• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 9 ook kapot?

DeletedUser

Drogredenatie van Joostem ;)

Dat je aanval al een week geplanned stond is leuk, maar is het daarom gerechtvaardigd om met 6 steden 1 alliantie aan te vallen? Ja, sorry, de aanvallen stonden al geplanned. Nee dus, slaat nergens op. Bij Puertoos heb ik ook al vaak gehoord dat we dan (bijv.) donderdag aan willen vallen, maar er al een aanval is en het dus uitgesteld wordt. Dat kan, dat is het risico als je alleen maar laat op de avond aan wil vallen.

Als er een piofort aan wordt gevallen, dan is het nog niet eens zo'n probleem om een ander piofort van een andere alliantie aan te vallen. Dat zou dan moeten kunnen, iedere alliantie heeft wel 50 man klaar staan, normaliter. Maar een hoofdfort is andere koek, daarvoor moet je 120 man klaar hebben staan, en dat lukt lang niet alle allianties, zeker niet met een andere aanval die dag.

Het is dus leuk geprobeerd, maar nog steeds werkt dit spelverziekend. Ik wil niet zeggen dat het hoofdfort wel of niet gevuld is, dat weet ik niet, maar dat dit niet meehelpt is zeker. Oh ja, +1 voor Strateg0s :p
 

DeletedUser6244

Oei balen stategos!! Op het moment dat we aanvielen wist Heroes al LANG dat aussies naar BZ zou gaan!

Ik denk dat iedereen het door wat hierboven staat wel eens is wie de wereldverpester is, bz natuurlijk! 7 steden + 2 puerto = 9 waren nog niet voldoende?? Nee laten we aussies er ook bij doen, dan winnen we zeker tegen 2 BG's die elk maar de helft zijn, 5 steden (BSP nu zelfs 4!!)

Dapper hoor bz, jullie zullen wel weer als helden onthaald worden... :hmf:
 

DeletedUser

Haha daar kom je mooi onderuit. Maar op het moment van aanvallen zaten ze nog in BSP.

Ahum we wisten al eerder dat ze weer zouden wisselen van alliantie, dat terzijde.
2 aanvallen tegen 2 verschillende allianties. de massa alliantie BZ telt 8 steden met 327 leden (das nog exclusief jullie alliantiegenoten van puerto, waar jullie ook al over lopen te huilen als er een fort van hun onder aanval ligt), daarmee krijgen jullie een hoofdfort van 120 toch wel vol?

BSP telt 179 leden, dus die moeten een def van 42 man ook wel vol krijgen.

Beide allianties hebben 3x zoveel mensen als er in het betreffende fort passen..

Simmies, ik weet niet wanneer jij 6 steden van ons geteld hebt, maar t zijn er 5 :) Jullie lopen echt te miepen om niks. dat hoofdfort van jullie hebben jullie 10 gevulde steden om te vullen. Wij daarentegen slechts 5...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Jeetje wat schieten we direct in de defensief.

Maar mij hoor je helemaal niet over de aanvallen van vanavond. Laat staan dat ik er over miep.

Maar bz is net zo groot als het aan het begin was hoor. Er vinden hier en daar gewoon wat veranderingen plaats.

Maar over gemiep gesproken. Elke keer weer dat gedoe over hoeveel steden of inwoners een bg heeft. Kijk eens naar het aantal dat daarvan mee doet aan fgen ipv alles over een kam te scheren.

Je kan een hoop over ons zeggen. Maar de wereld verpesten doen wij iig niet. BZ is de langst bestaande bg van briscoe en de samenwerking met puerto is ook vlekkeloos.
Dat andere dit niet voor elkaar krijgen is niet ons probleem. Het is juist een kracht als je 7 steden bij elkaar kan houden zonder problemen. Dus plz stop eens met dat gemiep over massa bg.
En zorg gewoon dat je eigen zaakjes op orde zijn ;)
 

DeletedUser12590

Sowieso is de wereld al een hele tijd verpest. Het was leuk toen de BG`s 5 vs 5 vs 7 was. Nu is Aurora weer verplaatst, waardoor het 4 vs 5 vs 8 is. Het lijkt wel of er gewoon niet gedacht wordt aan een balans, alleen maar naar eigen belang.
 

DeletedUser6244

Sowieso is de wereld al een hele tijd verpest. Het was leuk toen de BG`s 5 vs 5 vs 7 was. Nu is Aurora weer verplaatst, waardoor het 4 vs 5 vs 8 is. Het lijkt wel of er gewoon niet gedacht wordt aan een balans, alleen maar naar eigen belang.

