• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 9 ook kapot?

DeletedUser

Stop met zeuren en speel het spel?

@ simmies, spreek je altijd met zoveel smileys? valt me nu pas op :p
Ik gebruik op het forum en bij informele dingen vaak smileys ja. Maar dat komt ook omdat je met smileys een boodschap vriendelijker over kan brengen. Zie hierna. ;)
Ajaj RJ, dat valt me tegen.
Dat jullie als Heroes zijnde nou geen sarcasme kennen en dubbelaanvallen normaal vinden. Als ik er niet was geweest met mijn scherpe kritiek waren ze gewoon allemaal doorgegaan.

Begrijp met niet verkeerd, ik wil niet stoken hoor. Maar als ik puerto zou zijn zou ik dit echt niet pikken hoor...
Wij pikken het op zich ook niet, maar wij zetten onze verontwaardiging niet op het forum, maar proberen eerst onderling een oplossing te vinden. Nadat ik zag dat we twee FG's tegen hadden, heb ik direct een fluister naar Aapskills en Nature One gestuurd. In de trant van "Durven jullie wel, een beetje dubbelaanval starten :p" Ook daarbij is de smiley van belang, want dan komt het niet over als verwijt, maar als constatering en laat je de andere partij in de mogelijkheid om er iets aan te doen (of dat nou aflassen, verontschuldigen, doorgaan, of wat dan ook is). :)
Puertoooooo
Aanvaller: aapskills uit The Tall Texans

die gaat dus zeker niet door, en dan hopen dat middah ook zijn FG staakt;)
Het gevecht van The Briscoe Guardians (gestart door Middah) is inderdaad gestaakt.
Ik kreeg meerdere fluisters toen wij die aanval starten, waarom wij een dubbel starten en dat we dit afgesproken hadden.
Dit is dus niet waar, was gewoon puur toeval.

Mensen die me een beetje kennen van deze wereld of andere weten wel dat ik niet van dubbele hou en niet meteen van het ergste uitgaan. Dat dit afgesproken is of dat we jullie willen terug pakken wat tijden geleden gebeurt is.

Maar goed denk maar lekker wat jullie willen denken, die gene wie het iets aangaat weten wel beter.

Ja, ik stuurde je meteen een fluister ja. Maar het is begrijpelijk dat zoiets kan gebeuren. Verder geen probleem, als het een beetje adequaat opgelost wordt. Ik denk dat dat in dit geval is gebeurd. Om 22:00 was het al duidelijk dat TTT's gevecht niet doorging. Nou, dan is 't prima toch? :)
 

DeletedUser

Alvast voor morgen, FG van TTT gaat niet door;)

Ja, ik stuurde je meteen een fluister ja. Maar het is begrijpelijk dat zoiets kan gebeuren. Verder geen probleem, als het een beetje adequaat opgelost wordt. Ik denk dat dat in dit geval is gebeurd. Om 22:00 was het al duidelijk dat TTT's gevecht niet doorging. Nou, dan is 't prima toch? :)

Dat was het 12 minuten na het fg al simmies:p
 

DeletedUser

Dat was het 12 minuten na het fg al simmies:p

Ik bedoel dat toen iedereen het wist. Een melding maken op dit forum maakt nog niet dat het overal bekend is. Heb berichten gestuurd naar verschillende leiders en in de eigen onderwerpen van chats gezet. Als je er dan vanuit gaat dat ik dat bericht las om (ongeveer) 20:30, dan is het om 22:00 bij iedereen bekend. :p
 

DeletedUser15363

Zo, het op een na laatste fort van All-4-1 pakken, wie heeft zin om overmorgen de laatste aan te vallen?:p
 

DeletedUser15347

ppfff

ppff is echt bagger dit, we gaan weg uit all4-1 we gaan met hell city samenvoegen voor een nieuw avontuur
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15363

Hoezo is het nu ineens bagger? als je die 5 man meer had staan hadden jullie ook verloren... misschien met 2 of 3 Ko's bij ons meer.....
 
ppff is echt bagger dit, we gaan weg uit all4-1 we gaan met hell city samenvoegen voor een nieuw avontuur

Mjah, als je een counter start. Ons nog een hele tijd voor de voeten loopt, en Vrijmetselaars en Heroes altijd aanvalt. En dan beweren dat het ons (Heroes) eigen schuld is dat jullie tegen ons staan.
Kan je wel verwachten dat we eens wat terug slaan.

Trouwens het is weer een zooitje op the west...
Iedereen valt wel elkaar aan, maar echt mooie fg's komen er ook niet uit...
 

DeletedUser

imo. hebben die forten niks als ellende op de Werelden gebracht. Het is begonnen op Wereld 1, en we zijn nog aan het bakkelijen over forten op Wereld 9 haha, de topicstarter weet heel goed wat ik bedoel denk ik... ;)

Maar toch, er zal toch wel eens een aanpassing kunnen komen waardoor de forten zeg maar door maximaal 1 stad beheerd en verdedigd kunnen worden? Dat zou het hele probleem imo. oplossen?

