• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.27: vertaling dev-blog en discussie

Hoe sta jij tegenover de NPC duels?


  • Totaal aantal stemmers
    235
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Het ligt eraan of de lol er voor mij zo echt af is of niet. Zo wel dan stop in natuurlijk.
 

DeletedUser12132

ik blijf wel bij w1 tot en met w7 spelen maar de anderre werelden met die update's ga ik eerst even een maandje kijken en dan beslis ik of ik weg ga of blijf
 

DeletedUser

Terugdraaien doen ze niet. Zien dat veel mensen stoppen zullen ze wel zien.
Btw gefeliciteerd met je 200'ste bericht.

Thanks :D
Mij zie je op nieuwe werelden met die update niet meer terug.

Edit: Hmm, ken ik jouw naam niet ergens van?
 

DeletedUser4799

Thanks :D
Mij zie je op nieuwe werelden met die update niet meer terug.

Edit: Hmm, ken ik jouw naam niet ergens van?

Ik speelde vroeger habbo met deze naam :(

Ik wil graag The-West blijven spelen omdat er niks anders leuks is. In rl is er genoeg leuks te doen maar soms blijft er wat tijd over...
 

DeletedUser

Ik blijf niet als ze t overal in voeren, duellanten kunnen ook gewoon xtra vaardigheden kopen, dan maak je nooit meer een kans.
 

DeletedUser8307

Mensen mensen, laten we gewoon even afwachten. 95 % gaat heus niet constant vaardigheden bijkopen, dat wordt op den duur gewoon onbetaalbaar. Als je denkt dat het voor 3 vaardigheden al 72 nuggets is, dat is al een 2,5 euro. En wat maakt nu 3 vaardigheden ? Echt weinig.

Trouwens, normaal gaan ze het gewoon niet op de oude werelden invoeren, enkel op wereld 7 en volgende.
 

DeletedUser4799

Ik las net op engelse forum wat er bij update 1.28 komt en wat bij 1.29 komt. Ik las iets over een NPC-Trader, daar kan je wat spullen van kopen. Ik zag niks over goldnuggets etc. staan...
 

DeletedUser10652

Ik heb er ook wat over gelezen op het forum, ben het jammer genoeg even kwijt!Zijn hele leuke opdates, als ze helemaal doorgaan![Behalve de goud-regeling natuurlijk]:rolleyes:
 

DeletedUser5740

Ik las net op engelse forum wat er bij update 1.28 komt en wat bij 1.29 komt. Ik las iets over een NPC-Trader, daar kan je wat spullen van kopen. Ik zag niks over goldnuggets etc. staan...

De update waarbij je skill en atribute punten kunt kopen is al geweest.
Maar dit wordt alleen toegepast op nieuwe werelden.
 

DeletedUser

ik heb een vraagje...


als het op het engelse en duitse forum bekend is, mogen wij het dan hier posten ? :rolleyes:
 

DeletedUser8307

Regels zei:
Het door spelers prijs geven van nog niet aangekondigde features van The West is ongewenst. Het door spelers plaatsen van screenshots van bijvoorbeeld de beta server of weststats die inhoud tonen die nog niet is aangekondigd op de Nederlandstalige versie van The West is daarom niet toegestaan. Het is teamleden en hulpsheriffs wel toegestaan om hier informatie over te plaatsen.

Dus enkel mensen van The-West mogen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan