• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The west op mobiel

DeletedUser1557

ik heb eens ff wat uitgewerkt ik weet nie of het wat is maar het is een begin van hoe het er uit zou KUNNEN zien:p

als ik nu op the west ga met mijn ipod duurt het lang en heel onoverzichtelijk ik moet bij alles wat ik wil doen inzoemen om eens raak te klikken.

16glrhj.jpg
mv6hwy.jpg

wat mij handiger lijkt is dat de voorpagina een heeel stuk kleiner word en dat er dan alleen voor het inloggen is. je gaat geen plaatjes bekijken als je ff snel wil inloggen namelijk

heb het heel simpel gehouden :p
23kdsfl.jpg


dan het spel zelf
dit was veel te groot en er stonden ook onnodige dingen waardoor het onoverzichtelijker werd.

ik heb wat dingen weggehaald en aangepast
met als resultaat (let niet op de kaart dat komt door al het knippen en plakken en verkleinen)

2dqlxj.jpg


alles is gemaakt met paint maar het is dus alleen voor het idee :p


ben benieuwt wat jullie er van vinde :p
(gemaakt op de grote van ipod touch)
 

DeletedUser

Dat ziet er geweldig uit!
Ik zou alleen die Zwarte randjes nog weg willen hebben. Voor de rest vind ik het echt super wat je ehbt gedaan! Puik werk!

Wow. Ik vind het echt mooi Oo
Dat had ik niet van mezelf verwacht. Ik vind dat je dit perfect hebt gedaan!!!!!
 

DeletedUser8307

Het is zéker mooi ! Goed zo :p.

Maarre,, wel wat netter int echt zeker :)

Neenee, super gemaakt !
 

DeletedUser1557

ik neem aan dat de meeste telefoons dan ook wel auto-rotate hebben ?

wat makelijker als je typt voor forum of berichten.
 

DeletedUser

Precies. Misschien is het Forum in Mobiel formaat maken ook wel handig ^^
 

DeletedUser1557

ik heb de kaart ook af.

de kaart zelf

3d5zd.jpg


kruisje sluit je de kaart. vraagteken ga je naar de minimap + info + arbeid zoeken

dat zal er dan zo uit zien.

2njfxh.jpg


ik zie net dat ik ben vergeten die punaise en dat kruisje weg te halen :p die horen der niet bij
 

DeletedUser1053

Op zich kan de kaart ook wel gewoon helemaal groen zijn zonder rivieren en bergen met alleen de steden/forten en de arbeid symbooltjes er op, want meer heb je eigenlijk toch niet nodig.:)
 

DeletedUser1557

ik zal morgen nog wel meer dingen proberen uit te werken zoals invertaris en nog wel wat dingen :p

dingen die je uitgewerkt wil zien of extra idee hoe beter kan of makelijker zou zijn voor mobiel

noem het maar dan probeer ik het te maken :p
 

DeletedUser

Houd er rekening mee dat er meer achter zit dan enkel een plaatje he jongens :)
 

DeletedUser

We doen ons best om het goed te laten werken. Hierbij kunnen we natuurlijk wel hulp gebruiken!!
 

DeletedUser

Je hebt toch echt meer nodig dan een aantal plaatjes om een site te laten werken.

Je zal iemand moeten vinden die een script kan schrijven

Dat begrijp ik. Helaas ben ik niet zo goed met scripts. Misschien kan iemand het op het engelse/duitse forum te zetten. Misschien weten hun er wel raad mee!
 
Bovenaan