• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 9 ook kapot?

DeletedUser

Jack, ze waren beide 'tegelijk' gestart.
Guy zal niet weten dat er al een fg was gestart.
Omdat het FG scherm niet direct zichzelf update.

Dat is fout, als je een fg gaat starten staat er een cijferaantal op je scherm. Dit cijferaantal geeft aan hoe duur het is om een FG te starten. Guy wist heel goed dat een pio maar 1500$ kost maar op het moment dat guy het fg startte stond er 3000$ omdat deze aanval dubbele kosten kent. Je kunt dus afmeten of er nog een ander gevecht is want deze word direct geupdate.
 

DeletedUser

Dat is fout, als je een fg gaat starten staat er een cijferaantal op je scherm. Dit cijferaantal geeft aan hoe duur het is om een FG te starten. Guy wist heel goed dat een pio maar 1500$ kost maar op het moment dat guy het fg startte stond er 3000$ omdat deze aanval dubbele kosten kent. Je kunt dus afmeten of er nog een ander gevecht is want deze word direct geupdate.

Hier kijk je echt niet naar met een dergelijk bedrag. Sterker nog, ik heb op W3 eens een gevecht gestart voor 80K. Was niet de bedoeling, maar ik keek over de kosten heen. En ik wist dat er een hoop gevechten voor kwamen. Dus ik vind het niet gek dat hij dat niet opmerkte.;)
 

DeletedUser

Ik kijk er zelf altijd even naar als ik een FG start, weet je 100% zeker dat je geen fouten maakt.
 

DeletedUser14782

Misschien had ze het scherm al 2 minuten open staan en was ze even weggelopen. Toen ze terug kwam klikte ze er pas op.

M.a.w. Stop zeuren en speel het spel....
 

DeletedUser14782

Ik voel een battle-tje aankomen ...

Konden ze natuurlijk nooit weten. Ik wil niet stoken hoor, maar dit gaat wel erg ver.
 

DeletedUser

Ik voel een battle-tje aankomen ...

Konden ze natuurlijk nooit weten. Ik wil niet stoken hoor, maar dit gaat wel erg ver.

Ik heb ze wel door, is gewoon afgesproken :p Stelletje oplichters :p

Nah, zoek onderling maar uit welk gevecht jullie door willen laten gaan. Zolang het maar wel gemeld wordt wat jullie samen beslissen. :)

EDIT: Afijn, Aap is me voor dus :p

EDIT2: Ach ja joh, gewoon een derde FG starten. Waarom niet, Puertoos heeft toch niet te doen :hmf:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Kan iemand ff duidelijk zeggen welk fg niet doorgaat ? Ik weet niet welk fort degene is die ttt gestart heeft! Dus gwn ff fortnaam dan is er voor iedereen duidelijkheid :).
 

DeletedUser

Kan iemand ff duidelijk zeggen welk fg niet doorgaat ? Ik weet niet welk fort degene is die ttt gestart heeft! Dus gwn ff fortnaam dan is er voor iedereen duidelijkheid :).

Sterkte Travis en Puertoooooo gaan niet door. Puertoos Survival gaat wél door. Desondanks ben je altijd welkom om bij de andere te gaan verdedigen. Je zult alleen wss weinig tegenstand ondervinden :p
 

DeletedUser14782

Ajaj RJ, dat valt me tegen.
Dat jullie als Heroes zijnde nou geen sarcasme kennen en dubbelaanvallen normaal vinden. Als ik er niet was geweest met mijn scherpe kritiek waren ze gewoon allemaal doorgegaan.

Begrijp met niet verkeerd, ik wil niet stoken hoor. Maar als ik puerto zou zijn zou ik dit echt niet pikken hoor...
 

DeletedUser15363

Puertoooooo
Aanvaller: aapskills uit The Tall Texans

die gaat dus zeker niet door, en dan hopen dat middah ook zijn FG staakt;)
 
Ajaj RJ, dat valt me tegen.
Dat jullie als Heroes zijnde nou geen sarcasme kennen en dubbelaanvallen normaal vinden. Als ik er niet was geweest met mijn scherpe kritiek waren ze gewoon allemaal doorgegaan.

Begrijp met niet verkeerd, ik wil niet stoken hoor. Maar als ik puerto zou zijn zou ik dit echt niet pikken hoor...

Vermeld mij eens waar in de zin 'Stop met zeuren en speel het spel' (Die ik van jou citeerde) jij interpreteert dat wij dubbele aanvallen normaal vinden?
Anders zouden we toch echt niet onze aanval staken?
Als jullie denken dat wij dit gepland hebben met Vrijmetselaars, nou doe dat maar, mij geen zorg.
Maar denk niet dat Heroes, zeker niet Vrijmetselaars hun daarin zo zouden verlagen om een fort te krijgen hoor.

Maargoed, als Puerto eens een dubbel aanval binnen krijgt dan vind jij dat ze dat niet mogen pikken?
Terwijl je blijkbaar niets tegen hebt als wij een counter binnen krijgen of zelf 2 keer aangevallen worden?
Want dan gaan wel alle aanvallen door. Voorbeeld 4 juli werd Riverton 2 keer aangevallen met 8 minuten verschil.
Joostems slaaphut en Victorio Di Paradiso. Wat gek dat ik jou naam zie verschijnen in de aanval bij Joostems terwijl jij nu zit te zeggen dat dit niet kan.
Logica?

(Ik ben zeker van mening dat een triple aanval niet kan.)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser14705

Helemaal akkoord met wat Red jones zegt.

Dubbelaanvallen helpen het spel naar de kloten.
Maakt niet uit op welke alliantie het is dan.

Daarom denk ik dat ik morgen maar eens geen fortgevecht ga doen.
 

DeletedUser15117

Jullie zijn wel wat uitleg vanuit TBG verschuldigd, Middah wou graag een fg starten en op zich was dat geen probleem en hij zou wel naar een fort lopen. Op dat moment was er nog geen fg voor morgen (ff snel typen, anders moet ik het aanpassen naar vandaag). Hij was zo rond 20:45 bij het fort, maar toen waren er dus al 2 fg's op Puertoos en de rest van de leiding vond het ook totaal geen goed idee om te starten. Uiteindelijk heeft hij het toch gedaan. Na zijn actie is hij uit de leiding van de stad gezet, zodat het niet nogmaals gaat gebeuren.

Ik hoop dat ik jullie hiermee wat duidelijkheid heb gegeven.
 

DeletedUser14977

Ik kreeg meerdere fluisters toen wij die aanval starten, waarom wij een dubbel starten en dat we dit afgesproken hadden.
Dit is dus niet waar, was gewoon puur toeval.

Mensen die me een beetje kennen van deze wereld of andere weten wel dat ik niet van dubbele hou en niet meteen van het ergste uitgaan. Dat dit afgesproken is of dat we jullie willen terug pakken wat tijden geleden gebeurt is.

Maar goed denk maar lekker wat jullie willen denken, die gene wie het iets aangaat weten wel beter.
 
Bovenaan