• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.27: vertaling dev-blog en discussie

Hoe sta jij tegenover de NPC duels?


  • Totaal aantal stemmers
    235
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

ik zal dan maar als eerst terug OT gaan zeker :p:
er werd ergens gezegd dat je vaardigheidspunten kon kopen (met PA).
maar klopt dat of niet want als dat zo is kap ik ermee ;)
 

DeletedUser3012

Wat een verschrikkelijke update :)

Belachelijke voordelen voor premiumspelers en hotelpussies.
 

DeletedUser

tsss dan nog

vaardigheidspunten mag je gewoon niet kopen, das net de clou van dit spel, waarin je echt goed moet kiezen...
 

DeletedUser

ja anders zorg je gewoon dat je snel een goede geldjob kan ik het begin en dan kan je op lvl 60 ofzo al alle werkzaamheden
 

DeletedUser3753

komt dat kopen van vaardigheden bij deze update?
het staat niet bij de eerste post.
 

DeletedUser10983

komt dat van die vaardigheden kopen deze update
ik vind dat egt raar als je veel geld heb of goeie geld jobs dan heb je een veel groter voordeel
 

DeletedUser

Het lijkt me niet dat ze dat gaan doen, tenzij het echt hun doel is om dit spel te verkloten.
 

DeletedUser8307

Ze spraken er toch van om dat te doen..
Misschien een vólgende update .
 

DeletedUser

voor zover ik het weet staat dat alleen in die lijst van ideen die er misschien ooit nog gaan komen. lijkt me zoiezo ook niet handig, al zal het waarschijnlijk wel tegen een hoge prijs verkocht worden dan.
 

DeletedUser1053

ik zal dan maar als eerst terug OT gaan zeker :p:
er werd ergens gezegd dat je vaardigheidspunten kon kopen (met PA).
maar klopt dat of niet want als dat zo is kap ik ermee ;)

tsss dan nog

vaardigheidspunten mag je gewoon niet kopen, das net de clou van dit spel, waarin je echt goed moet kiezen...

komt dat kopen van vaardigheden bij deze update?
het staat niet bij de eerste post.

komt dat van die vaardigheden kopen deze update
ik vind dat egt raar als je veel geld heb of goeie geld jobs dan heb je een veel groter voordeel

Het lijkt me niet dat ze dat gaan doen, tenzij het echt hun doel is om dit spel te verkloten.

Ze spraken er toch van om dat te doen..
Misschien een vólgende update .

Jongens toch.. gelijk weer een hoop drukte om niets.:p Ja, het stond in de roadmap van 3 maanden geleden, maar verder is hier helemaal niks over gezegd en het is niet eens zeker of dit er überhaupt wel ooit gaat komen. Ik weet niet hoe sommige er nou opeens bij komen dat dit in deze update komt of in een volgende update, want zo ver het bekend is zal dit er (nog) niet komen.
 

DeletedUser

Wat het meest jammere is vind ik, dat het lijkt alsof er niks met feedback wordt gedaan. De devs zouden toch aan de mods van elke land kunnen vragen waar vraag naar is? Nu komen er allemaal nieuwe dingen in het spel waar niemand op zit te wachten terwijl er veel meer vraag is naar nieuwe opdrachten en nieuwe uitdagingen voor spelers van level 99.
Dat worden zo langzamerhand steeds meer. En eerlijk is eerlijk, de meesten die level 99 tot nu toe hebben bereikt hebben toch echt wel premium gebruikt. Ja ik weet dat er uitzonderingen zijn, maar de meesten hebben wel premium gebruikt. Dat zijn dus de betalende spelers. Waarom niet de betalende spelers proberen te behouden in plaats van nieuwe betalende spelers er bij proberen te halen. Mensen die nu geen premium gebruiken gaan dat ook vast en zeker niet doen na deze update.

En de update zal wel of rond hemelvaartsdag of rond pinksteren komen verwacht ik. Er zullen wel weer opdrachten voor een feestdagenset bij komen lijkt me....

Bij een van de volgende updates zou de levelcap verhoogt worden naar 120... :)
 

DeletedUser385

dat wel, maar als je vaardigehden kan kopen, en dat kopen is voor rl money, dan stop ook ik met het spel.
 

DeletedUser1963

Bij een van de volgende updates zou de levelcap verhoogt worden naar 120... :)

Ik ben benieuwd hoe ze dat dan op gaan lossen met de duelervaring. Spelers van lvl 99 duelleren nu alleen nog volgens mij. Zij hebben dus heel erg veel Xp met duels binnengehaald. Ik neem maar eens als voorbeeld freewilly op wereld 1. Als de Xp die hij met duelleren verdiend heeft bij lvl 99 opgeteld word, is hij volgens mij gelijk lvl 120.:eek:
 

DeletedUser

mooie update en meer waar voor me geld zou ook mooi zijn als je naast health points ook actie punten erbij zou kunnen kopen met PA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan