• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 9 ook kapot?

DeletedUser14957

en jahoor!!!!!!!!! :D het is weer zo ver.... iemand zit weer lekker te counteren genaamd billy the nick , en bedankt weer een dag zonder leuke FG's :mad:
 

DeletedUser

Kunnen we niet gewoon eens goeie afspraken maken m.b.t. fg's?
De volharding die een counter uitvoert..... en iedereen die dan ook nog eens gaat deffen.

Blij dat wereld 10 eraan komt.
 

DeletedUser13453

Kunnen we niet gewoon eens goeie afspraken maken m.b.t. fg's?
De volharding die een counter uitvoert..... en iedereen die dan ook nog eens gaat deffen.

Blij dat wereld 10 eraan komt.

En waarom denk je dat dit met W10 beter wordt?
 
omdat in het begin iedereen een stad denkt te kunnen stichten, en bijna elke stad een fort zal kunnen krijgen.
aan de start is iedereen gelijk, wat op briscoe nu het geval niet is en wss nooit meer zal zijn.
ik vrees wel dat het aantal steden-met-forten sterk zal afnemen aangezien er nu 3 keer minder forten zullen zijn.
 

DeletedUser13453

omdat in het begin iedereen een stad denkt te kunnen stichten, en bijna elke stad een fort zal kunnen krijgen.
aan de start is iedereen gelijk, wat op briscoe nu het geval niet is en wss nooit meer zal zijn.
ik vrees wel dat het aantal steden-met-forten sterk zal afnemen aangezien er nu 3 keer minder forten zullen zijn.

Je zit met dezelfde mensen.. en counters zullen blijven.
 

DeletedUser

beste mensen de aanval van volharding gaat NIET door hier de TG die in onze 2 ally's rond gaat(we gaan fuseren)

Antwoorden
7th army
op 13-10-12 om 21:35 uur
Maar deze tg is dus voor de fg's van morgen lees het goed.

Morgen wordt het fort Briljant aangevallen door puerto.
We hebben uiteraard hulp nodig voor dit fort en hoop ook echt op een goeie opkomst.

Waar: Briljant
Wanneer: 14-10-2012
tijd: 19.55
aantal plaatsen: 84 verdedigers.

Dus zadel je paarden, poets je wapen en maak je buff om het fort te verdedigen!!

Het fg Puerto Bull-fight gaat dus NIET door!

Hoop jullei morgen allemaal te zien bij def!

Groetjes Modajo

dus nogmaals kom lekker niet naar dat FG er zal haast geen aanval zijn
 

DeletedUser14957

dat kun je nu wel zo prachtig zeggen maar billy deed dit toch echt pas na onze aanval en dus is en blijft het gewoon een dikke vette counter
 

DeletedUser

stel even hipothetiesch(sorry voor de spelling:p) gezien:
1 denk je dat het billy's doel was een counter te maken ?
2 zou het MOGELIJK kunnen zijn dat dit al eerder geplanned was en hij het gewoon niet had gezien dat er al een FG was
3 als het een counter was waarom zouden w/zei het dan afzeggen

ik geef toe het is een counter maar ik denk niet dat het expres was en het gaat nog niet eens door dus ik vind dat jullie niet zo veel moeten zeuren en er vanavond bij: briljant er een leuk FG van maken
 

DeletedUser

stel even hipothetiesch(sorry voor de spelling:p) gezien:
1 denk je dat het billy's doel was een counter te maken ?
2 zou het MOGELIJK kunnen zijn dat dit al eerder geplanned was en hij het gewoon niet had gezien dat er al een FG was
3 als het een counter was waarom zouden w/zei het dan afzeggen

ik geef toe het is een counter maar ik denk niet dat het expres was en het gaat nog niet eens door dus ik vind dat jullie niet zo veel moeten zeuren en er vanavond bij: briljant er een leuk FG van maken

1: Ja dat was het, het was met opzet.

2: Hij had in de countychat zelf al gezegd dat hij er een ging starten en hij was aan het discussieren met wat anderen erover, dit is dus gewoon onmogelijk.

3: Omdat jullie tot een deal kwamen, de volharding mocht vandaag aanvallen.

Het was wel expres.
 

DeletedUser14957

omg en weer een dubbel aanval van billy the nick :mad: dit begin ik wel spel verpesten te vinden!!!!!
 

DeletedUser

inderdaad dit was een duidelijke dubbele aanval en ik vind dit niet kunnen hier ga ik snel het over hebben in waf
 

DeletedUser14957

dit is al de 2e keer in 2 dagen... nou als je daar bij in de ally wil mag je , je diep schamen naar mijn mening...
 

DeletedUser

ik schaam me niet ik vind dit slecht en ik voel me boos maar ik schaam me niet :p ik ben een trost man en blijf dat

maar billy kan denk ik van zijn hoedje ontvreemd worden is mijn mening
 

DeletedUser

Eerst een counter en daarna een dubbel aanval... dat vind ik al niet kunnen

Maar wat zeker niet kan, een telegram sturen naar een andere alliantie met deze tekst:

"Morgen staan er 2 fg's op het programma. De reden dat wij van volharding het 2e gevecht hebben gestart is omdat we het gister met puerto hebben besproken en hun graag wilden deffen."

Er is nooit besproken dat peurto wilde deffen bij een dubbelaanval...
 
Bovenaan