• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 9 ook kapot?

DeletedUser

Doel van die reactie is waarschijnlijk om de reactie dood te leggen. Ik ga mn account nu even laten bannen zodat ik niet meer hoef te reageren. Spreek jullie nog wel onder andere naam :3
 

DeletedUser

Oei als een mod het zegt ga ik het maar geloven... (Pssst gunsn zeg eens dat je ze heb :D Ik wil sprinkie zijn hoed op zien eten!

Stiekem zou ik dat ook wel willen zien :p
Opzich wel spijtig dat ik die spullen van Jordy niet heb, kon ik iedereen zijn spullen terug geven en natty set houden hahaha :D
 

DeletedUser385

hihi slimme zet om t meteen aan mij te geven daarna :) je krijgt straks de helft van de wnist )
 
Non comprendo senor :indian:
(En laat iemand voor mij een ~ op die n zetten)
Wie geeft jou kadootjes ruud? :p
El gunsn of el jordy? (Of el paashaas, ha-ha)
 

DeletedUser

Ja, onze Jordy had wel een paar miljoen aan spulletjes. Heb er ook iemand blij mee kunnen maken, die kan nu het geldrrcord wel 2x breken.

Wie dat is? Voor mij een weet en voor jullie een vraag..
 
En het iiiiiis .... Jordies goeie vriend basbaad :D
Nee grapje, jordy is het je handelmaatje waarmee je naar de stad van wal bent geweest?
Mja zijn m'n zaken gelukkig niet.
Gaan we anders weer ontopic nu? :)
 

Deleted User - 308552

Bedankt Jack ;)

Overigens, je hoeft je geen zorgen te maken over de tg's die je naar Smoke hebt gestuurd, zolang ze maar netjes blijven ;)
Ik weet niet precies hoe ze het hebben bekeken, maar mijn collega's hebben mij ingefluisterd dat gunsn de spullen niet heeft gekregen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 308552

Ja, dat is het. Het staat in de regels ;) Maar je kan dit soort dingen beter ergens anders vragen.
 
Bedankt Jack ;)

Overigens, je hoeft je geen zorgen te maken over de tg's die je naar Smoke hebt gestuurd, zolang ze maar netjes blijven ;)
Ik weet niet precies hoe ze het hebben bekeken, maar mijn collega's hebben mij ingefluisterd dat gunsn de spullen niet heeft gekregen.


WELKE TGs NAAR SMOKE :blink:
hij kan ze niet lezen, dat is duidelijk :D

maar tanais dat is wel dubbelzinnig, want lees de marktfora eens :p
"ik ruil natty rommel op deze wereld tegen carty rommel op andere wereld" is meest gebruikte zinnetje daar :p valt dat ook niet onder pushverkoop?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4007

denk dat het meer gaat om een hoog bedrag
lijkt mij dat als je het voor inkoop of verkoop waarde verkoopt er gewoon nix aan de hand is
 

DeletedUser14705

Pushverkoop gebeurt gewoon ja ...
Maar dat creëert geen slachtoffers, in tegenstelling tot dat stelen ...
 

Deleted User - 308552

Klachten over het functioneren van moderators en eventueel bewijs kunnen naar de support worden gestuurd, het zelfde voor klachten over spelers (wanneer er regels worden overtreden)
 

DeletedUser15363

Dan wacht ik wel op support, of mogen die niet vertellen waar mijn spullen nu zijn?
 

DeletedUser6377

Dan wacht ik wel op support, of mogen die niet vertellen waar mijn spullen nu zijn?

Als je je spullen hebt verloren omdat iemand er mee vandoor is gegaan dan heb jij dikke pech en zie je ze nooit meer terug.
Simpeler kan het gewoon niet ;)
 
Bovenaan