• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldmigratie

Als ik mijn karakter van W2 naar W7 laat migreren, kan ik dan later nog van W7 naar W1 migreren? Of kun je per karakter maar één keer migreren?
 

DeletedUser

Eerst mogen W1 en W7 niet eens migreren en nu worden ze ook nog eens benadeeld met munten. Schandalig :mad:
 
Ik vind het zo jammer dat ik mijn W1 account niet naar een andere wereld kan migreren (W7, W8, W9).

Want mijn W2 account is mijn beste, en die wil ik naar W1 migreren, maar dan moet ik dus mijn W1 account verwijderen, en dat is zo zonde.... :(
 

DeletedUser

Als je wilt migreren naar w9. Dan heb ik nog een leuke stad in de aanbieding namelijk cahokia. Voel je je geroepen stuur mij dan een bericht.
 

DeletedUser

Ik vind het zo jammer dat ik mijn W1 account niet naar een andere wereld kan migreren (W7, W8, W9).

Want mijn W2 account is mijn beste, en die wil ik naar W1 migreren, maar dan moet ik dus mijn W1 account verwijderen, en dat is zo zonde.... :(

W7 is veel gezelliger dan wandelende geraniums op W1 :p
 

DeletedUser

ACh helemaal fair is het niet, maar het is wel een extra aanmoediging om t emigreren en 75 muntjes haal je binnen een week :)
 

DeletedUser

ACh helemaal fair is het niet, maar het is wel een extra aanmoediging om t emigreren en 75 muntjes haal je binnen een week :)

Jawel, sommige spelers van w1 en w7 willen migreren, dat wordt al eerst afgenomen en dan krijgen ze ook nog beloning terwijl die spelers van w1 en w7 het niet kunnen.
Eerst wordt er ook aangegeven van iedereen migreert buiten Arizona en Briscoe, ze wisten al op voorhand dat w1 niet mocht migreren maar dat zetten ze er eerst niet bij maar geven ze de mensen hoop.. :mad:
 
Ik vind dat mensen van w1 en w7 eenmalig moeten kunnen migreren naar een w1,7,8,9..... dat lijkt me gewoon fair...
 

DeletedUser11612

Als je op migreren klikt, worden je arbeiden dan nog vertel gedaan, of sta je stil tot middernacht? :)
 

DeletedUser

Er lopen vaak dingen "scheef" op thewest, maar dit is wel behoorlijk krom inderdaad.

Spelers@1&7.nl-United roept op voor een redelijke tegemoetkoming!
 

DeletedUser11612

Onze kindjes hebben weer het zeuren in precies ...

Doe eens normaal, 75 muntjes heb je op een weekje samen, wees blij dat NL een van de eerste is die mag migreren, we zijn zelfs Poolse voor !

En laat Marco toch gewoon zijn werk doen? Als hij niet wil reageren, dat is toch niet erg, de updates blijven nog steeds doorkomen toch?

Wees blij dat er nu eens iets leuks is, anders was NL met een maand of 2 helemaal doodgeweest !
 

DeletedUser488

Er lopen vaak dingen "scheef" op thewest, maar dit is wel behoorlijk krom inderdaad.

Spelers@1&7.nl-United roept op voor een redelijke tegemoetkoming!
Een tegemoetkoming zoals in: ook naar de 4 migratiewerelden kunnen verhuizen, die muntjes mogen ze houden.
 
Bovenaan