• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.27: vertaling dev-blog en discussie

Hoe sta jij tegenover de NPC duels?


  • Totaal aantal stemmers
    235
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser8307

dat wel, maar als je vaardigehden kan kopen, en dat kopen is voor rl money, dan stop ook ik met het spel.

Alé, daag dan hé.. :(
Je kan ze kopen voor echt geld.

Ook kan je producten kopen voor echt geld, actiepunten voor echt geld, gratis geld op de bank zetten voor echt geld, ...

Merk wel op dat het 600 nuggets is voor 1 attribuut.

Ze zijn gewoon gek!!!!! Als je 2 attributen wil kopen, betaal je een dikke 20 euro ... WHAHAHA.

Het draait enkel om het geld, vind het een stomme update ook.
 
Ik vind het wel een leuke update nu hij er daadwerkelijk is. Wel goed dat het alleen voor nieuwe werelden gaat gelden, hoewel premium spelers nu een zeer groot voordeel krijgen.
 

DeletedUser

Ik dacht ik laat et ff zien :p vind de Lay out mooi.. maar 1 uur werkjes vind ik nu al butt en teveel in het voordeel van PA's

 

DeletedUser

ik ga niet op nieuwe werelden beginnen spelen hoor :mad:

de devs zijn T-W helemaal aan het verkl*ten

veranderingen in het engels:

# Premium features (new worlds and beta)

* Money can be paid into banks without a fee and without the need to be at the bank's town by paying nuggets
* Skillpoints and attributepoints can be bought using nuggets
* Reskill costs can be reseted by paying nuggets
* Items can be bought without being at that town by paying nuggets
* Products from jobs are buyable by paying nuggets
* Job and work page has a new layout
* Jobs calculation has been changed, the job page now display the money and experience values you will gain for the selected work duration
* Work page now display the job products and money,experience calculation for the highest selectable work duration
* Job report popup now display the received items instead of a simple text
* Waytime can be halved by paying nuggets

goed bezig devs, nu gaan er NOG MEER mensen stoppen :mad:
 

DeletedUser

volgende werelden kunnen we dus zien wie het meeste geld heeft :o Tis echt van koop je naar de top nu...
 

DeletedUser

volgende werelden kunnen we dus zien wie het meeste geld heeft :o Tis echt van koop je naar de top nu...

Het wordt inderdaad echt wachten op de eerste de beste GEK die z'n geld van z'n vakantiewerk ofzo volledig opsoupeert aan premium, zich zot koopt aan vaardigheden, attributen en producten en andere dingen, en na een maandje level 99 is. :cool: :p
 

DeletedUser

1 woord.. TRIEST.. als dit op 1 van de huidige .nl servers komt kap ik er mee...
 

DeletedUser

Inderdaad, diep triest. Dat het zo erg zou zijn, had ik zelfs niet verwacht. Ik heb het net even op de Beta bekeken. Als ze dit ook op de oude werelden zouden gaan doen, zou ik waarschijnlijk meteen stoppen. Ik ga in ieder geval niet meer op de nieuwe werelden beginnen, maar anders had ik dat waarschijnlijk ook al niet gedaan.

Ik ben benieuwd of er straks en duidelijk verschil komt tussen het ledenaantal op de oude en op de nieuwe werelden.
 

DeletedUser

De meeste premiumfeatures die erbij komen zijn idd belachelijk. Alles is nu te koop. Ook de werktijdverkorting slaat nergens op. wel zijn er toch een aantal pluspuntjes:
- npc duels lijken me interessant (als je leest welke wapens sommigen dragen :D)
- nieuwe quuest voor athos floret dacht ik
- nieuwe producten (één job wordt nu echt de beste job :p)
 

DeletedUser

hmm, welke producten komen er dan? :p heb ik dat even over heen gelezen denk ik.
 

DeletedUser8307

cpremios.jpg
=> Premiejager
rtrens.jpg
=> Trein overvallen

Ook wel dom eigenlijk... :eek:


Je kan die producten ook gewoon kopen, voor premium!!!
 

DeletedUser

cpremios.jpg
=> Premiejager
rtrens.jpg
=> Trein overvallen

Ook wel dom eigenlijk... :eek:


Je kan die producten ook gewoon kopen, voor premium!!!

Wilde ik daarstraks nog posten, maar Fates maakte me duidelijk dat dat spoilen was. ;)

Er komen geen nieuwe producten voor zover ik weet. Je kan alleen maar de bestaande producten kopen met nuggets.

Toch wel; de screens hierboven komen van de beta. :)
 

DeletedUser

Even relativeren. Zo'n zak met geld kost wel 50 nuggets. dat is evenveel als 2 weken lang verhoogd salaris. Ik weet wel wat ik dus liever heb.

Probleem is wel als je voor opdrachten bepaalde producten nodig hebt, die je niet kan krijgen omdat je de job niet kan, dat je dan ineens met geld even die producten kan kopen. Versimpelt toch een aantal quest zoals de lvl 60 quest:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan