• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

DeletedUser13404

Lijkt me dat er toch een kern van waarheid inzit ? :rolleyes:

dat was door ene bug ;)




En wat betreft de update:


De map is mooier maar zeker niet handiger, want hij is ene stuk trager op trage pc's, en voor de rest is niks veranderd waar je iets aan hebt. de duelpagina layout is wat lelijker geworden, geen idee wrom ze dat doen... voor de rest faalt de update! :D
Goedzo inno!
 

DeletedUser15392

er is mij gezegd dat gemalen schild van een raketschildpad niet meer in de shop bij de beta zit, klopt dit? zo ja, is dat dan alleen op de beta of ook in 2.0 nl.
 

DeletedUser

Voor het eerst ben ik ook een beetje chagrijnig geworden van de update, je kan namelijk niet meer normaal leven zonder een stad. Dat deed ik eerst en ik had dus veel geld contant, maar door die nieuwe update krijg je opeens ruim 1200 schade in 2 uur, en dat is vrij veel als je maar 1K lp hebt, ben dus KO gegaan en daar ging 40K van mijn geld.

Kortom je kan niet meer rustig leven zonder bang te zijn dat je KO gaat, zonder stad gaat het niet, en met stad kan het ook niet:mad:
 

DeletedUser15117

er is mij gezegd dat gemalen schild van een raketschildpad niet meer in de shop bij de beta zit, klopt dit? zo ja, is dat dan alleen op de beta of ook in 2.0 nl.

Hij zit niet meer in de shop (iig op enewetak), maar dat betekend niet per definitie dat hij in nl uit de shop verdwijnt (zitten wel meer verschillen, ook voor 2.0). Maar als je voor zekerheid gaat, ff flink inkopen :p.
 

DeletedUser

Hij zit niet meer in de shop (iig op enewetak), maar dat betekend niet per definitie dat hij in nl uit de shop verdwijnt (zitten wel meer verschillen, ook voor 2.0). Maar als je voor zekerheid gaat, ff flink inkopen :p.

hij is nog wel op almalongo
 

DeletedUser

Weet iemand eigenlijk waarom ze de middelste County onbewoonbaar hebben gemaakt? Is dit omdat je te snel naar de zijkanten van de wereld zou kunnen gaan of komt er ook ooit nog iets op die plek? Ik had een paar dagen geleden deze afbeelding gevonden op het .net forum. Tussen de bergen bevindt zich dus een meer met daarin een groot eiland.

13727188_uprostred2.jpg
 

DeletedUser

Weet iemand eigenlijk waarom ze de middelste County onbewoonbaar hebben gemaakt? Is dit omdat je te snel naar de zijkanten van de wereld zou kunnen gaan of komt er ook ooit nog iets op die plek? Ik had een paar dagen geleden deze afbeelding gevonden op het .net forum. Tussen de bergen bevindt zich dus een meer met daarin een groot eiland.

13727188_uprostred2.jpg

je tekeningstje faalt ;)

img4.pixhost.org/images/1528/13727188_uprostred2.jpg enkel zichtbaar als link ;)
 

DeletedUser1448

Je link faalt :p

Edit, het werkt bij mij enkel als ik het kopieer en de link dan plak in men adresbalk
 

DeletedUser

Bij mij werkt mijn spoiler toch wel zoals het moet hoor ;)
Maar on topic: wat verwachten jullie van deze plek?
 

DeletedUser

Ja zo ver waren we ook al hoor ;) Maar blijft het dan voor altijd een grap van de Dev's of komt er ook écht iets?
 

DeletedUser

Ja zo ver waren we ook al hoor ;) Maar blijft het dan voor altijd een grap van de Dev's of komt er ook écht iets?

Er zal wel iets komen, maar ik denk dat ze nog niet weten wat, of dat ze het nog niet willen bekendmaken. Ik vermoed dat als 2.0 op andere werelden wordt geïnstalleerd, dit al bekend zal zijn.
 

DeletedUser

Volgens mij is het gewoon een soort speeltuin voor de devs...
Iets waar alle arbeiden vlakbij elkaar liggen en waar ze niet kunnen worden gezien, zodat ze alles makkelijk kunnen testen zonder lastig te worden gevallen:cool:
 
Bovenaan