Ik heb die suggestie toen al een keer gedaan, maar ja... er is niks mee gedaan. Een fortgevecht is gewoon dodelijk irritant als er 10 man aanvallen en gewoon 100 man staan te verdedigen. Je krijgt amper exp en ook geen items... ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Het hele probleem met fortgevechten is dat ze totaal niet dynamisch zijn. Het is altijd hetzelfde en er is totaal geen afwisseling. Er zijn veel rare regels en die verpesten het verloop van de gevechten. Dan zijn er ook nog heel veel zeikende mensen als de kers op de taart (dat valt gemakkelijk af te leiden van het grootste deel van dit topic).
 

DeletedUser12045

imo. hebben die forten niks als ellende op de Werelden gebracht. Het is begonnen op Wereld 1, en we zijn nog aan het bakkelijen over forten op Wereld 9 haha, de topicstarter weet heel goed wat ik bedoel denk ik... ;)

Maar toch, er zal toch wel eens een aanpassing kunnen komen waardoor de forten zeg maar door maximaal 1 stad beheerd en verdedigd kunnen worden? Dat zou het hele probleem imo. oplossen?

Ik heb die suggestie toen al een keer gedaan, maar ja... er is niks mee gedaan. Een fortgevecht is gewoon dodelijk irritant als er 10 man aanvallen en gewoon 100 man staan te verdedigen. Je krijgt amper exp en ook geen items... ;)

Het probleem oplossen door maar 1stad het fort te laten verdedigen is niet de oplossing,ik heb wel al een idee voorgesteld zodat de spelers in aanval sneller exp zouden krijgen,dan gaan er vanzelf meer spelers de aanval kiezen,maar idee is er nooit doorgekomen terwijl er nu nog steeds geklaagd wordt...
 

DeletedUser15363

waarschijnlijk wordt het dan wel balansvoller ja... Want ik overdrijf niet als ik zeg dat meer dan 40% van briscoe deffslet is :)
 

DeletedUser

eigenlijk zouden ze bepaalde dingen onregelmatig moeten doen.
zo zou het bevoorbeeld willekeurig moeten worden welke toren voor welke klasse is.
en tijdens het FG moet er dan op de torens zelf een vlag staan en elke vlag heeft zijn klasse.
maar u manneke staat wel op de plek waar ge die voorheen had gezet.
dit moet het voor bonussen al moeilijker maker.

het is eigenlijk vaak te oneerlijk voor de aanvallers, maar hoe ging het vroeger in gevechten??? de aanvallers namen dingen mee voor voordeel.

Dus een voorstel is mss iets als de aanvallende stad kan een bonus kopen ofzo, stormram, of ladder.
deze zou dan als volgt kunnen werken.

de aanvallende stad zet op 1 plek een stormram bevoorbeeld en stelt een einddoel in.
Deze stormram beweegt 1 vakje per keer en geeft een bepaalde bonus aan alle eenheden in dit vakje, maar de stormram kan max 20 vakken bewegen en enkel in een rechte lijn.

dit houdt het autentistisch, want vroeger gebruikte ze ook dingen voor het belegeren van plekken.
en dit maakt het voor de aanvallers makkelijker.


om het ook leuker te maken kan bevoorbeeld een beloning te geven aan de beste aanvaller en verdediger van een FG ofzo.
krijg 10 bekers ofzo en u manneke stijgt een rang en krijgt een ^ boven zich, zoals in een leger eigenlijk.
 

DeletedUser

geweldig idee :) , maar btw wat heeft briscoe opeens tegen cahokia 4 aanvallen op ons in 5 dagen :o
 

DeletedUser

parrot weet ge dat nu nog niet.

wij zijn hun helden en daarom kloppen ze elke dag aan bij ons fort alleen al om een blik op te vangen van ons.
want als ze ons niet meer zien dan worden ze gek want stort hun wereld in elkaar :D
 

DeletedUser

parrot weet ge dat nu nog niet.

wij zijn hun helden en daarom kloppen ze elke dag aan bij ons fort alleen al om een blik op te vangen van ons.
want als ze ons niet meer zien dan worden ze gek want stort hun wereld in elkaar :D

owja das waar ook :D was het bijna vergeten :(,
 
geweldig idee :) , maar btw wat heeft briscoe opeens tegen cahokia 4 aanvallen op ons in 5 dagen :o

Als jullie er van uit gaan dat heel de wereld tegen jullie is vanuit 4 aanvallen op 5 dagen.
Hebben jullie nog steeds niets te klagen, Heroes lag wel vaker bijna elke dag onder vuur :p

Trouwens Heroes heeft jullie nog niet aangevallen, dus scheelt ook weer wat...
 

DeletedUser

ja, maar heroes is een grote ally.

maar ik klaag niet :D zolang het 1 FG per dag is op ons vind ik het best
 

DeletedUser15363

cahokia ally heeft voor FG's atm 67 leden+mensen die altijd deffen, bondgenoten etc. Ik vraag me af hoe ze deze aanval afweren op het hoofdfort:p, Wel sportief succes gewenst:)
 
Bovenaan