• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 9 ook kapot?

DeletedUser12045

1 counter en 2dubbelaanvallen,ga nu niet zeggen at blitz in fout is,wij hebben duidelijk eerst gestart.

Verder heeft jelle me dit gezegd

21:19 68 jellebie34→119 Kraters: : 1) toen ik om 20:59 keek stonden die er niet. Dat heb ik altijd, ook als wij zelf worden aangevallen. 2) het is slechts een pio en die kan makkelijk vol. Wij hebben al genoeg fg's afgelast omdat andere steden forten aanvielen, na ons. Daarom gaat deze door

21:20 119 Kraters→68 jellebie34: toen je om keek was er geen gevecht,doe normaal,iedereen kan zien dat onze om 19:40 is gestart,DAT HEB JE WEL GEZIEN


21:21 68 jellebie34→119 Kraters: : ik zweer het, dat heb ik niet gezien.

Mij lijkt het dat panthera en TWW hun gevechten dan afschaffen,ik ga onze niet annuleren omdat 2andere steden het nodig vonden een extra fort aan te vallen
 

DeletedUser

inderdaad ik vind het bulshit van jelle die liegt een billy is gewoon atrokx 2.0 om het zo maar te zeggen :p
 
kratje, afgelast of niet, ik ga sowieso naar ons FG, beat zonodig die 42 verdedigers wel in me eentje :cool:
EDIT: en aan die 42 ongelukkigen die ik dan heb ingemaakt; geen zorg, daarna hobbel ik op me ezel naar jullie andere fortje en leg de att daar OOK nog om :)
fieuw drukke dag wordt dat :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Laffe rotstreek van dikke lol 3 bier.

Hoorde zonet dat de vrijmetselaars gingen attacken bij puertoo....

Op deze moment zie je dan maar weer wie een leuke wereld winnen:\ de verliezende partij kan op het moment weer eens niet tegen zijn verlies.
 

DeletedUser

Laffe rotstreek van dikke lol 3 bier.

Hoorde zonet dat de vrijmetselaars gingen attacken bij puertoo....

Op deze moment zie je dan maar weer wie een leuke wereld winnen:\ de verliezende partij kan op het moment weer eens niet tegen zijn verlies.

Oh?:o dat modajo ons vraagt wil niet zeggen dat we helpen ;)
 

DeletedUser

Sorry denk dat -swag- me heeft zitten trollen.

EDIT: -swag- zit in the tall texans dus dit mag in mijn dagelijks faallijstje.
 

DeletedUser

Sorry denk dat -swag- me heeft zitten trollen.

EDIT: -swag- zit in the tall texans dus dit mag in mijn dagelijks faallijstje.
Ik wil niet zeggen dat we ze niet helpen maar ook niet dat we dat wel doen... Je mag namelijk altijd vrij kiezen.
 

DeletedUser

Triest om te zien hoeveel mensen een wereld willen verkloten en geen schaamtegevoel hebben.
 

DeletedUser

2 pio's moeten toch te vullen zijn op briscoe?
die laatste fg gewoon niks van aantrekken en zie maar waar het schip strand.
Ook al raakt er iemand een fortje kwijt, boeiuh, binnenkort met de update heeft er niemand meer 1 :p
(of denk ik nou weer te makkelijk :unsure:)

maar goed, dit is mijn mening en daar moet u het mee doen, amen.
 

DeletedUser

2 pio's moeten toch te vullen zijn op briscoe?
die laatste fg gewoon niks van aantrekken en zie maar waar het schip strand.
Ook al raakt er iemand een fortje kwijt, boeiuh, binnenkort met de update heeft er niemand meer 1 :p
(of denk ik nou weer te makkelijk :unsure:)

maar goed, dit is mijn mening en daar moet u het mee doen, amen.

:D jij snapt het :)
 

DeletedUser

inderdaad applaus om na een counter er nog een counter op te gooi en dan winnen wat knap mijn respect verdien je zo echt
 

DeletedUser14705

The white wolves?

..

kai-green-bodybuilder-steroids-you-gonna-get-raped-eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3-250.gif
 

DeletedUser15363

WW faalt inderdaad, geef iniedergeval het fort terug.

Btw, dat plaatje van omo lijkt enorm op drogba, lol:p
 
Bovenaan