• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 9 ook kapot?

DeletedUser385

helemaal met maxy eens

maar doen we nog wel lief voor mekaar?

want daar gaat t ook om he :) om t gezellig te houden :)
 

DeletedUser8307

Dan wacht ik wel op support, of mogen die niet vertellen waar mijn spullen nu zijn?

De support zal geen spullen terug geven in normale omstandigheden. Je hebt ze op de markt gezet, en daarbij is iedereen vrij om ze te kopen! ;)
Dus helaas: je krijgt ze niet terug. In het vervolg wat voorzichtiger zijn.

Maar dat neemt niet weg dat het heel erg flauw is van die Jordy.
 

DeletedUser14705

Ik krijg het van de mensen die hier zitten te zeggen dat de bedrogene maar wat voorzichtiger moet zijn.
Je moet echt niet de slachtoffers gaan responsabiliseren want die kunnen er echt niets aan doen.
Als je een deal afsluit verwacht je ook dat die nageleefd wordt. Niet anders dan IRL, waar je de nakoming kunt afdwingen...

Het is aan de ingame-moderators om hier een oplossing voor te vinden,
en een politiek voeren waarbij men wél spullen teruggeeft lijkt me een geschikte maatregel.
 

DeletedUser6377

Het is volledig de verantwoordelijkheid van het slachtoffer; ook in rl trouwens.
En je krijgt heel kromme situaties als we onze voorwerpen terug mogen eisen als we bedrogen zijn. Kortom dit is in de praktijk niet te handhaven!
 

DeletedUser

Omofagia, ik ben het met je eens dat het vreemd is om het slachtoffer de prijs te laten betalen. Maar bedenk wel dat mensen hier een functie van de markt gebruiken die Innogames nooit heeft bedacht. Dat het mogelijk is, betekent niet dat het ondersteund wordt. Voor de Support is een ruil geen ruil, maar twee afzonderlijke transacties. En met die transacties is niets mis. Het probleem zit hem erin dat er geen tweede transactie plaatsvindt. Maar voor de Support is de transactie na de eerste verkoop al afgerond. Een eventuele tweede transactie doet er niet toe. Alleen als bij een individuele transactie problemen zijn, kan de Support iets doen.

Het gebruiken van een functie die niet door Innogames ondersteund wordt en waar vooraf al geen regels voor zijn, is een risico dat je neemt. Je kunt dat risico verkleinen zoveel je wil (borgsom, enkel vertrouwde spelers, enkel stadsleden, etc.), maar het blijft een risico.
 

DeletedUser14705

Omofagia, ik ben het met je eens dat het vreemd is om het slachtoffer de prijs te laten betalen. Maar bedenk wel dat mensen hier een functie van de markt gebruiken die Innogames nooit heeft bedacht. Dat het mogelijk is, betekent niet dat het ondersteund wordt. Voor de Support is een ruil geen ruil, maar twee afzonderlijke transacties. En met die transacties is niets mis. Het probleem zit hem erin dat er geen tweede transactie plaatsvindt. Maar voor de Support is de transactie na de eerste verkoop al afgerond. Een eventuele tweede transactie doet er niet toe. Alleen als bij een individuele transactie problemen zijn, kan de Support iets doen.

Het gebruiken van een functie die niet door Innogames ondersteund wordt en waar vooraf al geen regels voor zijn, is een risico dat je neemt. Je kunt dat risico verkleinen zoveel je wil (borgsom, enkel vertrouwde spelers, enkel stadsleden, etc.), maar het blijft een risico.

Ik snap je punt wel, maar het reden dat het om twee afzonderlijke transacties gaat, is net dat er op the west geen mogelijkheid tot [veilige] ruil is voorzien.
Maar het gebeurt wél, dus moeten ze daar in hun kantoortjes toch ook niet blind blijven voor de realiteit.
Misschien was ik in mijn vorige post wat te veeleisend naar moderators toe,
maar dan zouden ze daar in Duitsland wel eens wakker mogen worden. :p
 

DeletedUser6377

Ik snap je punt wel, maar het reden dat het om twee afzonderlijke transacties gaat, is net dat er op the west geen mogelijkheid tot [veilige] ruil is voorzien.
Maar het gebeurt wél, dus moeten ze daar in hun kantoortjes toch ook niet blind blijven voor de realiteit.
Misschien was ik in mijn vorige post wat te veeleisend naar moderators toe,
maar dan zouden ze daar in Duitsland wel eens wakker mogen worden. :p

Iedereen weet dat het niet veilig is. Dus aangezien iedereen dat weet is het nog meer je eigen schuld. Er zijn zat manieren om je hier tegen in te dekken (waarom ben ik nog nooit opgelicht? vaak genoeg wel een poging toe geweest)
Een eventuele ruiloptie is wel mogelijk maar dat maakt de markt nog fraudegevoeliger (pushen) dus ik snap wel dat ze bij inno niet staan te trappelen om zoiets te ontwikkelen.

Eigenlijk klopt het niet dat je de schuld bij een andere partij als de mods of innocrap legt terwijl het volledig je eigen schuld is en je dat van te voren ook wist of kon weten.
 

DeletedUser

Gebeurd er nog wat bijzonders? M'n account staat op delete, en ik denk na welke stad ik de top 10 in ga bouwen en leider van ga worden.

Ja, wat een arrogantie he. Een actieve speler die veel bijdrage levert aan de stad is een echte leider. Van mij kun je verwachten dat ik de laatste zal zijn die je denkt dat ik ben :)
 

DeletedUser6377

Gebeurd er nog wat bijzonders? M'n account staat op delete, en ik denk na welke stad ik de top 10 in ga bouwen en leider van ga worden.

Ja, wat een arrogantie he. Een actieve speler die veel bijdrage levert aan de stad is een echte leider. Van mij kun je verwachten dat ik de laatste zal zijn die je denkt dat ik ben :)

Jij denkt na welke stad jou als leider zou moeten willen hebben? :laugh:
Veel succes, maar slagen zal je niet.
 

Deleted User - 308552

Dit schiet niet echt op mensen. Als jullie niks toe te voegen hebben over het onderwerp, bedenk dan "spreken is zilver, zwijgen is goud"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser385

wat een wijsheid uit de mond van tanais :p

maareh liefjes
als we nu eens allemaal elkaar een knuffel geven, is t iig een stuk gezelliger, en de rest komt vanzelf :)
 

DeletedUser15363

Linke loedje is ook een dief handel niet met hem!!! zou niet gek zijn als dit ook van jordy zou zijn :p
 

DeletedUser

Ik zeg een ding, dat ben ik niet. Heb al 5 dagen een nieuw account hoor :p
Zijn jullie er al achter wie?

Linke is wel een vriend van me maar ie durft niet te stelen, hij heeft verstand haha
 

DeletedUser15121

Linkie kan gewoon heel makkelijk onze Teeftink zijn... Want het stelen gaat wel precies op de zelfde manier moet ik zeggen... En verstand? Nee dat geloof ik niet na mijn 'fijne' ervaring met tww :p :p nou ja een paar personen dan...
 

DeletedUser

Linkie kan gewoon heel makkelijk onze Teeftink zijn... Want het stelen gaat wel precies op de zelfde manier moet ik zeggen... En verstand? Nee dat geloof ik niet na mijn 'fijne' ervaring met tww :p :p nou ja een paar personen dan...

Als je tww echt goed kent wist je dat Linke een leider was. Ik ben hem niet, hoe konden we in godsnaam tegelijk op de stadschat praten? Er zijn tal van personen die dat kunnen bevestigen, zekers personen waar linke en ik mee op skype hebben gezeten.

Linke steelt echt niet, hij heeft er een hekel aan gekregen sinds smssms zn grapje, en Gerco destijds. Je kunt alles zeggen wat je wilt maar Linke is chatschuw en hij had sinds hij leider was een hekel aan het forum. Het enigste waar je hem zag praten was op de stadschat met mic99, pietterr, jellebie34, ajax1464, turborobin en nog veel meer.

Als dat een multi was hadden ze dat een jaar gelee al gezien en was er geen tww.
 

DeletedUser6377

Als je tww echt goed kent wist je dat Linke een leider was. Ik ben hem niet, hoe konden we in godsnaam tegelijk op de stadschat praten? Er zijn tal van personen die dat kunnen bevestigen, zekers personen waar linke en ik mee op skype hebben gezeten.

Linke steelt echt niet, hij heeft er een hekel aan gekregen sinds smssms zn grapje, en Gerco destijds. Je kunt alles zeggen wat je wilt maar Linke is chatschuw en hij had sinds hij leider was een hekel aan het forum. Het enigste waar je hem zag praten was op de stadschat met mic99, pietterr, jellebie34, ajax1464, turborobin en nog veel meer.

Als dat een multi was hadden ze dat een jaar gelee al gezien en was er geen tww.

Wat een gejank toch weer...
1) Linke is een slechte leider als die niet communiceert.
2) mocht het multi zijn, who cares?
3) Teeftink, zwijg als je jezelf niet verdedigt tegen de aantijgingen
4) Als iedereen eens kapt met zaniken en eens verantwoordelijkheid neemt voor z'n eigen daden (zowel dader als slachtoffer!)
5) Algemene conclusie: briscoe is goed naar de klote.
 

DeletedUser

Wat een gejank toch weer...
1) Linke is een slechte leider als die niet communiceert.
2) mocht het multi zijn, who cares?
3) Teeftink, zwijg als je jezelf niet verdedigt tegen de aantijgingen
4) Als iedereen eens kapt met zaniken en eens verantwoordelijkheid neemt voor z'n eigen daden (zowel dader als slachtoffer!)
5) Algemene conclusie: briscoe is goed naar de klote.

1) Linke was vaak op de stadschat, hij was er voor de leden. Ik deed het diplomatieke.
2) Mensen die alles wat met mij te maken heeft van Briscoe af willen hebben.
3) Nee, ik kom op voor mijn vrienden, iets wat jij niet hebt.
4) Daar zal ik maar beter niets over zeggen.
5) Dat vind ik zeker leuk. Ik heb al een nieuw plan op Briscoe verder kapot te maken en dat komt niet door stelen. >:)
 
Bovenaan