HELEMAAL gelijk! (al was bz toen nog steeds iets te groot, toen was het nog te doen)

Strat, ik hoor jou wel over de aanval van vanavond, kijk maar is iets boven je 2 de post, naar je eerste, die dus wel over de aanval van vanavond gaat, dus dat is onzin.

Simmies manier van tellen is ook nieuw voor mij, ik tel ook 5 steden tegenover 10 (!!) van BZ-puerto en slechts 4 van BSP.

'Dat andere dit niet voor elkaar krijgen is niet ons probleem.'

Is dat raar? Dat wij het liever bij 5 steden houden dan bij 10? En denk ook eens aan het aantal actieve spelers op briscoe, nogal logisch dat dit dan niet voor elkaar te krijgen is, niet?
 

DeletedUser

Oke omdat drollie net heeft gezegd dat HEROES wist dat Aussies in BZ gingen, trek ik mijn kritiek van de dubbele aanval terug. Hier wist ik dus echt helemaal niks van.

Wat ik wel een beetje dubbel vind is dat BZ ons een paar dagen geleden afgewezen heeft en nu de Aussies toelaten. Maar daar bemoei ik me voor de rest niet meer mee.
 

DeletedUser

Dus de aanval stond al ruim een week gepland? en Heroes wist ALLAAAAAAANG dat aussies naar BZ gingen? jullie wisten dus al vorige week dat deze avond aussies zich zou gaan verplaatsen?

:no:
 

DeletedUser

Wat een soap zeg! Blijf nu lekker met 1,2 of 3 stadjes in een clubje. Zonder fort-bg's enzo, kunnen we gelijk dit topic sluiten want dan gaat de wereld zeker niet kapot en hebben jullie ook niets te zeuren over de fg's. En hoef je ook niet na te denken wat je aan wil vallen en of dat ergens kruist met elkaar.
 

DeletedUser

Zeer interessant dat Joostem en Drollie mijn post dus ofwel niet snappen ofwel totaal niet gelezen hebben (op het 6 steden ding na). Want wat ik daar zei was dat een aanval op 6 steden dan ook mocht. Zolang ze maar niet met elkaar in een BG zitten. Ik haal hier Joostems argument onderuit, en deze weerlegging tracht men te weerleggen met een totaal ander punt. Ik heb het niet over het aantal steden in BG's.

Om het even in jip-en-janneketaal uit te leggen: volgens Joostem is het geen probleem om een fort aan te vallen, als dit maar geplanned staat. Dus, zo geef ik als voorbeeld, als 6 steden op de planning hebben staan om op bijvoorbeeld donderdag aan te vallen, dan is het kennelijk geen probleem om 6 fortgevechten tegelijk uit te vechten. Heeft Joostem dus geen problemen mee.

Zo, snappen we nu de 6 steden of zal ik het met playmobil uitleggen? ;)
 

DeletedUser14977

Gefeliciteerd BZ met jullie nieuwe stad. Doen jullie goed.

Kan me nog gesprekken herinneren met leiders van BZ toen wij daar nog zaten, dat we de BG gingen verkleinen naar 4 a 5 steden om het wat spannender te maken.
Niet helemaal gelukt zo te zien, nog steeds 8 steden + puerto 10.

Snap niet dat jullie dat nodig vonden, jullie leken me al sterk genoeg.
Jammer dit, maar goed.
 

DeletedUser

Zeer interessant dat Joostem en Drollie mijn post dus ofwel niet snappen ofwel totaal niet gelezen hebben (op het 6 steden ding na). Want wat ik daar zei was dat een aanval op 6 steden dan ook mocht. Zolang ze maar niet met elkaar in een BG zitten. Ik haal hier Joostems argument onderuit, en deze weerlegging tracht men te weerleggen met een totaal ander punt. Ik heb het niet over het aantal steden in BG's.

Om het even in jip-en-janneketaal uit te leggen: volgens Joostem is het geen probleem om een fort aan te vallen, als dit maar geplanned staat. Dus, zo geef ik als voorbeeld, als 6 steden op de planning hebben staan om op bijvoorbeeld donderdag aan te vallen, dan is het kennelijk geen probleem om 6 fortgevechten tegelijk uit te vechten. Heeft Joostem dus geen problemen mee.

