• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 9 ook kapot?

DeletedUser15121

We zullen je zeker nog herkennen want niemand is zoals jou. En wat zullen we je missen zeg! (Als kiespijn)
 

DeletedUser

Wedje maken dat je me niet herkent? Ik zal gewoon een normaal gemiddeld stadslid zijn die weinig op fora en chat spreekt. Dus in perciepe kun je niemand meer aannemen want je zal bij iedereen moeten nagaan of ik het ben.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Laat ik het maar gewoon eerlijk zeggen, hij had belooft dat het plan goed zou gaan maar dat ging het niet. Dus lap ik hem er nu bij. Gunsn heeft de spullen nu vrolijk in zn invent zitten.

Gunsn sorry dat ik je naai maar je zei dat het goed zou gaan ;)
 

DeletedUser14957

ik kan me moeilijk voorstellen dat hij gunsn werkelijk die spullen heeft gegeven... waarschijnlijk wil hij gunsn hiermee gewoon zwart maken nu
 

DeletedUser15363

Jordy, niet erg geloofwaardig, om eerst van iemand te jatten en dan terug geven. Je had veel makkelijker kunnen zeggen in de RRH, maar ja, dan was niet iemand zwart gemaakt.
 

DeletedUser

Jij stelt een vraag en ik geef gewoon het antwoord. Wat je ermee doet moet je zelf weten, mij geloven jullie toch niet meer. Ik wil niemand zwart maken en heb dat nooit gedaan, mensen waarmee ik een tijd heb gespeeld weten dat maar al te goed.

Er is vroeger iets van me gestolen, m'n natty mantel. Ik had die persoon zwart kunnen maken maar daar bereik je niets mee. Ik heb het toen zelf rustig opgelost. Heb het uiteindelijk teruggekregen in de vorm van een Chin borstplaat. Als ik hem zwart had gemaakt was het nooit gelukt.

Ook dat geloven jullie waarschijnlijk niet. M'n echte vrienden weten precies wat er aan de hand is en die bleven ondanks de vele dingen die ik heb meegemaakt achter me staan.

Dat is slechts een handjevol, maar dat is wat je een echte vriend kan noemen. Echte vrienden zie je niet, die staan achter je.
 

DeletedUser15194

Ook dat geloven jullie waarschijnlijk niet. M'n echte vrienden weten precies wat er aan de hand is en die bleven ondanks de vele dingen die ik heb meegemaakt achter me staan.

oja, jouw vrienden vonden het goed van je dat je spullen van een ander 'steelt'.
goeie vrienden heb jij ;)
 

DeletedUser

OK jongens laten we hier een lijn trekken met het zijken op jordy het is nie thet jordy afzeik topic :p

als iemand nog problemen heeft met de FG BG's of iets in die trant meld het vooral hier daar was dit topic voor bedoelt niet om 1 persoon een beetje af te zeiken.

iemand hier problemen mee ??
 

DeletedUser

Laat ik het maar gewoon eerlijk zeggen, hij had belooft dat het plan goed zou gaan maar dat ging het niet. Dus lap ik hem er nu bij. Gunsn heeft de spullen nu vrolijk in zn invent zitten.

Gunsn sorry dat ik je naai maar je zei dat het goed zou gaan ;)

Oeps, ben je nog altijd boos omdat ik je heb geduelleerd?
[report=1694336853f5c11217]Duel: gunsn vs Jordy Eeftink[/report]

Jammer dat je niet die spullen aan mij hebt gegeven want kon ze best goed gebruiken in fortgevechten namelijk :D
http://tw-db.info/?strana=invent&x=741f735eaf9bfca80793a94d291ff9dcbe14418d
Voor de mensen die me niet zouden geloven :hmf:

Je zal niet ver komen met liegen en bedriegen in RL, ik hoop dat je eens goed tegen de lamp loopt ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

En nu weet je van niets? Heb je de items en dan laat me vallen. Lekker dan. En die aanvallen? Je zou mn premie krijgen, had je ook bedacht

Voor de slimme mensen onder ons, hij heeft ze vast nog op de markt staan om op te halen ;)
 

DeletedUser

En nu weet je van niets? Heb je de items en dan laat me vallen. Lekker dan. En die aanvallen? Je zou mn premie krijgen, had je ook bedacht

Voor de slimme mensen onder ons, hij heeft ze vast nog op de markt staan om op te halen ;)

Owja dat zal het zijn, als ik mij goed herinner was ik diegene die jou niet vertrouwde en je wou uitlokte met het feit dat ik alles heb jij hebt daarop toe gehapt zonder na te denken dat NO en ik al jaren samen spelen.
Nu wil je mijn pakken door dit op het forum te zetten, maar het boeit me niks.
In 4-4.5 jaar tijd ben ik al veel mensen tegen gekomen op dit forum en ook ingame maar nog nooit zo een lafbek als jou gezien. Je zou beter eens een man worden en de spullen terug geven aan de mensen die jij hebt opgelicht.

En verder reageer ik niet meer op jou nutteloze commentaar, heb wel wat beters te doen dan mij te verdedigen ten opzichte van een kindje die mensen oplicht.
 

DeletedUser

Goeie kerel ben je, ik geef m'n fouten tenminste toe. En kwade woorden helpen niet ;)

Nou al NO zo'n goeie vriend is geef je zn beenbeschermer nu toch gewoon terug.
 

DeletedUser

OK jongens laten we hier een lijn trekken met het zijken op jordy het is nie thet jordy afzeik topic :p

als iemand nog problemen heeft met de FG BG's of iets in die trant meld het vooral hier daar was dit topic voor bedoelt niet om 1 persoon een beetje af te zeiken.

iemand hier problemen mee ??

nogmaals willen jullie stoppen met je prive ruzies
 

DeletedUser15363

Denk dat gunsn hier ook wel zn lijst met marktspullen durft te zetten. Erg laf hoor jordy, om snel schuld op ander te schuiven...
En araluen, jij hebt makkelijk praten, er is niks van jou gestolen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15363

Invent laten zien, markt laten zien, en geld duidelijk laten zien. in 1 of meerdere printscreens ;)
 
Bovenaan