• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 9 ook kapot?

DeletedUser

blablabla 335 man weet je kijk naar een fg , fg vandaag panthera lions 2 mensen tombstone 3 mensen en dat op 65 inwoners.

Ja we moeten kuis houden en ik heb daar nu geen zin in of tijd voor .
 

DeletedUser6244

MENSEN STOP ME ZEUREN ALS KLEINE KINDEREN en ga niet allemaal zitten janken maar maak er gewoon een gezellige wereld van die iedereen leuk vind

Ik denk dat je de betekenis van 'discussie' nog maar is een keer of 3 moet doorlezen

henry j., het is natuurlijk aan jullie (leiding bz) om daar iets aan te doen, dat kan je moeilijk aan ons overlaten... ;)
 

DeletedUser

drollie de opkomsten zijn slecht dus wat maakt het uit dat er 335 man inzit in de bg ;) die eruit gaan ze niet bij jullie fg komen doen hoor .
 

DeletedUser6244

Nou dit zegt maar weer iets aan de motivatie om er iets aan te doen, en dit bevestigt de 2de regel van de topicstarter:

'Briscoe Zoo is inderdaad een dierentuin van bij elkaar geharkte steden'

De opkomsten zijn slecht, dus doen jullie er nog maar wat steden bij, daar zullen immers ook wel weer 3 man van komen!

Nee bz, jullie zijn in mijn ogen nog veel dieper gezonken dan jullie al waren en hebben inmiddels de bodem bereikt (tenminste, erger dan dit kan het toch niet worden?)
 

DeletedUser

Ach BZ(roughnecks en panthera) wordt wel veel geduelleerd door die helden uit Western Meadow ;)

dus daar liggen er altijd wel een paar van in hotelletje :laugh:
 

DeletedUser6244

Dat kan kloppen, maar daar heeft Heroes ook last van (misschien niet uit western meadow, maar andere steden).
 

DeletedUser

Weet je wat pas echt wereld 9 verpest?
Het feit dat je nu LP kan kopen...
 

DeletedUser11612

Weet je wat pas echt wereld 9 verpest?
Het feit dat je nu LP kan kopen...

Wat een meerwaarde aan de discussie:no:

Je bedoelt wss die +25% Hp drankjes?

Wel dat zijn gewoon drankjes die je Hp bijvullen als je er verloren bent, je krijgt geen 12.500hp als je 10.000Hp hebt..
 

DeletedUser

Ach drollie als je hier je zak kan legen en er beter van slapen moet je dat doen :p

Ik lig er niet wakker van .
 

DeletedUser6244

Natuurlijk lig jij er niet wakker van, jij pompt er bergen geld in om beter te kunnen slapen, ik hou het op een goede discussie ;)

OT: Mooi fg bij Pavillon, ik was enige Ko bij def :p
 

DeletedUser6244

Tja, ik begon niet over wie er het beste kon slapen... :p

Iig, klasse bz, dat jullie tot inzien zijn gekomen (of was het iets anders...). West point elite en tombstone bij Strong fists. 4 (noemenswaardige) bg's nu al op de wereld :D

EDIT: En 'Blitze' natuurlijk :laugh: En W A F natuurlijk ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

was al langer gepland maar nooit van gekomen nu heeft bz leiding maar eens knoop doorgehakt .

Volgende stap is wat kuisen in de forten .
 

DeletedUser

Hey veelste grote bg's, gaan jullie nu met z'n allen bij een basisfort staan of wat?
We hoeven niet te winnen, als we maar een fatsoenlijk fg-tje hebben.
Zitten jullie met z'n allen te zeuren over een wereld die kapot gaat, terwijl de grote bg's de veroorzaker zijn... mmmhh.. pot verwijt de ketel.
 

DeletedUser560

Deze wereld is toch al kapot. over een jaartje zijn de meeste van onze "'topspelers" denk ik gestopt en dan zal het wel weer wat aantrekkelijker worden.
 
Bovenaan