als bouwer en full duellant (duels, niet fg) haal 50 aanval met full mikken/uitwijken :)

op de poolse server hebben spelers met 12k lp ook 50+ aanval buiten het fort. Heb er zelfs 1tje met 56 gezien.
 

DeletedUser

Tja, op elke wereld waar ik boven level 100 ben en soms al eerder zit ik ook wel op 50 aanval. En dit is niet met .pl te vergelijken :p
 

DeletedUser13404

ik als bouwer en full duellant (duels, niet fg) haal 50 aanval met full mikken/uitwijken :)

op de poolse server hebben spelers met 12k lp ook 50+ aanval buiten het fort. Heb er zelfs 1tje met 56 gezien.

= 500 euro besteden aan extra punten te kopen...
 
Bovenaan