• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 9 ook kapot?

DeletedUser

Ik snap uberhaupt niet waarom bulls creek aanvalt. Had beter van HEROES verwacht.
 

DeletedUser6244

Huh? Counteraanval? LMAO, er ligt niet eens een fort van Heroes onder aanval, dus hoe kan je dan counteren (zeker aangezien heroes helemaal geen contact oid heeft met WAF) :p
 

DeletedUser14705

Nee, fanta farmers heeft er idd absoluut niets mee te maken araluen.

Een counter is ook niet echt de correcte term om de reden die drollie gaf,
maar ik denk dat we het er wel over eens kunnen zijn dat er een beetje een reukje aan hangt ...
 

DeletedUser6244

Moet ook wel even kwijt, dat het nogal hypocriet is waar buffalo nu zoal mee bezig is geweest.
Waar ze vooreerst een soort FG-bg met Triple hadden, zitten ze nu als volwaardige stad in de inmiddels sterk gegroeide BG Heroes ... waar zijn de praatjes over onafhankelijke steden naartoe?


Ik oordeel of veroordeel niets, maar dan had dit eigenste topic hier niet aangemaakt moeten worden... ;)

Om dit even terug te halen, is USS wel behoorlijk hypocriet bezig nu. Eerst zeuren dat Buffalo hypocriet bezig is omdat wij te vaak AAA zouden helpen, heeft USS nu zelf doodleuk banden met Briscoe Zoo maar ze zetten nog wel leuk op het alliantieprofiel 'kleine sterke onafhankelijke alliantie'. Yeah right... :p
 

DeletedUser

Jullie zeiden AAA niet te helpen maar waren er gewoon een BG van.
Wij zitten wel in forten met BZ maar hebben er geen Fort BG mee.
 

DeletedUser6244

Jullie zeiden AAA niet te helpen maar waren er gewoon een BG van.
Wij zitten wel in forten met BZ maar hebben er geen Fort BG mee.

Wij waren er geen bg mee, we hadden slechts, zoals jij had zelf zo mooi zegt, banden.
Ik weet dat jullie geen fort bg met bz hebben, daarom zei ik dat ook niet, ik zei banden. Dat komt eigenlijk op hetzelfde neer want ik heb net wat fortgevechten teruggekeken en jullie staan bij ELK gevecht aan de kant van BZ. Maarja, jullie willen je graag 'onafhankelijk' houden en dus noemen jullie het 'banden'...
 

DeletedUser14705

Was het maar zo dat we iets hadden met briscoe zoo lol.
Kijk maar eens terug naar het FG om afscheid enkele dagen geleden.
Zoo en puerto in def. Duidelijk genoeg ...

Daarenboven hebben wij dit topic niet gemaakt, dus zelfs al was er een fort-BG,
we hebben nooit gesteld dat we d'r tegen zijn.
 

DeletedUser6244

Was het maar zo dat we iets hadden met briscoe zoo lol.
Kijk maar eens terug naar het FG om afscheid enkele dagen geleden.
Zoo en puerto in def. Duidelijk genoeg ...

Daarenboven hebben wij dit topic niet gemaakt, dus zelfs al was er een fort-BG,
we hebben nooit gesteld dat we d'r tegen zijn.

Jij weet zelf ook dat dat een uitzondering is, kijk de rest van de pagina maar is... ;)

Wellicht hebben jullie nooit gesteld dat je ertegen bent, maar ga dan ook niet in je fortprofiel zetten dat je onafhankelijk bent lol.
 

DeletedUser

Wij staan aan hun kant maar hebben nog nooit sterke steun van BZ ontvangen!
Toen wij een aanval op HND startte en zij ons later counterde ging BZ door met een eigen aanval. Bij de aanval op Afscheid stonden ze in de deff. En eergisteren hebben ze ons ook niet geholpen.

Hier is dus gewoon sprake van hulp aan een kant. Wij staan vaak aan de BZ kant en niet aan de HEROES kant omdat HEROES zoals ze nu weer laten zien, vaak counteren of een aanval starten terwijl die ander al een aanval heeft gestart.
 

DeletedUser

tjongejonge, wat een gedoe over iets dat op de beta bijna dagelijkse kost is.
(ik weet dat hier het invullen van forts moeilijker is vanwege de halvering op de beta) Mssn minder zeuren over het spel en het meer spelen :hmf:
 

DeletedUser560

tjongejonge, wat een gedoe over iets dat op de beta bijna dagelijkse kost is.
(ik weet dat hier het invullen van forts moeilijker is vanwege de halvering op de beta) Mssn minder zeuren over het spel en het meer spelen :hmf:

Dit is geen beta dus hou je beta gedram aub gewoon op het beta forum.
 

DeletedUser

Ik volg dit forum niet, maar volgens mij is wereld 9 niet kapot maar de chat:)
 

DeletedUser

Dit is geen beta dus hou je beta gedram aub gewoon op het beta forum.

Dat is onzin ....

Op de beta heb je over het algemeen betere mods etc... dus daar zal het helemaal niet moeten voorkomen ;) Dus mag je van geluk spreken dat het hier af en toe is ;)
 

DeletedUser560

Dat is onzin ....

Op de beta heb je over het algemeen betere mods etc... dus daar zal het helemaal niet moeten voorkomen ;) Dus mag je van geluk spreken dat het hier af en toe is ;)

counters enzo hebben niks met mods te maken of ben ik nou heel dom?
 

DeletedUser12590

Sowieso is de beta heel anders. Daar zijn er dagelijks 10 Fortgevechten, omdat minder mensen mee mogen doen in fortgevechten. Een counter is dan snel gemaakt. Maar er is een verschil bij 2-3 fortgevechten op een dag tegenover 10 fortgevechten op 1 dag
 

Deleted User - 151085

Dat is onzin ....

Op de beta heb je over het algemeen betere mods etc... dus daar zal het helemaal niet moeten voorkomen ;) Dus mag je van geluk spreken dat het hier af en toe is ;)

en wat mogen wij verstaan onder betere mods ?
leg dan misschien eens uit wat er aan hen beter is ?
 

DeletedUser14018

Wat hebben de mods nou weer te maken met counters?? Omg moet niet gekker worden hoor hier :laugh:
 

DeletedUser

Dat is onzin ....

Op de beta heb je over het algemeen betere mods etc... dus daar zal het helemaal niet moeten voorkomen ;) Dus mag je van geluk spreken dat het hier af en toe is ;)

Je weet niet half hoever je ernaast zit :hmf: haha
Uit ervaring kan ik zeggen dat ze op de beta heeeeeel blij mogen zijn met een nederlandse mod. Hardwerkend, serieus, rechtvaardig en doen niet aan vriendjespolitiek (althans, dat heb ik nog niet mee mogen maken)

NL-Mods zijn cool :cool:

EDIT van The Simmies: En om de lieve vrede te bewaren de Belgische (of iig Vlaamse) ook :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan