• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 9 ook kapot?

DeletedUser5695

niet te veel offtopic afdrijven ook al zijn jullie zo lief bezig voor elkaar he ;)

Schaamt .wanted. zich inmiddels kapot/heeft ie gemerkt dat je geen vrienden maakt met dit soort acties? Hij start in elk geval geen FG's meer zo lijkt het. Atrox heeft blijkbaar meer (negatieve) aandacht nodig...
 

DeletedUser

Het is puur het spel verzieken. Maar eigenlijk moet je niet echt vrezen dat je een fort zou kunnen verliezen, als je aan elk fort met ongeveer 5 personen staat, dan behoud je het wel. ;)

Als je dat lachen vindt kan je beter niks op dit forum zetten. Dit is alles behalve grappig, je speelt een spel voor het spelplezier maar dat is ver te zoeken momenteel!

Blijkbaar niet heel erg slim om te zeggen, zeker omdat ik geen idee heb hoe belangrijk die forten voor sommigen zijn... Excuses!!!:donkey:
 

DeletedUser8307

Blijkbaar niet heel erg slim om te zeggen, zeker omdat ik geen idee heb hoe belangrijk die forten voor sommigen zijn... Excuses!!!:donkey:

Tgoh, 't is toch leuk om ze te hebben als stad. Als je er geen hebt, ben je geen top stad, meestal toch? :p
 

DeletedUser15347

....

Over het geld weet ik het niet als het opraakt dan kan hij het miss zo weer terug verdienen?

(denk ik)
 

DeletedUser5695

Over het geld weet ik het niet als het opraakt dan kan hij het miss zo weer terug verdienen?

(denk ik)

ik vermoed dat hij dan stopt met het spel (net als .wanted.) om vervolgens heel snel totaal vergeten te worden. Je wordt namelijk geen legendarische speler door dit soort zielig spelbederf.
 
Nu weer het goede nieuws van de ban van Atroxk, wil ik jullie waarschuwen voor Massimo Masacre. Hij is de oude don, en heeft talloze wapens gestolen van mensen. Hij gaat als volgt te werk: 13:20 40 Massimo Masacre→110 red jones: ey RJ. ik heb net 3 dingen uit premium kisten, maar met die schietwapens ben ik ik niks.. heb jij mss slagwapens die ik kan ruilen voro die schietwapens?


En dit is zijn buit: Inventaris

Hij heeft 3 edele wapens van Gijsieboy gestolen, heeft smokingace, hoodoo, mij, ect. al aangesproken. Maar kijk aub goed uit aan wie je je spullen leent!

Btw, kun je zulke spelers ook niet aangeven?



EDIT:

Ondertussen is hij al geblokt :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser14782

Hadden jullie 'm niet een uur eerder kunnen blocken? :p

Ik ben ook een riempje kwijt
 
je zou toch denken dat die diefjes alleen goede spelers aanspreken...
ik krijg nooit zo'n berichten :(
nu atrox en MM gebanned zijn zijn dat in ieder geval een paar zorgen minder
maar hoe dan ook:
hoe stom kan je zijn? lees in het vervolg zijn profiel

RIP mijn Don Pellegrino

Nadat Don Pellegrino terug werd ingenomen door de oorspronkelijke eigenaar, heb ik mijn wraak nu met Massimo Masacre.
 
Bovenaan