• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

DeletedUser11730

En met die ideeën wordt ook zoveel gedaan:hmf:

Ik vraag me wel af waarom ik een boom of een rots aan zou willen klikken. Dat is denk ik alleen interessant als je daarbij dan ook een arbeid aan kunt klikken.
 

DeletedUser

Is dit het ideeën topic ? Ik heb genoeg ideeën gegeven is het niet hier dan is het wel op de beta of op het .net forum.
Uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid bij Inno, daar werken mensen die er voor betaald worden om leuke ideeën te hebben en uit te werken. Wat wij kunnen doen is meedenken en ideeën spuien.

Hier heb je nooit een idee voorgedragen op het forum (of je dat elders doet, kan ik niet zien). Dus vandaar mijn reactie
 

DeletedUser6405

Hier heb je nooit een idee voorgedragen op het forum (of je dat elders doet, kan ik niet zien). Dus vandaar mijn reactie

Heb ik dit topic aangemaakt om te discussiëren of ik nu wel of niet ideeën heb aangedragen ? niet dus. Graag weer even on-topic. :)

Leuk om te zien dat Inno toch achter de schermen druk is het met het spel waar wij zoveel van houden.
 

DeletedUser11730

Ik kwam via Facebook trouwens ook al een nieuw aanmeldscherm tegen via een Tsjechische referallink. Ik weet niet of de link hier geplaatst mag worden, maar het ziet er goed.
 

DeletedUser

Volgens mij mag dat wel maar alleen als voorbeeldje niet om echt mensen te werven.
 
Het zou interessant worden als je met de bomen en stenen miss spullen kunt vinden als je ze uithakt met je zelfgemaakte item. Of dat je met een bepaald kracht stenen kunt optillen(attribuut) en daaronder wat kunt vinden, als het maar niet nutteloze klikdingen:p Dan weet ik wat ik zou doen hehe, zoekeeee. Als je zelf je route kunt kiezen hoe je loopt als je ergens heen gaat, of dat als je online bent tijdens het lopen er opeens een ding in je scherm kan komen met, je komt een mooie steen tegen, wat doe je? Kapot maken, Meenemen of gebuiken, zulke opties.

Achja zal wel teveel zijn van het goede:p
 

DeletedUser

Als ik het goed op is dat al op elke server, het is gewoon die link voor vrienden uit te nodigen ;)
 

DeletedUser

Ben toch wel benieuwd wat het gaat worden,En idd wat meer reclame zou niet slecht zijn.Voor het andere spel maken ze op tv continu reclame en niet voor the west:(
 

DeletedUser1448

ze kunnen beter investeren in goede servers in plaats van de graphics te veranderen. Op PL valt de chat om het uur uit ofzo, ook fg's laggen zeer vaak. Dit is zeer vervelend.

@ Jordes, dat zou zeer leuk zijn :D maar ik vrees dat het niet zal komen :(
 

DeletedUser

Ik hoop dat de laadtijd dan ook niet vergroot, anders zou het wel een rotupdate kunnen zijn.
 
op zich goed om te lezen. ben benieuwd wat ze gaan veranderen, maar ja ik kan alleen maar afwachten. Dit betekent in elk geval dat the west niet (helemaal) dood is, en dat is wat waard. :):cool:
 

DeletedUser13404

wees blij dat ze actief zijn
er zijn spellen waar de developers gewoon al in slaap gevallen zijn en nix meer doen

Dat wilt zeggen dat het spel interessant genoeg is om verder te bestaan zonder enige aanpassing; bv. tribalwars... dat bestaat al zo lang en er zijn enkele minor updates geweest die wat prentjes veranderde maar voor de rest nooit iets belangrijks en het blijft leuk! :)
 

DeletedUser

Ze moeten gewoon alles vernieuwen.
Net als migratie houd je je spullen enzo maar alle BG's en Steden zijn weg en dan kan iedereen weer een beetje een nieuwe start maken. DIt zal ook leuk zijn want dan kan je alles weer een beetje opnieuw doen/ontdekken omdat er zoveel nieuw is.
Niet alleen beginners krijgen een kans om dingen opnieuw te ontdekken maar ook THE OLDIES ;)
 

DeletedUser

En met die ideeën wordt ook zoveel gedaan:hmf:

Ik vraag me wel af waarom ik een boom of een rots aan zou willen klikken. Dat is denk ik alleen interessant als je daarbij dan ook een arbeid aan kunt klikken.

Het zal niet zo zijn dat je enkel een boompje aanklikt en dan een plaatje krijgt te zien van een boom. :p

Het aanklikken van dit soort dingen zal wel degelijk een nut gaan hebben. :)
 

DeletedUser13404

1 Dollar per keer dat je klikt? :laugh:
Wahoo lang leve de autoclicker op 1ms :D
 
Bovenaan