• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.27: vertaling dev-blog en discussie

Hoe sta jij tegenover de NPC duels?


  • Totaal aantal stemmers
    235
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

een kleine verbetering, 3 uur. als ik jou post teminste goed begrijp :)
 

DeletedUser

Jullie zitten hier allemaal maar conclusies te trekken :) Maar denk dat je het beter gewoon afwacht en dan oordeelt. Ik geloof niet dat 4 uur werken en 8 uur slapen de bedoeling kan zijn. En daarbij hebben we niet te klagen over het verschil tussen premium en niet-premium. Op andere spelletjes is dat wel erger ;)
 

DeletedUser

Ik zie ons niet klagen over dat verschil. Ik ben al vanaf het begin PA-gebruiker, het is enkel dat ik bij bijna elke verandering mijn vraagtekens plaats..
 

DeletedUser

Jullie zitten hier allemaal maar conclusies te trekken :) Maar denk dat je het beter gewoon afwacht en dan oordeelt. Ik geloof niet dat 4 uur werken en 8 uur slapen de bedoeling kan zijn. En daarbij hebben we niet te klagen over het verschil tussen premium en niet-premium. Op andere spelletjes is dat wel erger ;)

Je begrijpt toch wel dat niet-premium spelers hier niet blij mee zijn en gaan zitten klagen, aangezien ze hun mogelijkheden zien slinken...
 

DeletedUser

Natuurlijk, als je doel is om met de top mee te draaien gaat het idd des te moelijker worden :)
 

DeletedUser

Ghoh ja, dat ze maar snel die levelcap weghalen. Het lijkt mij opnieuw een stap in de richting van het verhogen of weghalen van die levelcap, maar als men er nog lang mee gaat wachten, dan gaan er zowel betalende spelers (omdat ze "vast" zitten op lvl 99) en niet betalende spelers (omdat ze veel meer moeite moeten doen voor hetzelfde resultaat) vertrekken. Men had beter 4 werkzaamheden voorzien voor Non Premium spelers.

Ik ben nu lvl 84. Als ze die 1.27 invoeren ben ik lvl 99 in een paar maanden. Langs de ene kant leuk, langs de andere kant ben ik dat na 1 week beu en bye bye premium.

Tegenover die NPC-duels sta ik nog wat twijfelachtig als avonturier. Eerst zien, dan oordelen denk ik zo.

Verder zijn de nieuwe premium-voordelen nog ongekend ... Wie weet wat daar allemaal in zit.

Maar het moet niet allemaal negatief zijn. Men bouwt nog steeds sterk aan het spel en de nieuwe layout is wel very nice.
 

DeletedUser3753

Bij NPC-duels krijg je geen duelervaring.
maar staat er bij je karakter, als je een NPC-duel verloren heb, ook niet dat je een duel verloren heb. en als je er een gewonnen heb staat er dan bij je karakter dat je er een gewonnen heb, of word dat niet geregistreerd?
 

DeletedUser

Wat een bullshit zeg.. Triest eigenlijk dat hoe meer je betaald, hoe meer kans je maakt. Nu wordt het nog triester. Ik doe zonder premium mijn best om bij de top mee te doen maar de voordelen die die premium gasten hebben zijn veel te groot. Nu met die update helemaal. Ik kan 4 uur werken voordat ik weer 6 of 8 uur moet gaan slapen.. Ik heb er eigenlijk altijd vrede mee gehad dat premium gebruikers meer voordelen hebben, maar nu slaan ze door. Ze zien alleen graag hun bankrekening groeien. Dit gaat ze veel mensen kosten, maar dat maakt ze toch niet uit want het zijn niet-betalende mensen. Daar geven ze blijkbaar niets om.
 

DeletedUser1963

ik ben een niet premium speler en ik draai op elke wereld in de top van het duelleren mee (behalve w2 (pas begonnen) en w7 (eerst veel lvlen). Ik begrijp dat als je voor de gewone ranglijst gaat het erg moeilijk gaat worden voor een non-premium speler. Het is dus wel zo dat je zonder premium kansen maakt, maar je moet wel erg goed zijn :D:D
 

DeletedUser

Ik wil niet zeggen dat ik goed ben, maar op wereld 6 doe ik er alles aan om zo goed mogelijk mee te draaien. Ik liep (ondanks dat ik meteen de hoogste XP jobs had en gewoon slim speelde) steeds meer achter op de rest. Stond eerst in de top 10 en sta nu 27e (hoogste non-premium). Dat krijg je wanneer je langer moet wachten tot je je gewenste kleding kan kopen (verhoogd salaris), je stil staat wanneer je eens een halve dag weg bent (automatisering), je per dag 4 uur minder kan werken (meer actiepunten). Je kunt dan wel erg goed zijn, maar je maakt 0,0% kans. Voor de update 1.27 had ik er wel vrede mee, maar nu gaan ze echt te ver.
 

