• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The west op mobiel

DeletedUser1557

ik snap ook geen hol van die scripts :p

de plaatjes geven alleen een idee van wat we bedoelen.
 

DeletedUser

Misschien weten zij er wel raad mee :D

Maar dat is wel een goed idee
Sorry voor de spelfout. Dat gebeurt anders nooit! Maargoed, kan iemad ht op 1 van die fora zetten?

Ps. Sorry voor de rest v.d. Spelfouten, ik zit op me mobil.
 

DeletedUser

Het heeft geen nut om dit op het Engelse of Duitse fora te zetten.
De dev's gaan echt zich echt niet ineens alleen bezig houden met het publiceren van the-west op een mobiel of iTouch/iPhone.

In de loop van de tijd worden mobieltjes (en ook de spellen) vanzelf wel doorontwikkeld waardoor je het ook op je mobiel goed kan spelen.
Dit is dus niet echt een "idee", maar gewoon een ontwikkeling voor de toekomst ;)


tevens zie ik dit net op forum.net
http://forum.the-west.net/showthread.php?t=34038
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Het heeft geen nut om dit op het Engelse of Duitse fora te zetten.
De dev's gaan echt zich echt niet ineens alleen bezig houden met het publiceren van the-west op een mobiel of iTouch/iPhone.

In de loop van de tijd worden mobieltjes (en ook de spellen) vanzelf wel doorontwikkeld waardoor je het ook op je mobiel goed kan spelen.
Dit is dus niet echt een "idee", maar gewoon een ontwikkeling voor de toekomst ;)


tevens zie ik dit net op forum.net
http://forum.the-west.net/showthread.php?t=34038

Daar heb je helemaal gelijk in :eek:
 

DeletedUser

Het heeft geen nut om dit op het Engelse of Duitse fora te zetten.
De dev's gaan echt zich echt niet ineens alleen bezig houden met het publiceren van the-west op een mobiel of iTouch/iPhone.

In de loop van de tijd worden mobieltjes (en ook de spellen) vanzelf wel doorontwikkeld waardoor je het ook op je mobiel goed kan spelen.
Dit is dus niet echt een "idee", maar gewoon een ontwikkeling voor de toekomst ;)


tevens zie ik dit net op forum.net
http://forum.the-west.net/showthread.php?t=34038

Ben ik het mee eens. Maar het zou wel een handige update zijn ;)
 

DeletedUser6405

ik speel the west al op men mobiel ik heb een n96 .. met je standaard browser kun je het niet spelen download daarom skyfire.. die kan dit wel draaien ! en het werkt goed, gisteren zelfs een fortgevecht gedaan op de mobiel ! :rolleyes:
 

DeletedUser

Moet je dit vanaf je PC naar je Mobiel doen, of kan het vanaf je mobiel al?

EDIT:

Hmm... :
Error finding authentication service.
Please try again later.
(10.102.120.147_3006)


Wat is dit? xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1557

ik zal ze der vanmiddag bij op zetten :p

ik heb eens ff wat uitgewerkt ik weet nie of het wat is maar het is een begin van hoe het er uit zou KUNNEN zien:p

als ik nu op the west ga met mijn ipod duurt het lang en heel onoverzichtelijk ik moet bij alles wat ik wil doen inzoemen om eens raak te klikken.

16glrhj.jpg
mv6hwy.jpg

wat mij handiger lijkt is dat de voorpagina een heeel stuk kleiner word en dat er dan alleen voor het inloggen is. je gaat geen plaatjes bekijken als je ff snel wil inloggen namelijk

heb het heel simpel gehouden
23kdsfl.jpg


dan het spel zelf
dit was veel te groot en er stonden ook onnodige dingen waardoor het onoverzichtelijker werd.

ik heb wat dingen weggehaald en aangepast
met als resultaat (let niet op de kaart dat komt door al het knippen en plakken en verkleinen)

2dqlxj.jpg


alles is gemaakt met paint maar het is dus alleen voor het idee


ben benieuwt wat jullie er van vinde :p
(gemaakt op de grote van ipod touch)

ik heb de kaart ook af.

de kaart zelf

3d5zd.jpg


kruisje sluit je de kaart. vraagteken ga je naar de minimap + info + arbeid zoeken

dat zal er dan zo uit zien.

2njfxh.jpg


ik zie net dat ik ben vergeten die punaise en dat kruisje weg te halen :p die horen der niet bij


zou iemand willen helpen met dit vertalen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik denk dat ze het ook wel snappen als je dit er neer zet toch ? :p De mensen kennen de symbolen en het gaat om het idee toch ? Kun je eventueel nog in het engels bij schrijven dat dit voorbeelden zijn en dat je wel verwacht dat ze kunnen bedenken wat er in hun taal moet staan :rolleyes:
 

DeletedUser1557

tekst die hier in nl bij staat als die der in engels bij staat is denk ik wat duidelijker voor hun
 

DeletedUser

Zet dan gewoon de plaatjes erbij. Zet er wat informatie bij en klaar ben je!
 

DeletedUser

je schrijft precies hoe je het zegt: smoller ipv. smaller :p.
Maarja, ziet er toch goed uit ;)
 
Bovenaan