• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The west op mobiel

DeletedUser1557

Ik heb een samsung galaxy spica met wi-fi.
Thuis heb ik dus internet, en als er ergens onbeveiligd netwerk is.
Ik blijf het gek vinden dat hij het niet doet... als ik alleen arbeiden zou kunnen aanklikken zou het al fijn zijn

http://www.kpn.com/mobiel/alle-tele...prod?default=true&sku=951815&campaignid=ps599

raar dat die het niet doet welk browser heb je misschien iets aan instellingen ofzo ?


Maar het gaat er meer om dat als je op the west komt met je gsm, dat je dan een snel een arbeid kunt aanklikken ofzo. Het is niet dat je er een hele app van moet gaan maken.

Zo heb je van die sites die gelijk veranderen als je erop komt met je GSM.
Gewoon precies het zelfde URL, alleen dan het beeld kleiner en minder MB.

dit bedoelde ik ook :p gewoon dat je alles wat op pc kan kan doen maar dat het allemaal kleiner en duidelijker is en daardoor ook weer wat sneller
 

DeletedUser9519

Ik hoop van niet... Ik heb zelf geen mobieltje en zolang ik er nog geen nodig heb neem ik er ook geeneen, zelf ben ik van mening dat mobieltjes bestaan om te bellen en ik bel zelf wel met m'n huistelefoon of ik gebruik een chat.

Maarja als ik geen achterstand wil oplopen op andere spelers dan liever niet.
 

DeletedUser1557

Ik hoop van niet... Ik heb zelf geen mobieltje en zolang ik er nog geen nodig heb neem ik er ook geeneen, zelf ben ik van mening dat mobieltjes bestaan om te bellen en ik bel zelf wel met m'n huistelefoon of ik gebruik een chat.

Maarja als ik geen achterstand wil oplopen op andere spelers dan liever niet.

maar voor iedereen is der wel een nadeel sommige school kunne gewoon hele dag online zijn.

andere druk met werk kunnen mis savonds net 2 uurtjes thuis op pc.

meer oplossing voor mensen die niet altijd pc bij de hand hebben als ze bijvoorbeeld 5 min de tijd hebben.
 

DeletedUser6801

raar dat die het niet doet welk browser heb je misschien iets aan instellingen ofzo ?

Ik wet niet welke browser ik heb, ik kom direct op google.nl, maar het ziet eruit als gewoon internet Explorer 7 of 8
 

DeletedUser8307

dit is echt heel raar onderwerp,


als ik forum mod was,

SLOOT IK DIT!:D:eek::cool::mad::mad::mad::mad:

Je snapt dit dan ook niet. Je kan er ook niet aan doen. Je bent nu eenmaal geen moderator dusja.. :o

Ga wat spammen op het Kampvuur (klik).

Dit is een serieus onderwerp, dus waarom zou je het dan sluiten.
Ik vind het een goed idee, maarja.. ze keuren maar weinig spelers ideeën goed..
 
Bovenaan