Zo, snappen we nu de 6 steden of zal ik het met playmobil uitleggen? ;)

Dat is juist jouw probleem, jij maakt er continue hele andere dingen van. Ik heb slechts gezegd dat wij deze aanval hadden geplanned en geen zin om het wéér uit te stellen, omdat 1 andere stad/alliantie een piofort aanvalt. Een piofort dat toebehoort aan een ANDERE stad/alliantie, waar jij GEEN probleem mee zegt te hebben, alleen wel iedere keer als argument gebruikt...

Ik zal je even quoten:
maar is het daarom gerechtvaardigd om met 6 steden 1 alliantie aan te vallen?
Je probeert de boel mooi te verbloemen met 6 steden tegen 1 alliantie, maar in die betreffende alliantie zitten totaal 10 steden (Puerto meegerekend).
Dus 6 steden die 10 steden aanvallen, dat klinkt al direct heel anders he?
Ik zal het nog wat breder maken, jij rekent silent hill immers ook bij ons, dan komt BSP dus bij jullie erbij. Dus ik zal voor de makkelijkheid de ally waar silent toebehoort er ook bij ons bij rekenen.
Dan is het 10 steden die 14 steden aanvallen! Waar zit de oneerlijkheid dan?
Ik weet niet waar jullie het calimero syndroom hebben opgelopen, maar jullie zijn qua totaal nog steeds groter en in de meerderheid.

en opmerkingen zoals jip-en-janneke taal en playmobil, tja je probeert weer makkelijk te scoren met dat soort kansloze opmerkingen..
zo kan ik er nog wel 10 jou kant opmaken, maar dat doe ik niet. Probeer het eens met daadwerkelijke argumenten.


Dan nog even janklase:
Dus de aanval stond al ruim een week gepland? en Heroes wist ALLAAAAAAANG dat aussies naar BZ gingen? jullie wisten dus al vorige week dat deze avond aussies zich zou gaan verplaatsen?

:no:

Onze aanval stond inderdaad een week geleden al geplanned, wij weten niet dat silent hill hetzelfde van plan is, zij zitten immers niet in onze alliantie en we hebben geen banden met hun. Gistermiddag wisten we al van de verhuizing inderdaad van aussies. s'avonds pas van aanval silent hill. Logisch dat we gewoon de aanval doorzetten toch?
Dus wat is je punt?
 

DeletedUser14705

Ja gasten, laten we toegeven dat we met alléén een pioniersfort veel mensen zouden moeten teleurstellen.

En, of Heroes nu wist of niet wist wat Aussies gingen doen, zoals de zaken nu staan is er van een dubbele aanval geen sprake.
Meer nog, als ze effectief wisten dat aussies naar Zoo zouden overstappen, is het eerder een dappere daad om een fort aan te vallen,
als ze weten dat zowel BZ, als Ngome, en allicht ook Puerto in def zullen staan.
 

DeletedUser6244

Ja gasten, laten we toegeven dat we met alléén een pioniersfort veel mensen zouden moeten teleurstellen.

En, of Heroes nu wist of niet wist wat Aussies gingen doen, zoals de zaken nu staan is er van een dubbele aanval geen sprake.
Meer nog, als ze effectief wisten dat aussies naar Zoo zouden overstappen, is het eerder een dappere daad om een fort aan te vallen,
als ze weten dat zowel BZ, als Ngome, en allicht ook Puerto in def zullen staan.

Eindelijk iemand die het begrijpt...

Oh en Joostem, bij BZ puerto kan je ook nog Omdat je vissen kan en We Arrrr Right pakken, congratz BZ en fanclubjes, de 500 man bereikt! De vraag is alleen of de rest van de wereld het zal waarderen, maar daar lijken bz-puertoos&zooi zich niks van aan te trekken helaas... :(

@Janklase2 en the simmies: Lees Joostem's post maar 3x door en kom dan tot de conclusie dat je als je jezelf niet compleet belachelijk wilt maken het beste niet kan posten... ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Mag ik er even op wijzen dat wij nergens bij horen... (Omdat je vissen kan)
Tuurlijk hebben onze leden overal vrienden zitten en kan het soms zo lijken dat we vaker aan dezelfde kant staan. Maar in feit blijft dat iedereen kan doen en laten wat ze wilen bij ons.
 

DeletedUser

MENSEN STOP ME ZEUREN ALS KLEINE KINDEREN en ga niet allemaal zitten janken maar maak er gewoon een gezellige wereld van die iedereen leuk vind
 
Bovenaan