• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.27: vertaling dev-blog en discussie

Hoe sta jij tegenover de NPC duels?


  • Totaal aantal stemmers
    235
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9519

Daar sluit ik me helemaal bij aan, de meeste mensen kopen of alle premium of geen, en waarschijnlijk hebben weinig mensen zin om nog meer te betalen, dus zullen er juist minder premium spelers zijn.
 

DeletedUser

Ze kunnen beter ipv het makkelijker maken voor (premium)spelers, het spel uitbreiden.
Bijvoorbeeld arbeiden, spullen en opdrachten toevoegen waarvan een aantal alleen te doen/verkrijgen zijn als je premium gebruiker bent.

Zo krijg je niet perse een grote achterstand op de premiumspelers, maar kan je wel minder waardoor je al eerder premium koopt (om het volledige spel te kunnen spelen).
 

DeletedUser

Ze kunnen beter ipv het makkelijker maken voor (premium)spelers, het spel uitbreiden.
Bijvoorbeeld arbeiden, spullen en opdrachten toevoegen waarvan een aantal alleen te doen/verkrijgen zijn als je premium gebruiker bent.

Zo krijg je niet perse een grote achterstand op de premiumspelers, maar kan je wel minder waardoor je al eerder premium koopt (om het volledige spel te kunnen spelen).

Daar ben ik helemaal niet mee akkoord :) dat zou pas een verschil betekenen. Wat zo mooi is aan the west is dat je zonder premium evenveel kan bereiken als iemand met premium. Uiteraard bereik je dat sneller met premium. Logisch toch?
 

DeletedUser

Daar ben ik helemaal niet mee akkoord :) dat zou pas een verschil betekenen. Wat zo mooi is aan the west is dat je zonder premium evenveel kan bereiken als iemand met premium. Uiteraard bereik je dat sneller met premium. Logisch toch?

Nummer 1 op de ervaringranglijst? Dat bereik je zowiezo niet dus zeker niet ;) Er zijn ook nog genoeg andere dingen te bedenken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

hij bedoelt dus dat je alles kan in het spel (alle arbeiden, opdrachten en alles kan dragen) net als iemand die premium gebruikt.
 

DeletedUser

Nummer 1 op de ervaringranglijst? Dat bereik je zowiezo niet dus zeker niet ;) Er zijn ook nog genoeg andere dingen te bedenken.

Eerste zal je niet worden, maar toch is top 10 prima te doen voor non-premium spelers.

Grz,
Calvino
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Eerste zal je niet worden, maar toch is top 10 prima te doen voor non-premium spelers.

Grz,
Calvino

Het is nogal off-topic maar dat zal wel steeds moeilijker worden denk ik.
Op W1 en W2 was het wellicht nog te doen (mits je een HELE hoop online bent) maar in de nieuwere werelden zijn steeds meer ervaren spelers die vaak met behulp van premium hoog willen eindigen.....
 

DeletedUser5740

Het is nogal off-topic maar dat zal wel steeds moeilijker worden denk ik.
Op W1 en W2 was het wellicht nog te doen (mits je een HELE hoop online bent) maar in de nieuwere werelden zijn steeds meer ervaren spelers die vaak met behulp van premium hoog willen eindigen.....

nou dat is niet helemaal waar hoor.
Als je een beetje actief bent een NON-premium dan sta je al snel top 30 aan het begin. En als je dan fortgevecht plus goede jobs hebt kun je zo de top 10 binnen wandelen.
 

DeletedUser

Het feit dat geen enkele non-premium in de top 10 geraakt op de nieuwere werelden bewijst het tegendeel. Top 30 gaat idd nog net :)
 

DeletedUser

Het feit dat geen enkele non-premium in de top 10 geraakt op de nieuwere werelden bewijst het tegendeel. Top 30 gaat idd nog net :)

Dat ligt er voor een groot deel aan dat de kennis van alle spelers om snel te levellen enorm is toegenomen sinds de vorige werelden hoor. ;)
 

DeletedUser5740

Het feit dat geen enkele non-premium in de top 10 geraakt op de nieuwere werelden bewijst het tegendeel. Top 30 gaat idd nog net :)

dat is alleen maar omdat ik gestopt ben want ik heb zowel op wereld 5 als 6 in de top 20 gestaan als non premium speller met als ik niet moest stoppen kans op een top 10 plaats.
 

DeletedUser

ik sta op wereld 5 plaats 13 zonder PA
het lukt dus wel mist veel moeite;
maar met deze update zal ik snel zakken ;)
 

DeletedUser

nou dat is niet helemaal waar hoor.
Als je een beetje actief bent een NON-premium dan sta je al snel top 30 aan het begin. En als je dan fortgevecht plus goede jobs hebt kun je zo de top 10 binnen wandelen.

Nou dat valt dus niet mee. Er staan in de nieuwere werelden nagenoeg geen non-premiumspelers in de top 10. Alleen de actiepunten gaan je op een bepaald moment opbreken, hoe actief je ook bent...

Dat ligt er voor een groot deel aan dat de kennis van alle spelers om snel te levellen enorm is toegenomen sinds de vorige werelden hoor. ;)

Dat is precies wat ik bedoel. :)
 

DeletedUser5740

Nou dat valt dus niet mee. Er staan in de nieuwere werelden nagenoeg geen non-premiumspelers in de top 10. Alleen de actiepunten gaan je op een bepaald moment opbreken, hoe actief je ook bent...

Freewilly er zijn trucjes om zonder PA te spelen en toch bijna PA te hebben.
 

DeletedUser

ik sta in w5 rang 29. en maar even pa gebruikt. (2 week op alles) en zonder enige kennis in het ranken, en ook niet alleen gericht op het ranken. dus het is idd mogelijk, alleen wel ammer dat de verschillen toch al groot zijn, want hoger als de top 10 kom je (bijna) niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan