• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

DeletedUser

De update is voor grotendeels om meer geld binnen te krijgen, maar als dit zo blijft gaan er nog veel mensen stoppen met the-west :rolleyes:
 

DeletedUser1448

ze hebben de prijzen van de producten voor iets lager gezet zodat we meer gaan kopen (voor de forten dus) :p
 

DeletedUser1448

pfff 75x 2 minuten handel drijven leverde 10 balen stof op. Das 150 ap :(
dus je moet in totaal 750x de arbeid doen, wat 1500 AP is. Das 1500 minuten, 25 uur.
 

DeletedUser

De dropkans van die arbeiden met zo een ontzettend lage tijd, daar is echt iets mis mee.. je verwacht om de 10/20 keer een te hebben, maar dan heb je er al zoveel AP aan verspild en heb je nog geen.
 

DeletedUser

pfff 75x 2 minuten handel drijven leverde 10 balen stof op. Das 150 ap :(
dus je moet in totaal 750x de arbeid doen, wat 1500 AP is. Das 1500 minuten, 25 uur.

Fout. Het feit dat jij in 75x 10 balen stof hebt gevonden betekent niet dat de droprate voor jou anders is dan voor de rest. Ik heb het uitgerekend: als het goed is ben je er gemiddeld 8,7 uur mee bezig.
 

DeletedUser

maw: deze update is net als de voorgaanden: het lijkt goed maar zodat het er komt trekt het op geen kloten:no:
 

DeletedUser1448

Fout. Het feit dat jij in 75x 10 balen stof hebt gevonden betekent niet dat de droprate voor jou anders is dan voor de rest. Ik heb het uitgerekend: als het goed is ben je er gemiddeld 8,7 uur mee bezig.

haha dan heb ik HEEL VEEL pech :mad::mad::mad:
 

DeletedUser

maw: deze update is net als de voorgaanden: het lijkt goed maar zodat het er komt trekt het op geen kloten:no:

idd, iedereen denkt oh t-w 2.0 dat is vooral voor de spelers gericht het leuker te maken maar het is puur om de nuggets te doen, innogames kan geen updates meer maken zodat de spelers er ook plezier aan hebben.
Logisch dat het aantal leden snel daalt :blink:
 
Ja maar je hebt ook mensen die de ieniemiene aanpassingen van premiumstuff meteen naar boven halen en daar kritiek op geven, het is heel logisch. Als ze de huidige prijzen houden zou niemand het meer doen omdat het gewoon te duur is(als je van plan bent spul voor het fort te kopen). Het is logisch dat ze de prijs naar beneden halen want anders hebben ze niets meer aan die premiumfeature, want nu je standaard 1 product krijgt zal niemand het gebruiken om bijvoorbeeld een vlag van de unie te kopen. Ik vind het gewoon logisch. Wees blij dat ze niets TOEGEVOEGD hebben aan premiumfeatures, ze hebben alleen wat aangepast(en niet eens duurder).
 

DeletedUser7902

Ik heb ondertussen al 17! uur biefstukken gezocht en er nog maar 3 gevonden. Vrij weinig met 33% niet? Voor de update had ik voor dezelfde tijd er minstens 10 gehad (wat nog weinig zou zijn.)
 

DeletedUser

Ik heb ondertussen al 17! uur biefstukken gezocht en er nog maar 3 gevonden. Vrij weinig met 33% niet? Voor de update had ik voor dezelfde tijd er minstens 10 gehad (wat nog weinig zou zijn.)

Dat je er nu nog maar 3 hebt gevonden vind ik ook beetje weinig maar is denk ik gewoon pech.
Maar dat je er voor 2.0 ruim 10 in 17 uur kan vinden moet je mij toch even uitleggen.
Ik mag al blij zijn als ik er 1 op 8 uur heb nu.
 

DeletedUser

Ik had ergens gelezen dat je meer vaardigheid en attribuutpunten zou krijgen na de update. Klopt dit? Dan kun je dus als lp bom nog meer lp hebben:huh:
 

DeletedUser6244

Ik heb er 22 ap en 66 vp bij gekregen. Ik ben level 66. Ik wil ook wel weten of ik ze in kan gaan zetten.

ben al full lp nu, nu gevaarlijkste jobs doen en dan maar even afwachten :p
Ben helaas geen soldaat dus heel hoog zullen ze nooit worden.

EDIT: weet trouwens iemand of je extra ap en vp krijgt bij de update?
Toen de update kwam kreeg ik namelijk 33 ap en 99 vp erbij maar weet niet of de rest dat ook had.

dit is TOTALE nonsens.

Lijkt me dat er toch een kern van waarheid inzit ? :rolleyes:
 

DeletedUser11730

Let wel, dat is op de beta. Of dat straks op de reguliere werelden gebeurt is nog maar de vraag.
 
Bovenaan