• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

DeletedUser4007

Dat wilt zeggen dat het spel interessant genoeg is om verder te bestaan zonder enige aanpassing; bv. tribalwars... dat bestaat al zo lang en er zijn enkele minor updates geweest die wat prentjes veranderde maar voor de rest nooit iets belangrijks en het blijft leuk! :)

het is ook een spel waar je alles kwijt kan raken.
dat is hier niet aan de orde.
hier inactief zijn maakt niet uit.
inactief op tribal en je bent gewoon weggeslagen als je pech hebt :laugh:

de enige top in tribal is..... de hele wereld bezitten...
de top hier is aardig bereikbaar, en als je dan de opdrachten ook gedaan hebt,
dan is het enige wat terugkeert.. de duels en de fg's
en dat is het verschil, tribal kan gewoon zo verder zonder er iets aan te doen en blijft toch actief.
 

DeletedUser13404

Dan krijg je al heel snel empty server response. Probeer maar heel snel dingen aan te klikken :p

Jup, ik weet waarover je spreekt :p
Bij spammen op de fora dan krijg je meestal nog andere errors en gezever maar das ni erg :)
Hoe denk je anders dat ik aan 200.000 posts in anderhalve dag kom? :laugh:
 

Deleted User - 308552

... 200.000?? :blink: hoe de **** doe je dat nou weer? :blink:

Maar oke, snel op allerlei dingen klikken heeft dus geen zin :rolleyes:
 

DeletedUser13404

Autoclicker op antwoord knopje, zet hem op 1ms en das dus 1000 clicks/sec. maar op 1 ms valt heel het forum direct weg :p
 

DeletedUser14651

555200_10150936008047427_1013261319_n.jpg


:o
 

DeletedUser

Wow er staat een brug, nu moest je of zwemmen naar de overkant, of je moest er omheen

On-topic,

Ik vind het er wel mooi uitzien, maar oordelen is moeilijk op zo'n klein stukje.

waar haal je die foto vandaan?
 

Deleted User - 308552

Een stukje per keer he :p Zo houden ze onze interesse vast (hopen ze :p)
Ik vraag me trouwens nogal af hoe het nou zit met die wegen bij de brug... Of ze automatisch geplaatst worden of dat je ze aan zou moeten leggen (wat er voor zou zorgen dat er echt gekoloniseerd moet worden :))
 

DeletedUser

Get a better start

With Version 2.0 one of our goals is: Bring new players to the game. In fact of that goal we will introduce some changes to the beginning of the game:

New Tutorial
First jobs will take less time
Movement speed will be buffed until you reached a specific level
You are not able to use difficult features e.g. market , until a specific level

Zo hebben nieuwe spelers juist een slechtere start, want als je vriend start, kan je hem niet eens meer helpen door hem kledij aan een goedkope prijs te verkopen. Wat is dit voor zever... :blink:
 

DeletedUser

Zo hebben nieuwe spelers juist een slechtere start, want als je vriend start, kan je hem niet eens meer helpen door hem kledij aan een goedkope prijs te verkopen. Wat is dit voor zever... :blink:

Dat is misschien juist het idee :p
 

DeletedUser13404

Zo hebben nieuwe spelers juist een slechtere start, want als je vriend start, kan je hem niet eens meer helpen door hem kledij aan een goedkope prijs te verkopen. Wat is dit voor zever... :blink:

Tot lvl 10 ofzo ;)
Dat is een week spelen hoogst :p
 
Bovenaan