• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

w8 (Arizona), Wat ga jij doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

mja die medaile is bijna een straf :p
als je in de top 15 staat en je hebt die mediale denkt iedereen gelijk dat je effe 10euro aan vaardigheden hebt uitgeven ofzoiets
 

DeletedUser

ik zou dat nooit sponsor pay gebruiken omdat je dan idd die medaille hebt
en iedereen kan wel zeggen dat ze sponsorpay gebruikt hebben maar van de miss helft is het gewoon een makkelijke exuus

dus geen medaille is bij mij non premium en de rest niet
 

DeletedUser8307

ik zou dat nooit sponsor pay gebruiken omdat je dan idd die medaille hebt
en iedereen kan wel zeggen dat ze sponsorpay gebruikt hebben maar van de miss helft is het gewoon een makkelijke exuus

dus geen medaille is bij mij non premium en de rest niet

Ik volg je hier in. ;) SponsorPay werkt bij mij niet eens. Ik snap het niet...
 

DeletedUser

hannes kom je uit belgië? mensen uit me stad die uit België komen kunnen het ook niet doen.
 

DeletedUser8307

hannes kom je uit belgië? mensen uit me stad die uit België komen kunnen het ook niet doen.

Ja, ik kom uit België. Normaal gezien zou dit toch geen nadeel mogen hebben ? ;) Ik krijg de nuggets niet eens, ook al doe ik de dingen correct.

En ja je kan de hulp daar gebruiken, of de support bij SponsorPay, maar dat doe ik niet, voor een paar onnozele nuggets. :)
 

DeletedUser3874

Ja, ik kom uit België. Normaal gezien zou dit toch geen nadeel mogen hebben ? ;) Ik krijg de nuggets niet eens, ook al doe ik de dingen correct.

En ja je kan de hulp daar gebruiken, of de support bij SponsorPay, maar dat doe ik niet, voor een paar onnozele nuggets. :)

Zulke toestanden als SponsorPay zijn in België bij wet verboden, dus kan je dat gewoon niet doen ;)

Dit is dan ook het laatste dat we in dit topic gaan posten vermits het allang niet meer over het werkelijke onderwerp van de beginpost gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan