• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

w8 (Arizona), Wat ga jij doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

bouwer

Ik speel dit nu een paar dagen, begrijp er niet zo veel van.

Ik word dus bouwer en ga leren.:)
 

DeletedUser

je kan bij ons in de stad komen als je wil. en the gunner ik richt ook een stad op.
 

DeletedUser9519

Ik speel dit nu een paar dagen, begrijp er niet zo veel van.

Ik word dus bouwer en ga leren.:)

Bouwer is wel goed om het spel te leren, net zoals avonturier. Maar als bouwer willen steden altijd wel graag dat je echt alles op bouwen zet.

Ik wens je veel succes in het spel, misschien ga je in een generatie verder wel in de top spelen.
 

DeletedUser8307

Het beste om te beginnen is toch wel avontuurier. Zo ben ik begonnen en ik amuseerde me direct. ;)

Veel succes op Arizona!
 

DeletedUser

haha, dat word lekker snel, als je greenhorn blijft krijg je er trouwens nog 150% bij.
 

DeletedUser

oh ja, maar mede-the westers helpen mag altijd en overal.
Ik ga lekker niks doen op w8.
 

DeletedUser

er zijn nu 4 mensen met een karrakter de eerste was een soldaat de tweede een duellant de derde een arbeider en de vierde een avonturier :D
 

DeletedUser

maar er zijn ook pas 2469 spelers nog niet zoveel dus het zal niet lang duren voordat er van alles 5 zijn ofzo :rolleyes:
 

DeletedUser

als ik morgen de pc op zet zijn er waarschijnlijk al van alles 5 en ben ik waarschijnlijk 100 rangen naar onder ik slaap te veel denk ik :D
 

DeletedUser

er zijn ook mensen die hebben een gamers n8 dus hebben alleen maar een gamers nap van 2 uurtjes maar ik ga nog op vakantie voor 2 weken als i terug kom zijn er vast al veel steden enzo
 

DeletedUser

ik ga van 23-31 op vakantie maar daar zal vast wel een internetcaffé zijn zodat ik af en toe op msn, netlog, facebook, ... kan en ook op thewest natuurlijk :D
 

DeletedUser

Pure bouwer ^^
Heb nu al 24 bouwen, het maximale wat een level 6 kan hebben :D
Wel jammer van dit spel dat je goudnuggets nodig hebt om in de top te staan :s
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan