• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldmigratie

DeletedUser13404

De enige reden waarom wij eerder zijn is dat als het compleet fout gaat, dat er dan een mindere server de pineut is. Als ze het invoeren op .net en 50% van de accs komen niet goed aan is dat een groter probleem als de kleine nederlandse servers. De enige reden waarom wij eerder zijn is in dit geval JUIST omdat wij minder belangrijk zijn...

Had ik al gezegd, en om dit te bevestigen: kijk naar DK -> Die is nog kleiner en daar was het al een maand ofzo...

Die diners maak je toch gewoon dagelijks voor je lijstje af te werken ... :D Fg met 10 a 15 muntjes is ook al goed hoor ;)

Als je om de 2 dagen een fg hebt, dan heb je al ongeveer 35 a 45 muntjes uit je fg gehaald, om dan eens die diners er bij te rekenen enzo kom je er echt easy aan 75 :)


xDiego, Je bent geweldig, Proficiat!!
 

DeletedUser14651

wat is ergens vanavond eigenlijk, betekend dit dat mijn karakter al om 10 uur gemigreerd is of duurt dit wel tot na 12 uur?:unsure:
 

DeletedUser

Crafting is niet echt lvlgebonden, dus op een craftaccount is dat prima mogelijk.
 

DeletedUser

Even een vraag: houdt de wereldmigratie ook in dat dingen zoals XP-rankings en duelrankings mee worden genomen?

Dat zou namelijk wel de hele duelranglijst op bijv. Briscoe verpesten, aangezien mensen van werelden 3, 4, 5 en 6 veel langer de tijd hebben gehad om die XP bij elkaar te krijgen. Zo staat de nummer 30 op wereld 3 ook gelijk aan de nummer 1 op Briscoe..
 

DeletedUser6982

Even een vraag: houdt de wereldmigratie ook in dat dingen zoals XP-rankings en duelrankings mee worden genomen?

Dat zou namelijk wel de hele duelranglijst op bijv. Briscoe verpesten, aangezien mensen van werelden 3, 4, 5 en 6 veel langer de tijd hebben gehad om die XP bij elkaar te krijgen. Zo staat de nummer 30 op wereld 3 ook gelijk aan de nummer 1 op Briscoe..


dit is niet eerlijk, maar helemaal overnieuw beginnen ook...
 

DeletedUser11612

Wat maakt die ranglijst nou uit? :p

Heb je tenminste weer een doel voor ogen, zie het positief ...
 

DeletedUser11612

Mijn eerste 2 uur op w7 met RRH: Harmonica's kniebroek !

W7 verwelkomt me prima zo te zien :D
 

DeletedUser4505

Toen die snoepjes al knalbonbons en peperkoek uitkwamen heb ik ze op alle werelden massaal gekocht. Op sommige werelden moet ik nu 100de snoepjes ophalen van de markt in verschillende steden/spooksteden. En dan te bedenken dat je die snoepjes tegenwoordig ook niet meer kan verkopen... fml
 

DeletedUser9667

ow das k*t, had gehoopt nog even rustig in een klein accountje verder te doen :s
 
Bovenaan