• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

w8 (Arizona), Wat ga jij doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser11028

kunnen er niet wat minder fortvechter worden zo is het niet leuk meer
dan kan ik straks niemand duelleren en wordt de wereld saai
na die update zal het al niet leuk worden zonder PA maar wil er toch nog wat van maken
 

DeletedUser

kunnen er niet wat minder fortvechter worden zo is het niet leuk meer
dan kan ik straks niemand duelleren en wordt de wereld saai
na die update zal het al niet leuk worden zonder PA maar wil er toch nog wat van maken

Er zullen heus wel andere duellanten komen hoor...
 

DeletedUser

ik ga denk ik beginnen en kijken waar het eindigt:p ik ga dan vol leiderschap/verschuilen doen :)
 

DeletedUser

kunnen er niet wat minder fortvechter worden zo is het niet leuk meer
dan kan ik straks niemand duelleren en wordt de wereld saai
na die update zal het al niet leuk worden zonder PA maar wil er toch nog wat van maken

Hier ben ik het niet mee eens. In de Engelse The-west Briscoe. Sta ik nog op plaats 51 ZONDER premium. Je kunt lekker mee duelleren. Dus zonder premium kun je nog makkelijk meedraaien. moeilijker is het wel, maar niet onmogelijk.

EN volgens mij ligt het niveau van .net hoger dus laten we zeggen dat top 30 wel haalbaar is zonder premium. Dus als je goed combineert van Arbeiden/Fortgevechten/duels kan je ver komen!.

EN let ook op motivatie van een arbeid stijgt 2x zo snel dus ook van duelleren. Dus als je kunt duelleren + 2 goede arbeiden kan je makkelijk in de top mee draaien. Das dan een groter nadeel. Dus een TIP word sodlaat! ^^
 

DeletedUser

Ik word avondturier handvaardigheid geen premium wel actief en help bij fortgevechten
 

DeletedUser6801

EN let ook op motivatie van een arbeid stijgt 2x zo snel dus ook van duelleren. Dus als je kunt duelleren + 2 goede arbeiden kan je makkelijk in de top mee draaien. Das dan een groter nadeel. Dus een TIP word sodlaat! ^^

Bedoel je hiermee te zeggen dat de motivatie van het duelleren ook twee keer zo snel stijgt, dus 20% per dag (duellant 24%-28%)????:confused::confused::confused:
 

DeletedUser

Bedoel je hiermee te zeggen dat de motivatie van het duelleren ook twee keer zo snel stijgt, dus 20% per dag (duellant 24%-28%)????:confused::confused::confused:

Dat zei Royal Flush tegen mij. het is neit precies 2x zo snel, maar je kunt gewoon je hele energie balk leeg duelleren dus 100 actiepunten zeg maar. En de volgende dag gewoon weer op 100% motivatie beginnen. Ik gok wel dat het 2x zo snel is, omdat het echt zo lijkt, maar het karakterbonuss van duellant heb je dus eigenlijk niks aan, want niemand duelleert zoveel!.

Je kan natuurlijk wel de 0% motivatie halen, maar neem van mij aan dat je echt lekker kunt duelleren op Arizona. En niet 4 duels per dag maar 7 a 8.
 

DeletedUser6801

Ik wil op arizona duellant worden zonder premium, en dan als schieter rang 1 duels behalen, dat lijkt mij een leuk doel, aangezien het op bijna elke wereld een slagkrachter met premium als soldaat die eerste staat.
We zullen zien waar het eindigd, maar het betekent dat ik dan de hele dag lekker kan duelleren, heerlijk! :p
 

DeletedUser

Ik wil op arizona duellant worden zonder premium, en dan als schieter rang 1 duels behalen, dat lijkt mij een leuk doel, aangezien het op bijna elke wereld een slagkrachter met premium als soldaat die eerste staat.
We zullen zien waar het eindigd, maar het betekent dat ik dan de hele dag lekker kan duelleren, heerlijk! :p

Ik doe dat dus in .net. is leuker want daar heb je meer duellanten. Dus ook meer doelwitten :p. Hoewel ik vind dat het niveau kwa duelleren in NL hoger ligt :p.
Maar ik zou eerst beginnen met vallen opzetten anders krijg je zo;n lage rank.
 

DeletedUser

Ik doe dat dus in .net. is leuker want daar heb je meer duellanten. Dus ook meer doelwitten :p. Hoewel ik vind dat het niveau kwa duelleren in NL hoger ligt :p.
Maar ik zou eerst beginnen met vallen opzetten anders krijg je zo;n lage rank.

valt wel mee toch? zie mij op w7, ik ben schieter duellant, maar sta wel rang 90 ofzo, terwijl ik helemaal niets voor de ranking doe :p
 

DeletedUser11028

Ik wil op arizona duellant worden zonder premium, en dan als schieter rang 1 duels behalen, dat lijkt mij een leuk doel, aangezien het op bijna elke wereld een slagkrachter met premium als soldaat die eerste staat.
We zullen zien waar het eindigd, maar het betekent dat ik dan de hele dag lekker kan duelleren, heerlijk! :p

denk dat je dat niet gaat lukken want ik ben het ook van plan alleen dan met slagkracht:D
 

DeletedUser

valt wel mee toch? zie mij op w7, ik ben schieter duellant, maar sta wel rang 90 ofzo, terwijl ik helemaal niets voor de ranking doe :p

Nee, maar ik wil zeggen als bij briscoe/arizona dat doet dat je zo op rank 300 staat en dan word je nooit echt DE TOP
 

DeletedUser10740

Ik denk dat ik me ook eens in het onbekende ga begeven. Als schietduellant.

Maar wat is nu het beste als karakter, soldaat of duellant?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan