• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 9 ook kapot?

DeletedUser

cahokia ally heeft voor FG's atm 67 leden+mensen die altijd deffen, bondgenoten etc. Ik vraag me af hoe ze deze aanval afweren op het hoofdfort:p, Wel sportief succes gewenst:)

Wij zullen jullie morgen versteld laten staan hoe goed cahokia nog steeds is. Die ene tegenslag maakt ons alleen maar sterker.
 

DeletedUser15363

Stop je toeter in de la, cahokia heeft een fort minder hoera:D mooi gedaan allen:)
 

DeletedUser14957

sprinkhaan leidde weer niet goed denk ik :mad: , parrot echt niet joun schuld dat je ronde 5 KO ging je was echt toppie maar niemand wisselde.
 

DeletedUser

sprinkhaan leidde weer niet goed denk ik :mad: , parrot echt niet joun schuld dat je ronde 5 KO ging je was echt toppie maar niemand wisselde.

Ik heb deze keer niet geleid, want ik moest werken. Maar Ik heb dus blijkbaar verkeert gedacht dat het wel zou lukken. Maar wat wil je als heel briscoe tegen je is op 2 steden na.
 

DeletedUser

Het geeft wel aan met wat voor niveau persoon we te maken hebben. Bij de migraties snap ik het volledig, maar nu lijkt het meer alsof er iemand op zoek is naar erkenning. Erg jammer, komt je/zijn reputatie niet ten goede.
 

DeletedUser14957

het vriendinnetje van atroxk (.wanted.) helpt ook al braaf mee wat zijn het toch een schatjes :D
 

DeletedUser

Ach wat zeiken jullie, gewoon doorspelen het is het spel. Dat we geen aanvallen mogen starten is gemompel van de grote steden *mompelt nog wat guyfromthewest praat*
 

DeletedUser

Tja ehm, ik vind het persoonlijk nogal irritant als de fortgevechten voor zo'n lange tijd worden verpest door één triest persoon. Maar ja, hij vindt hetzelf blijkbaar supergrappig.

En hij gaat er nog 2 weken mee door stuurt hij mij in een telegram, dus dat is een lekker lange FG-stop.

Of je moet van gevechten met 4 mensen houden..
 
Bovenaan