• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

w8 (Arizona), Wat ga jij doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Fantastisch, nu net dat ik voor 3 dagen weg ben naar Pukkelpop (Festival) opent Arizona.. :( Nuja, tot zondag dan.
 

DeletedUser10740

op het forum staat al een gedeelte voor arizona, dus lang zal het niet meer duren :p
 

DeletedUser2771

Wou terug meedoen met de "wedstrijd" om de eerste stad op te richten. Maar zit met een vakantiejob ;)

Zal wrslijk bouwer worden...
 

DeletedUser9519

Laten we het erop houden dat we niet gaan beginnen zoals op wereld 7, gewoon spannend maken.
 

DeletedUser

bouwers en duellanten nodig voor duelstad die ik opricht. Atmandu? :)
 

DeletedUser

Wou terug meedoen met de "wedstrijd" om de eerste stad op te richten. Maar zit met een vakantiejob ;)

Die wedstrijd.. zal niet zo heel lang meer duren aangezien je die 300 zo bij elkaar heb met porducten kopen, en dan weer verkopen (bij jobs..)

Ontopic:

Bouwer, en een stedengroep oprichten.
 

Deleted User - 36202

Als het goed is kan je producten die je koopt met premium niet verkopen, dus dat gaat niet werken.

Ik word trouwens slagsoldaat.
 

DeletedUser

Als het goed is kan je producten die je koopt met premium niet verkopen, dus dat gaat niet werken.

Ik word trouwens slagsoldaat.

Op de beta had ik er anders geen problemen mee..

Ontopic:

Bouwer en ik ga een stedengroep oprichten..
 

DeletedUser

Moppy op wacht

Deze ugly duckling wordt slagkracht duallant. Ik stort me in fortgevechten en bijt iedereen in zijn enkels die aan mijn stadsgenootjes komt.

Oh... en er komt een nieuwe naam aan, deze dame is niet meer aaibaar ;)
 

DeletedUser8307

Ik weet niet echt wat ik word, waarschijnlijk schietduellant met Belle Stars... :rolleyes:

En ik heb zó pech bij die wedstrijd... 'k Zat er 1 dagje naast. :p
 

DeletedUser

Soldaat,met non-stop full-premium (heb net 100.000 euro gewonnen met lotto),die zo snel mogelijk nummer 1 duels gaat worden.Als ik nu direct 200 vaardigheden op level 1 ga kopen met premium kom ik zeker ver,niet ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan