• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 9 ook kapot?

DeletedUser

ik snap al het gezeur niet, het is een spel..

bevalt het je niet verander het dan...
en ga niet lopen wijzen wie er dingen fout doet...
 

DeletedUser6244

Er wordt gewoon veel onderling gerotzooid, en volgens mij is het best een eerlijke strijd tussen alle groepen die inmiddels zijn ontstaan. Je bent lang niet meer zeker of je wint als deffer, jammer is wel dat er nu weer een massa BG ontstaat bij heroes..

En jou eigen BG'tje dan? Heroes heeft nu 1 stad meer dan briscoe state prison... ;)
 

DeletedUser

Oke leuke ontwikkelingen de laatste tijd.

Nu bestaat de wereld dus weer uit 3 kampen lijkt me:p

Briscoe states prison.
Briscoe zoo + Puertoo
HEROES.

En dan nog wat kleinere bg's zoals W A F, USS en Omdat je vissen kan.

Begint steeds beter te worden:)
 

DeletedUser14705

Puertoo's toch maar niet zomaar in één adem noemen met Briscoe Zoo.
Ze helpen elkaar dan wel vaak, maar delen niet vaak forten.

Ook is het al gebeurd dat Puerto een aanval startte op BZ, ook al is dat een héle tijd geleden. :)
 

DeletedUser14977

Puertoo's toch maar niet zomaar in één adem noemen met Briscoe Zoo.
Ze helpen elkaar dan wel vaak, maar delen niet vaak forten.

Ook is het al gebeurd dat Puerto een aanval startte op BZ, ook al is dat een héle tijd geleden.

Ze helpen elkaar altijd en als BZ en puerto een aanval krijgen op dezelfde dag dan word het gezien als een dubbel aanval, maar toch mag je ze niet in 1 adem noemen.
Die aanval was zeker op het begin van de wereld als ze dat nou eens doen, dan zou ik dat wel klasse vinden.
 

DeletedUser6244

Puertoo's toch maar niet zomaar in één adem noemen met Briscoe Zoo.
Ze helpen elkaar dan wel vaak, maar delen niet vaak forten.

Ook is het al gebeurd dat Puerto een aanval startte op BZ, ook al is dat een héle tijd geleden. :)

delen niet vaak forten? LMAO in alle middel en grote forten van puerto zitten steden van briscoe zoo;)

En die aanvallen van bz en puerto onderling waren in augustus, dus dat zegt niks meer...


Ze helpen elkaar altijd en als BZ en puerto een aanval krijgen op dezelfde dag dan word het gezien als een dubbel aanval, maar toch mag je ze niet in 1 adem noemen.
Die aanval was zeker op het begin van de wereld als ze dat nou eens doen, dan zou ik dat wel klasse vinden.

Inderdaad...
 

DeletedUser

Mja, omdat het natuurlijk ook wel heel erg veel klasse betuigd om met twee steden alles aan te vallen dat op de server een beetje van potentie is.

Inmiddels een tijdje geleden dat ik actief fortvechter was maar het is over het algemeen zo dat je de mensen erkend die goed werk hebben verricht, lijkt me dan ook meer dan stijl om de steden die een grote bijdrage hebben geleverd aan het fortgevecht mee te nemen in het fortoverzicht.

Ik snap sowieso niet waar het gezeik om is. Je hebt meer dan 2-3 dorpen nodig om een groot fort fatsoenlijk te kunnen vullen. Dat er dus grotere blokken worden gevormd lijkt me meer dan logisch. The West is lang niet meer zo actief als dat het was, niet zo vreemd dat je je dus achter grotere blokken verschuild. Zoals marcellus ook al zegt, iedereen wijst naar iedereen maar toch is iedereen schuldig aan de blokvorming, beetje hypocriet.

En sinds wanneer mogen fakes niet? Staat het in de regels dat het niet mag? Naar mijn weten zijn alle middelen geoorloofd zolang ze maar niet tegen de regels zijn. Mensen moeten daar eens wat minder huilerig over doen.
 

DeletedUser12590

Wow, alweer een dubbel aanval, nu op de briscoes.

Ik zal het wel zien als toeval. 211 man in de BG, totaal iets van 175 man nodig voor de verdediging...dat gaat dus niet vol geraken met alleen de briscoes.
 

DeletedUser

Wat nou dubbele aanval?

Jullie zijn lid van dat fort ja jullie hoeven er niet heen te gaan om te deffen!
Sterker nog: Ik heb jullie van tevoren al gewaarschuwd dat wij het aan zouden vallen en dat het een aanval op Atlantis was en niet op jullie;)
 

DeletedUser

Wat nou dubbele aanval?

Jullie zijn lid van dat fort ja jullie hoeven er niet heen te gaan om te deffen!
Sterker nog: Ik heb jullie van tevoren al gewaarschuwd dat wij het aan zouden vallen en dat het een aanval op Atlantis was en niet op jullie;)

Ahh, ik snap em! De Briscoe bandits met als mede eigenaar Frisse start heeft natuurlijk niks te maken met Frisse start met als mede eigenaar Briscoe Aussies. :laugh:

Denk overigens dat twee pioniersforten nog wel had gekund, maar een hoofdfort en een pioniers is een beetje overdreven. Hoofdfort is vaak wel avondvullend programma. Je kunt immers niet verwachten dat alle leden van een BG meedoen. :)
 

DeletedUser

Het is een frisse start met als mede eigenaar TBB.

Onze attack word in elk geval niet afgelast omdat dit me niet echt een dubbel aanval lijkt.

mijn definitie van Dubbele aanval:

Een aanval op meerdere forten waarbij de oprichtersteden in dezelfde alliantie zitten of heel erg nauw in een blok samen werken.

een frisse start en TBB hebben voor zover ik weet geen banden dus ik reken het niet als een dubbele aanval:)
 

DeletedUser12590

Oke, triple aanval? Serieus? Dit gaat wel erg ver...

De 3e is gewoon niet leuk meer. Nu is het met 211 man 3 forten verdedigen, waar zo`n 220 man voor nodig zijn. Ga je dus nooit vol krijgen met alleen die ene BG.

Na ja, ik zie wel wat er nog veranderd.



En Basbad, als je nou eens goed leest, zie je dat ik zeg dat ik het zie als toeval. Niet afgesproken. Dus het blijft een dubbele aanval (nu zelfs triple), aangezien het toch...uhm, een dubbele aanval is tegen 1 BG?
 

DeletedUser

Dubbele aanval zoals ik net al zei.

Jullie hebben geen banden met een frisse start hebben jullie me gezegd dus als je een fort ermee deelt ben je ook niet verplicht het te verdedigen:p
 

DeletedUser12590

Dubbele aanval zoals ik net al zei.

Jullie hebben geen banden met een frisse start hebben jullie me gezegd dus als je een fort ermee deelt ben je ook niet verplicht het te verdedigen:p

Gelukkig heb ik goede bronnen (vraag er maar niet naar, je krijgt het toch niet te horen) dat Lonca een fort van ons probeert af te pakken, omdat we toch al moeten verdedigen en dat kleine fort dan wel zouden laten schieten...

In dat geval...ja, jullie zijn zwak.
In het geval van een foute bron: mijn excuses.
 

DeletedUser

wij (waf) hebben met deze counter niks te maken dus wordt A.U.B niet boos op ons
 

DeletedUser

Met al die counters enzo.
Dit is de enige wereld waar ik last heb van counters.
Als dat op andere werelden gebeurt dan zeggen ze de counter af ;)
 
Bovenaan