• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

w8 (Arizona), Wat ga jij doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

ik word ook een non-premiumspeler. word duellant, kan ik eindelijk is de schrik zijn van mijn vijanden.
 

DeletedUser10569

Ik denk bouwer, ik twijfel nog een beetje :)

En natuurlijk weer een stad oprichten en deze zo snel mogelijk uit bouwen! :p
 

DeletedUser

Als ik meespeel, wat nog lang niet zeker is, word ik maar weer eens slagduellist.
 

DeletedUser

Ik richt duel stad op en wordt ook duellant. alleen w8 laat wel op zich wachten. :D
 

DeletedUser

Ik hoor van veel mensen die zeiden dat ze niet gingen spelen het toch wel gaan doen :p
 

DeletedUser5695

Een wereld waarin degene die het meeste geld erin pompt de ranglijsten aan zal voeren laat ik uiteraard volledig links liggen ;)
 

DeletedUser9519

Ik heb er in ieder geval zin in, ook al zou ik niet meespelen. De start van een wereld is gewoon altijd boeiend, en als je iets verder gevorderd bent kan je wel zeggen hoe de ranglijst eruit zal zien.
 

DeletedUser

Een wereld waarin degene die het meeste geld erin pompt de ranglijsten aan zal voeren laat ik uiteraard volledig links liggen ;)

Ik hoop toch dat skullman even zijn briscoe verhaal hier komt vertellen :)

Een goed speler kan zeker in de top meedraaien zonder premium. Hoe hoog die top is valt niet te zeggen, maar die zal zeker niet (veel) lager zijn dat op de niet-premium werelden.

Het is juist uitdagender voor de niet-premium spelers. Ik zou haast zeggen, simsamekes, laat eens zien dat je het hier ook kunt (waar ik alle vertrouwen in heb). Plus natuurlijk alle andere spelers die denken hoog te kunnen komen zonder premium.

Ik vind het heerlijk die 1u werelden, speelt veel sneller :D
 

DeletedUser

Ik ga wss slagkrachten.
Nooit gedaan, maar wil het wel eens proberen.
Ook ga ik bij Chunky in de stad.:D
 

DeletedUser

Ik word Fortvechter.

Ook ik ga mijn eigen stad stichten. Waar ik al aardig wat mensen voor heb.
(ze weten het zelf wel)

Ook wij gaan een soort stedengroep stichten.
Maar dat zie je vanzelf:D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan