• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 9 ook kapot?

DeletedUser

Jordy als jij briscoe gaat verkloten, en ik erachter kom wat jouw nieuwe acc is, dan ga jij het niet meer leuk hebben (om het netjes te houden) . En dat wil je volgens mij nie. Beter trek jij je gwn terug en hou jij je rustig. Want jij het je zelf voor lul gezet.

kort samengevat je bent gwn een akelig en hatelijk persoon

Ik speel al weer een weekje hoor op een nieuw account, zit al in een grote stad en niemand weet wie ik ben.

Dus, zijn er al mensen achter wie ik ben?
 

DeletedUser

Ik zal heel eerlijk zijn. Ik heb nog niemand gesproken en houd me stil. ;)

Raad maar raak.
 

DeletedUser15347

...

ik ga nie raden, maar voor de rest ga ik op jou niet meer reageren, jij bent een soort ding/geval. waar de meesten niks mee te maken wil hebben. vroeg of laat komen we er toch achter. voor nu zeg ik gwn tegen alle mensjes :) niet meer op hem reageren op dit forum. vind ie alleen leuk en daardoor vind ie zich zelf stoer

ga vooral zo door eum jordy #Not
 

Deleted User - 308552

Mmm... Tijd voor wat ze in een van mn andere games "tinfoil hattery" noemen... Tryit zit sinds 2008 op het forum. Volgens Jordy speelt hij al sinds 2008 of 2009 :o Mmm... Interessant...
Maareh, welkom terug dan maar ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14782

Tanais, de echte vraag is:

Was jij om kwart over 6 NOG wakker of was je om kwart over 6 AL wakker?
 

DeletedUser

Ben bang dat het nu dood blijft..... Geen enkel FG in de afgelopen weken(behalve eergister) dat de moeite waard was.
 

DeletedUser

Enkel omdat het een leiderschapsnoobje is.... Echte skills zijn echter nog steeds het beste :D
 
Bovenaan