• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldmigratie

DeletedUser5512

Marco zei:
Beste spelers,

Zoals velen al weten zal er binnenkort een mogelijkheid komen om je karakter naar andere werelden te migreren, dit zal met update 1.36 komen.

De officiële aankondiging kan je hier vinden: http://devblog.the-west.net/?p=819&lang=en

Een Nederlandse blog heeft een bijzonder goede vertaling gemaakt als je het Engels niet helemaal machtig bent: http://westnl.blogspot.co.uk/

Ik zal proberen hier nog een aantal extra vragen te beantwoorden:
Zal de migratie goudnuggets kosten?
Nee, de migratie is helemaal kosteloos.

Wat zullen de routes van migreren worden en wie bepaald dat?
Op dit moment is het nog niet bekend welke routes er precies zullen zijn. Wij zullen als team een suggestie geven aan Innogames en die bepaald of dat kan gebeuren. Het zal niet mogelijk zijn om van Arizona of Briscoe naar een andere wereld te migreren.

We hebben helaas verder nog geen informatie over hoe dat gaat verlopen.

Wanneer zal dit gebeuren?
De techniek om migreren te activeren zal komen met update 1.36. Update 1.36 zal niet lang meer duren. Daarna kan het nog enige tijd duren voordat we het in Nederland gaan activeren, aangezien het eerst getest gaat worden op een andere server. De preciese datum is niet bekend.

Uiteraard zijn er vele vragen hoe dit precies gaat verlopen, ik zal meer informatie geven als we duidelijke beslissingen hebben genomen.

Met vriendelijke groet,
The West Team

Mooie update, hopelijk maakt dit me weer actiever qua duels, even goed afspreken waar we met de topduellanten heen gaan en ik hoop weer actieve duel dagen tegemoet te gaan!
 

DeletedUser

Kun je van Arizona en Briscoe niet naar een andere wereld gaan? maar wel vanaf een andere wereld naar arizona en briscoe of is het gewoon fout geschreven:p?
 

DeletedUser

Kun je van Arizona en Briscoe niet naar een andere wereld gaan? maar wel vanaf een andere wereld naar arizona en briscoe of is het gewoon fout geschreven:p?

Het is sowieso niet mogelijk van een Premiumwereld naar een Non-Premiumwereld te gaan. En vice versa, uiteraard. Of het zo gaat zijn dat Arizona en Briscoe samengevoegd gaan worden weet ik niet. :)
 

DeletedUser

Marco zei:
Daarna kan het nog enige tijd duren voordat we het in Nederland gaan activeren, aangezien het eerst getest gaat worden op een andere server.

En België??? Wij worden altijd vergeten. :hmf:
 

DeletedUser8307

En België??? Wij worden altijd vergeten. :hmf:

Misschien wordt het gewoon degelijk geactiveerd IN Nederland? ;) Hoe dan ook, dit is muggenziften hé :p

Ik ga alleszins voorlopig nog niet veranderen van wereld. :) Ik zit goed overal waar 'k nu zit.
 
Het blijft t-w.nl he :)

Het enige dat ik jammer vind is dit:
Het is sowieso niet mogelijk van een Premiumwereld naar een Non-Premiumwereld te gaan. En vice versa, uiteraard. Of het zo gaat zijn dat Arizona en Briscoe samengevoegd gaan worden weet ik niet. :)

Verheugde me al op 1-uur arbeiden met mijn w1 karakter. Maar goed, misschien komen 1-uur arbeiden ook ooit nog op de oude werelden :p
 

DeletedUser

Ik vind dit een ontzettend goed initiatief van Innogames :)
Eindelijk eens iets waar spelers echt tevreden over kunnen zijn, ze willen de speelkwaliteit verbeteren zonder er financieel in principe beter op te worden.

Dat je niet van een Arizona naar een w1 kan, lijkt me duidelijk.

Heb ontzettend veel zin in de migraties :D
 

DeletedUser1053

Het is sowieso niet mogelijk van een Premiumwereld naar een Non-Premiumwereld te gaan. En vice versa, uiteraard. Of het zo gaat zijn dat Arizona en Briscoe samengevoegd gaan worden weet ik niet. :)

Het blijft t-w.nl he :)

Het enige dat ik jammer vind is dit:


Verheugde me al op 1-uur arbeiden met mijn w1 karakter. Maar goed, misschien komen 1-uur arbeiden ook ooit nog op de oude werelden :p

Het zal wel mogelijk zijn om van de oude werelden naar de nieuwe werelden te gaan.;) Het enige wat niet kan is van een nieuwe wereld naar een oude wereld. Andersom kan dus wel gewoon.
 

DeletedUser

Het zal wel mogelijk zijn om van de oude werelden naar de nieuwe werelden te gaan.;) Het enige wat niet kan is van een nieuwe wereld naar een oude wereld. Andersom kan dus wel gewoon.

*Basbad geeft geitje een grote KNUFFEL!
 

DeletedUser6244

Het zal wel mogelijk zijn om van de oude werelden naar de nieuwe werelden te gaan.;) Het enige wat niet kan is van een nieuwe wereld naar een oude wereld. Andersom kan dus wel gewoon.

Is dat niet omgedraaid? Ik zie namelijk niet in waarom je niet met een nieuwe naar een oude wereld kan, maar dat je niet van oud naar nieuw kan is dan wel weer logisch...:)
 

DeletedUser

Dat is omdat ze de premium werelden willen houden, maar van de oude werelden zullen ze op termijn wel 1 of 2 willen sluiten...
 

DeletedUser12045

mijn mening:dit idee is gewoon waardeloos,je kan van wereld 1opeens naar briscoe,wereld 1 draait al 2jaar ofzo,wat betekent dat praktisch iedereen met level 120 naar briscoe opeens kan,dit idee gaat ervoor zorgen dat er NOG meer spelers gaan stoppen
 
Och, als je nog geen 120 bent op Briscoe dan doe je iets verkeerd. Ik denk niet dat dit de balans zal verstoren.
 

DeletedUser12045

Alleen de enorm grote nuggetgebruikers hebben level 120,de rest is ronde de 70-80,geweldig als er nu opeens allemaal spelers over de level 100 aankomen :hmf:
 

DeletedUser

Dr zijn welgeteld 42 mensen op lvl 120, waarvan de helft inactief... Nee, dat verstoort de balans niet :p

Edit: okee, helft is overdreven, maar wel een behoorlijk aantal..
 

DeletedUser12045

Het zou wel mooi zijn als spelers die op hun wereld blijven hun karakter zouden mogen aanpassen,als sommige de foute wereld kozen voor hun karakter en dit kunnen goedmaken,dan zouden degene die het foute karakter hebben gekozen dit ook EENMALIG mogen veranderen ;)
 
Ik ben 120 op Briscoe, en zo actief ben ik niet. Ook heb ik niet zo veel premium gebruikt. Met een goede activiteit kom je al een heel eind.

@Kraters: Dat zie ik niet gebeuren, ook door de opdrachten enzo.
 
Bovenaan