• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldmigratie

DeletedUser5695

Klopt, aanmelden voor deze werelden is vanaf de start van de migratie stopgezet.;)

Zoals ik al zei: doodbloedconstructie. Onder het zwakke motto "de wereld blijft bestaan" hoef je dan geen spelers te compenseren. Ook al hebben sommigen op meer werelden een account dan het aantal (4) werelden die daadwerkelijk overblijven, en kunnen ze met sommige poppetjes geen kant meer op...
 

DeletedUser

Zoals ik al zei: doodbloedconstructie. Onder het zwakke motto "de wereld blijft bestaan" hoef je dan geen spelers te compenseren. Ook al hebben sommigen op meer werelden een account dan het aantal (4) werelden die daadwerkelijk overblijven, en kunnen ze met sommige poppetjes geen kant meer op...

Poon klopt wat je zegt ;):

sorry > it's over now !!> luister maar naar tekst van lied>
http://www.youtube.com/watch?v=GKeD...tailpage als achtergrond the last cowboy song

op 7 jan. 2009 spel begonnen als RaboTown bouwer
op 11 feb. 2010 op plek 100 van de W2 spelers-lijst.
op 30 juni 2010 om 09.45 uur alle opdrachten gedaan.
op 7 aug.2010 om 02.00uur speellevel 99 gehaald.
op 11 jan.2011 om 07.08uur speellevel 100 gehaald.
op 7 jan. 2012 heb ik dit spel 3 jaar gespeeld ;)
op 1 juli 2010 al om 12.40 vuurwerkraket gekregen.
op 20 aug.2010 vreemde klomp modder gevonden.
op 13 febr.2011tussen stop spel
op28 april2012 Rabo stad verlaten om op een rustig plekje te gaan sterven....met de gedachte aan onze gezamelijke sterke BG ! mis jullie nu al zeg pffff

ouwe greenhorn is stervend op W2 !:tumble:
 

DeletedUser

Het zijn de spelers die het spel maken niet de mods, en als je met zo'n instelling gaat spelen, dan gaat je motivatie snel weg ja....
 

DeletedUser1053

Volgens mij was het plan om met de wereld 3 spelers naar wereld 7 te gaan.
 

DeletedUser9667

gelukkig ken jij de plannen niet he rene :p.

war gaat naar w7 en legends naar w1.
 

DeletedUser

Helaas ja, khad graag MET een aantal legends gevochten op W7 :)
Ik kom met W3 vannacht naar W7

Misschien nu met een paar op W1 dan?
 

DeletedUser

Zojuist kreeg ik op de deense server de melding dat aanstaande maandag wereld 3 wordt gesloten, op dat moment wordt ook de wereld briscoe geopend.
 

DeletedUser4505

Helaas ja, khad graag MET een aantal legends gevochten op W7 :)
Ik kom met W3 vannacht naar W7

Misschien nu met een paar op W1 dan?

Veel pakken de twee werelden 1 en 7. Ik kom straks met me Wereld 3 account naar de groep War in wereld 7 zag dat ze daar al een stad hadden. Legends zelf als BG heeft een doorstart in Wereld 1. Er is al een actieve groep nu over gekomen.
 
En in w1 is er een klein bondgenootschap tussen migranten en inheemse bewoners:p (migranten van w3 legends en w2 UF).
 

DeletedUser

Komen er nog een aantal goede duellanten naar Arizona?;)
Zou iig wel leuk zijn.:D
 

DeletedUser4505

Ik dacht dat alleen het migreren als eis had "Fout: Je hebt nog steeds open veilingen op de markt." Nu blijkt dit ook het geval bij account verwijderen. Ook fijn dat de snoepjes die ik nu op moet halen niet meer verkoop baar zijn. Toen de tijd had je geen craften dus kocht ik ze massaal in. Ik heb al lopen klagen hier op het forum maar nu helemaal omdat ook bij het verwijderen je alles moet afhalen en dat terwijl ik geen paard meer heb... :hmf: Ben al dagen bezig op sommige werelden met snoep ophalen maar begin het zat te worden. Misschien moet ik me gewoon laten bannen op die werelden... jammer maar dat kan ook weer niet...
 

DeletedUser2665

Kan je je account gewoon niet laten doodbloeden? Als je enige tijd niet meer actief ermee bent, wordt deze toch automatisch verwijderd?

Waarschijnlijk duurt dat je te lang omdat je wilt migreren naar die wereld of niet?
 

DeletedUser

doodbloeden is iets van 3 maand dus de snoepjes ophalen zullen wel iets sneller gaan :p
 

DeletedUser

voor het volledig wordt verwijderd is echt wel langer hoor dacht ik

ofwel kwam dat door de vakantiemodus :p
 
Bovenaan