• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

De foto van het eiland is niet fake, je ziet het alleen niet door de wolken ;) Als je de wolken weg haalt is het een eiland.
 
Volgens mij is het gewoon een soort speeltuin voor de devs...
Iets waar alle arbeiden vlakbij elkaar liggen en waar ze niet kunnen worden gezien, zodat ze alles makkelijk kunnen testen zonder lastig te worden gevallen:cool:

...of een extra premiumfeature, genaamd: 'speeltuin' waar alle arbeiden vlak naast elkaar liggen? :p
 

DeletedUser

De foto van het eiland is niet fake, je ziet het alleen niet door de wolken ;) Als je de wolken weg haalt is het een eiland.

het is idd niet fake maar je moet heel goed met chrome die ellement inspecteren de wolkjes weghalen ;)
 

DeletedUser

ik gebruik geen chome of al die andere dingen, kan iemand die anders een wegpoetsen en er dan een screentje van neerzetten? :)
 

DeletedUser

Je kan ze gewoon blokkeren met adblock, of zelf een script gebruiken die ze verwijdert ;)

ja, maar een script schrijven duurt gewoon lang ;) als ik nou de coordinaten zou weten van de wolkjes & dan die zou verwijderen zou je sneller zijn :)
 

DeletedUser13404

Seg euhm, waarom installeren ze niet gewoon 2.0 op arizona en briscoe en laten ze de rest niet voor wat het is?
Dat is toch bij tribalwars ook niet; daar laten ze de oorspronkelijke werelden ook in ere ;)
 

DeletedUser11730

Inmiddels in het telegraafkantoor een bericht over de update en ja hoor een nieuwe wereld!
 

DeletedUser1448

ahja vergeten :D

Klerenberekenaar toegevoegd aan het arbeidsvenster dat automatisch je inventaris filtert voor de beste kleding (houdt nog geen rekening met alle bonussets)

Dit mis ik denk ik. Of anders ben ik blind :p

_____________________________________

Ooh edit ik keek verkeerd :) Gevonden :p

Ik dacht dat het in het "werk" scherm onderaan stond waar je de dichtstbijzijnde arbeid kon selecteren
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan