• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

w8 (Arizona), Wat ga jij doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser8307

Soldaat,met non-stop full-premium (heb net 100.000 euro gewonnen met lotto),die zo snel mogelijk nummer 1 duels gaat worden.Als ik nu direct 200 vaardigheden op level 1 ga kopen met premium kom ik zeker ver,niet ?

Waarschijnlijk is het sarcasme, en dus geen zinnig bericht. :p Je zal niet ver komen met 200 vaardigheden, achja, eigenlijk wel, maar het zal wel hééél duur zijn... :rolleyes:
 

DeletedUser

Waarschijnlijk is het sarcasme, en dus geen zinnig bericht. :p Je zal niet ver komen met 200 vaardigheden, achja, eigenlijk wel, maar het zal wel hééél duur zijn... :rolleyes:


Als je op level 1 al 200 vaardigheden te beschikken hebt,kan je al arbeiden doen als grizzlyberen jagen...als je 6 uren daarvan gaat doen op je eerste dag,weet je zelf wel hoe ver je geraakt.

het is geen sarcasme,ik ben wel in staat om 200 vaardigheden te kopen,ook al zou dat +1000 euro kosten,maar volgens mij kost het iets minder.
 

DeletedUser

neen hoe meer je koopt hoe duurder het word ;)



EDIT :
arizona word vandaag geopend ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is er ergens terug te vinden wat iedereen had opgegeven voor die prijsvraag? Want volgens mij kan ik wel eens gaan winnen. Ik had dacht ik 19 augustus rond 14:00 uur ofzo gezegd :D
 

DeletedUser8307

Oh, het is al vandaag! Ik had het nog niet eens door . :rolleyes:
De data zijn trouwens nog altijd hier te vinden, Hank Moody.
Jij maakt trouwens al geen kans meer, Hank. Je had een andere datum dan vandaag. (Volgens het spamforum)
 
Ik zie het, helaas. Ik had gegokt op een week eerder, omdat andere werelden ook vaak op donderdag open gingen, en ook in de middag. Dus ik dacht dat ik wel een goede kans maakte ;)
 

DeletedUser

ik keek precies op het goede moment
nou,nu maar effe lekker levelen vandaag
 

DeletedUser

euhm,

ik denk soldaat en ik ga steden stichten FF lkkr voor me zelf beginnen :cool:
 

DeletedUser8307

Néééééééééééééééééééé: hannes123 valt flauw. Iris van Gelderen wint het duel en krijgt 0 ervaringspunten. hannes123 heeft helaas geen contant geld dat Iris van Gelderen kan stelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan