• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldmigratie

DeletedUser13404

Onze kindjes hebben weer het zeuren in precies ...

Doe eens normaal, 75 muntjes heb je op een weekje samen, wees blij dat NL een van de eerste is die mag migreren, we zijn zelfs Poolse voor !

En laat Marco toch gewoon zijn werk doen? Als hij niet wil reageren, dat is toch niet erg, de updates blijven nog steeds doorkomen toch?

Wees blij dat er nu eens iets leuks is, anders was NL met een maand of 2 helemaal doodgeweest !

Stop met ons te vergelijken met die domme Poolse server...
Waarom wij eerst zijn is om het te testen, als hier iedereen migreert vallen hun servers uit en is iedereen bv al zijn stuff kwijt. Dat willen ze natuurlijk niet op de Poolse, dus laten ze het ons testen.
 

Deleted User - 308552

Stop met ons te vergelijken met die domme Poolse server...
Waarom wij eerst zijn is om het te testen, als hier iedereen migreert vallen hun servers uit en is iedereen bv al zijn stuff kwijt. Dat willen ze natuurlijk niet op de Poolse, dus laten ze het ons testen.

Er is al getest op de beta, ze willen nu alleen zien of het met meer spelers ook stabiel draait. Overigens, ze hebben genoeg backups, zodat als er iets gebeurt, we niet al te veel kwijt zijn.
 

DeletedUser5512

Onze kindjes hebben weer het zeuren in precies ...

Doe eens normaal, 75 muntjes heb je op een weekje samen, wees blij dat NL een van de eerste is die mag migreren, we zijn zelfs Poolse voor !

En laat Marco toch gewoon zijn werk doen? Als hij niet wil reageren, dat is toch niet erg, de updates blijven nog steeds doorkomen toch?

Wees blij dat er nu eens iets leuks is, anders was NL met een maand of 2 helemaal doodgeweest !

Je doet alsof de enige functie van marco is updates doorvoeren, op papier is dat het misschien ook maar hij mag echt veel meer communiceren en uitleggen aan deze community. Op tribalwars heeft de CM 3,5 post per dag, Marco heeft er 0,35.
Verder heb ik echt geen 75 muntjes in een week hoor, ik haal er 30 in een week denk ik. The-west is trouwens inderdaad over een maand of 2 dood, nu die migraties eraan komen verwacht ik dat er over 2 maanden rond de 12000 spelers zijn, om nog een keer met tribalwars te vergelijken: op de nieuwste wereld daar spelen al 22000 mensen, dit spel gaat dood
 

DeletedUser

Je doet alsof de enige functie van marco is updates doorvoeren, op papier is dat het misschien ook maar hij mag echt veel meer communiceren en uitleggen aan deze community. Op tribalwars heeft de CM 3,5 post per dag, Marco heeft er 0,35.
Verder heb ik echt geen 75 muntjes in een week hoor, ik haal er 30 in een week denk ik. The-west is trouwens inderdaad over een maand of 2 dood, nu die migraties eraan komen verwacht ik dat er over 2 maanden rond de 12000 spelers zijn, om nog een keer met tribalwars te vergelijken: op de nieuwste wereld daar spelen al 22000 mensen, dit spel gaat dood

Hopelijk is de rest van W1 wat gezelliger. Anders is de migratie inderdaad een flop :)
 

DeletedUser13404

Je doet alsof de enige functie van marco is updates doorvoeren, op papier is dat het misschien ook maar hij mag echt veel meer communiceren en uitleggen aan deze community. Op tribalwars heeft de CM 3,5 post per dag, Marco heeft er 0,35.
Verder heb ik echt geen 75 muntjes in een week hoor, ik haal er 30 in een week denk ik. The-west is trouwens inderdaad over een maand of 2 dood, nu die migraties eraan komen verwacht ik dat er over 2 maanden rond de 12000 spelers zijn, om nog een keer met tribalwars te vergelijken: op de nieuwste wereld daar spelen al 22000 mensen, dit spel gaat dood

Ik haal één muntje per dag, als niemand me heeft flauwgelegd de dag voordien allesinds. Nuff said.
 

DeletedUser

Waarom blijft iedereen over dode the-west zeuren, zelfs als het waar is, dan heeft dat nog geen zin.
Ik, en hopelijk ook veel anderen, wil(len) van wereld 7 een actieve FG wereld gaan maken, dit is mogelijk door de migratie.
 

DeletedUser

Onze kindjes hebben weer het zeuren in precies ...

