• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

DeletedUser1448

Hebben jullie ook problemen met het openen van de chatruimtes (countrychats vroeger)? Omdat er zoveel volk in die chats zitten openen ze zeer traag.

Edit:
Sommige personen kan ik ook niet fluisteren. Er komt dan: [18:55] Systeem: Je hebt geprobeerd speler 'markie-b' te schrijven, maar die speler bestaat niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Hebben jullie ook problemen met het openen van de chatruimtes (countrychats vroeger)? Omdat er zoveel volk in die chats zitten openen ze zeer traag.

Edit:
Sommige personen kan ik ook niet fluisteren. Er komt dan: [18:55] Systeem: Je hebt geprobeerd speler 'markie-b' te schrijven, maar die speler bestaat niet.

Leuk dat je probeert mij te fluisteren :p maar ik kan zelf the-west niet opkomen, komt denk ik weer door mn VPN verbinding, best irritant :p
 

DeletedUser

Ik heb sinds vanmiddag constant het probleem dat als ik een opdracht aanklik (bijvoorbeeld Op poema's jagen), het scherm ineens veranderd in één groot wit vlak met linksbovenin het icoon van die opdracht. Dit gebeurd ook als ik bijvoorbeeld een item wil verkopen of wisselen in de outfit.

Echt zwaar irritant..!
 

DeletedUser4468

Ik heb sinds vanmiddag constant het probleem dat als ik een opdracht aanklik (bijvoorbeeld Op poema's jagen), het scherm ineens veranderd in één groot wit vlak met linksbovenin het icoon van die opdracht. Dit gebeurd ook als ik bijvoorbeeld een item wil verkopen of wisselen in de outfit.

Echt zwaar irritant..!

Andere browser geprobeerd?
Cookies en Cache gewist?
CCleaner geprobeerd?
 

DeletedUser

Andere browser geprobeerd?
Cookies en Cache gewist?
CCleaner geprobeerd?

Na het wissen van de cache en het gebruiken van CCleaner, geen verbetering. Uiteindelijk maar geprobeerd met een andere browser (FF). Nu doet 'ie 't weer, thanks!
 

DeletedUser15117

Sommige personen kan ik ook niet fluisteren. Er komt dan: [18:55] Systeem: Je hebt geprobeerd speler 'markie-b' te schrijven, maar die speler bestaat niet.
Dan was de te fluisteren speler offline denk ik, ze blijven nu gewoon in de chat staan als online totdat jij zelf refresht.
 
Bovenaan