• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

DeletedUser1053

Klinkt goed allemaal, hopelijk gaan ze daarna ook weer terug wat reclame maken. :)

Hopen dat ze dan ook de gameplay van de fg en duels dan aanpassen.

Dat hoop ik, maar ik verwacht dat het bij de komende update vooral zal gaan om grafische veranderingen zoals in de aankondiging staat. Maar er is al een hele tijd geleden aangekondigd dat het duel systeem gaat veranderen, dus wie weet.
 

DeletedUser

Klinkt leuk, maar volgens mij blazen ze het een beetje op. Qua gameplay verandert er niks als ik het zo lees.

Hopelijk wordt de map wel verkleind. Dat zou namelijk wel een echte verbetering zijn.
 

DeletedUser1053

Hoe bedoel je verkleind? Qua omvang op je scherm wordt deze namelijk juist groter gemaakt. :p
 

DeletedUser5512

nou ik weet het zo net nog niet hoor, goed dat ze aan veranderingen werken maar ik zal nog even moeten afwachten, wellicht is dit een goed punt om te stoppen met the-west:)
 

DeletedUser8307

Ze hebben het enkel over de map, veel weten we er niet over. Ook over het design dat zal moderniseren. Wat mij betreft mag dat, zolang het maar blijft lijken op het 'wilde westen'. :)

Gewoon afwachten, dan weten we meer. Hoe dan ook: leuk! :D
 

DeletedUser

Leuk, nieuwe grafische veranderingen,... again. :hmf: Wanneer gaan ze nog eens iets veranderen aan de gameplay in plaats van aan de prentjes? Als ik mooie achtergronden en graphics enzo wil, ga ik wel een ander spel spelen.
 

DeletedUser6405

Ik verwacht er wel veel van, het is een behoorlijke tijd stil geweest. Ik hoop dat de volgende stap het uitwerken word van bepaalde features. Het duelleren en fort-vechten kan nog veel verder uit gedacht worden.
 

DeletedUser8307

Leuk, nieuwe grafische veranderingen,... again. :hmf: Wanneer gaan ze nog eens iets veranderen aan de gameplay in plaats van aan de prentjes? Als ik mooie achtergronden en graphics enzo wil, ga ik wel een ander spel spelen.

Dat is ook wel deels mijn mening. Eerst het spel zelf en pas daarna de grafische dingen. :) Maar goed, we zien wel zeker. :)
 

DeletedUser4007

wees blij dat ze actief zijn
er zijn spellen waar de developers gewoon al in slaap gevallen zijn en nix meer doen
 

DeletedUser

Ik verwacht er wel veel van, het is een behoorlijke tijd stil geweest. Ik hoop dat de volgende stap het uitwerken word van bepaalde features. Het duelleren en fort-vechten kan nog veel verder uit gedacht worden.

Lever dan ideeën aan.
Het is wel erg makkelijk om de verantwoordelijkheid bij Inno te leggen.
 

DeletedUser6405

Lever dan ideeën aan.
Het is wel erg makkelijk om de verantwoordelijkheid bij Inno te leggen.

Is dit het ideeën topic ? Ik heb genoeg ideeën gegeven is het niet hier dan is het wel op de beta of op het .net forum.
Uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid bij Inno, daar werken mensen die er voor betaald worden om leuke ideeën te hebben en uit te werken. Wat wij kunnen doen is meedenken en ideeën spuien.
 
Bovenaan