Doe eens normaal, 75 muntjes heb je op een weekje samen, wees blij dat NL een van de eerste is die mag migreren, we zijn zelfs Poolse voor !

En laat Marco toch gewoon zijn werk doen? Als hij niet wil reageren, dat is toch niet erg, de updates blijven nog steeds doorkomen toch?

Wees blij dat er nu eens iets leuks is, anders was NL met een maand of 2 helemaal doodgeweest !

Het gaat mij meer over het feit dat w1 en w7 niet kunnen migreren naar andere werelden. Het feit dat je met migreren muntjes krijgt is gewoon ronduit belachelijk juist of je iets opgeeft, het is voor je eigen spelplezier of je migreert of niet...
 

DeletedUser12632

ik krijg geen 75 munten in 1 week. - ben al 3 maanden bezig en heb er pas 200.

Dus mag ik aub die 75 munten?
bij voorbaat geen dank, is 't niet van de daken af dat een immigrant meer krijgt dan de eigenlijke bewoner?
 
Onze kindjes hebben weer het zeuren in precies ...

Doe eens normaal, 75 muntjes heb je op een weekje samen, wees blij dat NL een van de eerste is die mag migreren, we zijn zelfs Poolse voor !

En laat Marco toch gewoon zijn werk doen? Als hij niet wil reageren, dat is toch niet erg, de updates blijven nog steeds doorkomen toch?

Wees blij dat er nu eens iets leuks is, anders was NL met een maand of 2 helemaal doodgeweest !

Hoe sprokkel jij in een weekje 75 munten bij elkaar dan?
 

DeletedUser11612

Hoe sprokkel jij in een weekje 75 munten bij elkaar dan?

Eitje toch?

7x 5 muntjes van gentlemen diner in te dienen + elke dag 4 muntjes van die opdrachten + je kaart afmaken van je muntjes en je krijgt de dag erna nog eens 4 a 5 muntjes erbij + dan nog eens een fortgevecht, eitje als je wat actief bent om 75 muntjes per week te halen ;)
 

DeletedUser

Eitje toch?

7x 5 muntjes van gentlemen diner in te dienen + elke dag 4 muntjes van die opdrachten + je kaart afmaken van je muntjes en je krijgt de dag erna nog eens 4 a 5 muntjes erbij + dan nog eens een fortgevecht, eitje als je wat actief bent om 75 muntjes per week te halen ;)

1) niet iedereen heeft 70 gentlemans diners omdat zo makkelijk af te geven
2) niet iedereen kan alle arbeiden doen
3) niet iedereen doet fg's met 20 muntjes
 
Onze kindjes hebben weer het zeuren in precies ...

Doe eens normaal, 75 muntjes heb je op een weekje samen, wees blij dat NL een van de eerste is die mag migreren, we zijn zelfs Poolse voor !

En laat Marco toch gewoon zijn werk doen? Als hij niet wil reageren, dat is toch niet erg, de updates blijven nog steeds doorkomen toch?

Wees blij dat er nu eens iets leuks is, anders was NL met een maand of 2 helemaal doodgeweest !

De enige reden waarom wij eerder zijn is dat als het compleet fout gaat, dat er dan een mindere server de pineut is. Als ze het invoeren op .net en 50% van de accs komen niet goed aan is dat een groter probleem als de kleine nederlandse servers. De enige reden waarom wij eerder zijn is in dit geval JUIST omdat wij minder belangrijk zijn...
 

DeletedUser11612

1) niet iedereen heeft 70 gentlemans diners omdat zo makkelijk af te geven
2) niet iedereen kan alle arbeiden doen
3) niet iedereen doet fg's met 20 muntjes

Die diners maak je toch gewoon dagelijks voor je lijstje af te werken ... :D Fg met 10 a 15 muntjes is ook al goed hoor ;)

Als je om de 2 dagen een fg hebt, dan heb je al ongeveer 35 a 45 muntjes uit je fg gehaald, om dan eens die diners er bij te rekenen enzo kom je er echt easy aan 75 :)
 

DeletedUser6982

stoer hoor.
maar ik kom niet zo snel aan 75 munten en zou het wel eerlijk vinden als alle spelers op w1,w7,w8,w9 ook gewoon 75 munten krijgen. of ten minste 50.
 
Het inleveren van diners is eens in de 2 dagen ;) Ik kan, als ik mijn best doe, ook wel aan 75 muntjes per week komen. Het is niet al te moeilijk, maar vereist wel wat activiteit.
 
Bovenaan