DeletedUser

Ik kan me bijna niet voorstellen dat duellisten vrolijk worden van deze update. Ik denk dat je stukken minder duels gaat krijgen door deze update. Wel vreemd aangezien in the roadmap te lezen valt dat ze juist meer duels willen.

Door de arbeidsduurverkorting naar 1 uur met behoud van 24 actiepunten zullen mensen veel meer in hotels te vinden zijn aangezien je ap-balk veel sneller leeg is en je moet bijtanken. Dit geeft je een kleiner tijdsframe om te duelleren.

Daarnaast zullen de mensen die niet geïnteresseerd zijn in hun duellevel of de duelranglijst eerder geneigd zijn tot een NPC-duel. Het gaat deze mensen toch vooral om de ervaringspunten en, wat ik tot nu toe begrijp van de npc-duels, gaat dit sneller. Verder houdt dit je duellevel laag zodat je ook niet zoveel aangevallen wordt door de 'echte' duellisten.

Het moet natuurlijk allemaal nog blijken, maar dit verwacht ik er persoonlijk van.
 

DeletedUser1963

ik word er ook niet vrolijk van. Wat je zegt is waar. De non-premiumspelers zullen nu bijna 24 uur per dag online moeten zijn om de premiums bij te houden.
 

DeletedUser

Wat een zooi zeg...
Dat wordt dan makkelijk 99 worden, als je betaalt aan de dev's (want dat is indirect wat je doet.
De dev's hebben allemaal eigenbelang bij een hogere inkomstenbron...
Wij dus niet als non-premium.
Wij willen ook mee kunnen doen, ipv altijd slechter te zijn dan degene die er geld aan spenderen.:mad::mad::mad:
 

DeletedUser

Ik had mijn klaagzang ook op het Engels forum laten horen, daar kreeg ik commentaar van een communitymanager:

Nothing on this list has been confirmed yet. Please be patient. Once I have more details I will be making announcments and then we can have a discussion on their merits. This is just speculation.

Vertaling voor de mensen die geen Engels kunnen lezen: Nog niets op deze lijst is al bevestigd. Blijf geduldig alsjeblieft. Wanneer ik meer details voorhanden heb maak ik een aankondiging en kunnen we er goed over discussiëren. Dit is slechts speculatief.

Er is dus nog hoop..:o
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

In het begin van het spel keek ik altijd uit naar nieuwe updates, maar de laatste tijd wordt dat steeds minder. Ik vind dat ze nu ook echt te ver gaan. Ik hoop in ieder geval dat ze dit nog niet op de oude werelden gaan invoeren, dan kan het mij nog niet zo veel schelen. Ik ga waarschijnlijk toch niet op nieuwe werelden spelen (en dan zeker weten niet).
 

DeletedUser

Nee, die Engelsen voelen de bui al hangen, komen die verrekte Hollanders weer aan met hun geklaag :p
Waarom zijn we ook alweer bekend om onze klompen en niet vanwege ons geklaag (zie de uitspraak 16 miljoen bondscoaches en de ingezonden brieven die elk zichzelf respecterend tijdschrift/krant publiceert).

Maar er is nog hoop, miss toch geen massale terugloop in spelersaantallen?:rolleyes:
 

DeletedUser

Wat het meest jammere is vind ik, dat het lijkt alsof er niks met feedback wordt gedaan. De devs zouden toch aan de mods van elke land kunnen vragen waar vraag naar is? Nu komen er allemaal nieuwe dingen in het spel waar niemand op zit te wachten terwijl er veel meer vraag is naar nieuwe opdrachten en nieuwe uitdagingen voor spelers van level 99.
Dat worden zo langzamerhand steeds meer. En eerlijk is eerlijk, de meesten die level 99 tot nu toe hebben bereikt hebben toch echt wel premium gebruikt. Ja ik weet dat er uitzonderingen zijn, maar de meesten hebben wel premium gebruikt. Dat zijn dus de betalende spelers. Waarom niet de betalende spelers proberen te behouden in plaats van nieuwe betalende spelers er bij proberen te halen. Mensen die nu geen premium gebruiken gaan dat ook vast en zeker niet doen na deze update.

En de update zal wel of rond hemelvaartsdag of rond pinksteren komen verwacht ik. Er zullen wel weer opdrachten voor een feestdagenset bij komen lijkt me....
 

DeletedUser

Ik ben het helemaal met je eens freewilly! De mensen die nu geen premium hebben kopen dat straks ook niet. De voordelen zijn al zo groot. Ik denk dat de uitdaging voor de wel premiumhouders straks zelfs minder gaat worden puur omdat het aantal mensen zal gaan krimpen (minder slachtoffers met duelleren, minder steden etc.).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan