• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The west op mobiel

DeletedUser

ach geduld is een schone zaak.
Ziet er trouwens wel goed uit. Op je slechte engels niet lettend.
 

DeletedUser1557

der is maar een reactie op gekomen daar dus ja wat vind je gunstig :o
 

DeletedUser

1 reactie: This looks great!

Positief toch? Alleen niet iedereen kijkt naar die ideeën denk ik.
 

DeletedUser1557

idd jamer maar ja je doet er niks aan als mensen er niet kijken reageren ze ook niet :p
 

DeletedUser

Je moet er verder op doorgaan. Kan dan aan de devs gevraagd worden of ze dit willen toevoegen? Als jijzelf ook niet doorantwoord kijken er niet meer mensen.
 

DeletedUser6801

Ik heb zelf en nieuwe smartphone, met wifi, thuis kan ik er gewoon naar youtube, hyves, echt alles, maar bij the-west kan ik alleen inloggen, op het moment dat ik ergens op klik, bijvoorbeeld op een arbeid, dan verschijnt er "no response server disconectect, ofzo, hebben anderen dat ook??
 

DeletedUser8307

Zou het misschien niet makkelijker zijn voor sommige mensen om The West op een mobiel te kunnen spelen? Dat er speciaal voor gsm een webpagina wordt aangepast. Voor de Nederlanse en misschien wel Belgsche onder ons met hyves. Ik type dit namelijk nu op mijn mobiel, en merk toch wel dat het erg lastig is om even snel op the west te kijken. Het probleem is niet alleen dat het lang duurt, maar ook dar het erg oniverzichtelijk is. Ik weet dat dit spel is bedoelt voor op de computer, maar het is dan ook maar een idee.

Ik heb zelf en nieuwe smartphone, met wifi, thuis kan ik er gewoon naar youtube, hyves, echt alles, maar bij the-west kan ik alleen inloggen, op het moment dat ik ergens op klik, bijvoorbeeld op een arbeid, dan verschijnt er "no response server disconectect, ofzo, hebben anderen dat ook??

Momenteel gaat dat niet, en dat is het idee
 

DeletedUser1557

ik kan op mijn ipod touch wel inloggen en arbeiden enzo aanzetten

maar hiervoor heb ik echt heel veel geduld nodig (wat ik nie heb :mad:)

een ding laden duurt namelijk al gauw 1 minuut en aangezien het nogal klein enzo is klik je ook nog wel eens verkeerd :mad:

helaas word er niet meer gereageerd op .net dus
 

DeletedUser

Stom,

dit is echt heel raar onderwerp,


als ik forum mod was,

SLOOT IK DIT!:D:eek::cool::mad::mad::mad::mad:
 

DeletedUser6801

Mijn internt is heel snel, ik snap niet dat hij het niet doet. En ook niet dat er een onzinnig antwoord op een onzinnig topic wordt geplaatst zoals hierboven!
 

DeletedUser1557

Mijn internt is heel snel, ik snap niet dat hij het niet doet. En ook niet dat er een onzinnig antwoord op een onzinnig topic wordt geplaatst zoals hierboven!

ik zou het ook niet weten welke mobiel heb je als ik vragen mag ? :p
 

DeletedUser

Ik heb zelf en nieuwe smartphone, met wifi, thuis kan ik er gewoon naar youtube, hyves, echt alles, maar bij the-west kan ik alleen inloggen, op het moment dat ik ergens op klik, bijvoorbeeld op een arbeid, dan verschijnt er "no response server disconectect, ofzo, hebben anderen dat ook??

Met mijn gsm wel ja, maar met mijn ipod lukt alles, behalve duels bekijken.
Ze zouden een soort app in de app store van itunes moeten maken dat je er makkelijker opkan.
 

DeletedUser1557

of een apart stukje wat je bijvoorbeeld ook hebt als je op hyves gaat. dit is ook anders dan als je op de pc gaat.

veel makelijker duidelijker en groter.

als er een app komt en deze word betaald. zullen veel hem alsnog niet halen.
of geen geld voor over of het mag niet van je ouders :p (laatste geval heb ik dus ook :mad:)
 

DeletedUser

Maar het gaat er meer om dat als je op the west komt met je gsm, dat je dan een snel een arbeid kunt aanklikken ofzo. Het is niet dat je er een hele app van moet gaan maken.

Zo heb je van die sites die gelijk veranderen als je erop komt met je GSM.
Gewoon precies het zelfde URL, alleen dan het beeld kleiner en minder MB.
 

DeletedUser6801

ik zou het ook niet weten welke mobiel heb je als ik vragen mag ? :p

Ik heb een samsung galaxy spica met wi-fi.
Thuis heb ik dus internet, en als er ergens onbeveiligd netwerk is.
Ik blijf het gek vinden dat hij het niet doet... als ik alleen arbeiden zou kunnen aanklikken zou het al fijn zijn

http://www.kpn.com/mobiel/alle-tele...prod?default=true&sku=951815&campaignid=ps599

Maar het gaat er meer om dat als je op the west komt met je gsm, dat je dan een snel een arbeid kunt aanklikken ofzo. Het is niet dat je er een hele app van moet gaan maken.

Zo heb je van die sites die gelijk veranderen als je erop komt met je GSM.
Gewoon precies het zelfde URL, alleen dan het beeld kleiner en minder MB.

Dat is precies wat er moet gebeuren!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan