• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The west op mobiel

DeletedUser

Zou het misschien niet makkelijker zijn voor sommige mensen om The West op een mobiel te kunnen spelen? Dat er speciaal voor gsm een webpagina wordt aangepast. Voor de Nederlanse en misschien wel Belgsche onder ons met hyves. Ik type dit namelijk nu op mijn mobiel, en merk toch wel dat het erg lastig is om even snel op the west te kijken. Het probleem is niet alleen dat het lang duurt, maar ook dar het erg oniverzichtelijk is. Ik weet dat dit spel is bedoelt voor op de computer, maar het is dan ook maar een idee.
 
Als de devs hun tijd daar willen in steken zie ik niet in waarom niet.
Ikzelf haal er wel geen voordeel bij.
 

DeletedUser

Zou handig zijn. Ik verwacht dat het sowiso nog wel gaat komen, gezien het feit dat TribalWars onlangs ook aangepast is aan GSM's, en dat was nog beter te doen op de mobiel sowiso.

Echter wordt het voordeel van mensen met een mobiel met onbeperkt internet dan wel groot. Gewoon elke 2 uur arbeid/slapen aan kunnen zetten waar je ook bent is wel héél groot voordeel.

Sowiso zal het beter gaan werken op de volgende generatie smartphones, die ondersteunen (bijna) net zo goed internet als computers.
 

DeletedUser

Dit zou erg handig zijn. Dit hebben ze ook op tribalwars toegepast.
Ikzelf doe het niet op mobiel maar er zijn verscheidene die het wel doen.
Ik hoop dat de devs er tijd voor hebben ;)
 

DeletedUser

Voor mij persoonlijk vind ik dit niets, ik heb nl. een mobiel waar je mee kunt sms'en en bellen, meer niet :)
vind ik overbodig, als die extra'tjes

Maar voor diegene die wel internet hebben is dit natuurlijk een heel goed idee :p
Dan kun je zelfs als je op vakantie bent arbeiden aanklikken enz, wat wel dom is want dan kost internetten heeeel veel, mee uitkijken dus!
 

DeletedUser

Ik heb Wi-Fi, dus op plaatsen waar geen beveiligde Wi-Fi servers zijn, kan i gewoon internetten :)
 

DeletedUser1053

De gebouwen van de stad zou je gewoon in tekst kunnen veranderen (zoals bij tribalwars) Maar de kaart lijkt me wel een probleem hiervoor, want hoe zou die te vereenvoudigen zijn?
 

DeletedUser

jaa... Dat zou beter uitgewert moeten worden... Misschien een minder geadvanceerde kaart. Gewoon simpel, weet e wel? Maar dan moet je ook de arbeiden in tekst hebben. Want een arbeid kan ik nu niet aanklikken met me mobiel.
 

DeletedUser1557

ik kan dit nu ook op mijn ipod.

grote nadeel is site is te groot duurt lang met laden en arbeiden aanzetten en alles duurt gewoon te lang.

speciaal aanpassen voor mobiel-iphone-ipod zou idd een heel goed idee zijn.

een nadeel wat ik op mijn ipod ook niet kan is kleren wisselen en scrollen kan ook niet. dit zou dus ook nog verandert kunne worden

als het nodig is wil ik wel helpen met uitwerken van hoe en wat het er uit zou kunnen komen te zien.
ik denk dat we het wel voor alle touch screen toestellen kunnen maken toch ?
meerendeel van internet mobiels toestellen is toch wel touchscreen volgens mij
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Geweldig! Eindelijk eens een goed idee :)
Ik heb idd Touchscreen ja. Daarmee kan ik helaas geen arbeiden aanklikken.
 

DeletedUser8307

Kon je dit eigenlijk nog niet ? Of wil je het gewoon een beetje aanpassen, zodat het meer toegankelijk is voor GSM gebruikers ?

Het kan, en je kan geen arbeiden aanklikken ? Waarom bestaat het dan al :)
 

DeletedUser

Kon je dit eigenlijk nog niet ? Of wil je het gewoon een beetje aanpassen, zodat het meer toegankelijk is voor GSM gebruikers ?

Het kan, en je kan geen arbeiden aanklikken ? Waarom bestaat het dan al :)

Ik begrijp het niet helemaal...
 

DeletedUser

Zou idd heel handig zijn, maar heb je er al eens aan gedacht wat dat wel niet moet kosten?
 

DeletedUser1557

dan kan dit denk ik het best voor touchscreen telefoons gemaakt worden.
dit is ook het makelijkst want met touchscreen kan je overal klikken net als met de muis op de pc.

ik zal eens wat met paint in elkaar knutselen :p (formaat van m`n ipod touch)
 

DeletedUser

dan kan dit denk ik het best voor touchscreen telefoons gemaakt worden.
dit is ook het makelijkst want met touchscreen kan je overal klikken net als met de muis op de pc.

ik zal eens wat met paint in elkaar knutselen :p (formaat van m`n ipod touch)

Perfect!!!!!
En voor touchscreen lijkt mij ook het beste (heb er namelijk zelf ook een)
 
Bovenaan