• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

TA

DeletedUser5740

Stop nu toch eens met over die stomme discussie weer te beginnen leuteren
jij weet net zo goed als ik dat dit langs beide kanten gebeurt

als je leden worden aangevallen is het normaal dat je ze terugpakt, en dan doet het er niet toe of ze je nu 10 of 200 XP opleveren.
De stadsleden beschermen heet zoiets. ;)

En maak je maar geen illusies, of wij die BG nu kennen of niet, ze worden zowieso aangevallen, dus persoonlijk vind ik dat die redenatie nergens op slaat

laten we gewoon stoppen met elkaar telkens van alles te beschuldigen, dit is maar een spel en het is de bedoeling dat het plezant blijft hé !!! :)

hmmmmmmmmm volgens mij valt onze stad nauwelijks mensen. Aan dus jullie slaan tegenwoordig dat eerste aangevallen worden stukje van het terugpakken over???
 

DeletedUser11890

TA = 430 Leden
Sonuwe + Arizona + Undertaker = 117

De statistieken gaan ondanks dit toch nog wel richting SAU aangezien ik Sotteghem nog bij TA rekende toen zij werden vernietigd.

haahh met twee fort gevechten tergelijk verliezen ze en in ieder geval 1 hahaha
 

DeletedUser

Ik zal jullie helpen om nu alles te veruidelijken, de echte TA steden bestaan uit:

- Fanta Farmers Steden
- AFS Steden
- DC Steden
- United Army
- Mitos Y Leyendas

Deze steden hebben ook nog andere bevriende steden die ook komen helpen indien nodig.

Mvg
 

DeletedUser385

lol ta is gewoon een alliantie gebaseerd op vriendschap

veel beter dan alle andere, want de band is de beste band die er bestaat
 

DeletedUser

ruud99 ik schaam me, heb gisteren je wel 3x geraakt bij fortgevecht ofzo:o
 
Vergeet niet dat veel mensen (ook vanbuiten bondgenootschappen) op dit moment in het spel waarschijnlijk aardig staan te popelen om mee te mogen doen aan een gevecht. ^^ Ik hoorde dat er laatst al 90 man was weggestuurd bij 1 gevecht. Met deze 90 zou je een 2e pioniersfort kunnen verdedigen én aanvallen. ^^
 

DeletedUser8307

Vergeet niet dat veel mensen (ook vanbuiten bondgenootschappen) op dit moment in het spel waarschijnlijk aardig staan te popelen om mee te mogen doen aan een gevecht. ^^ Ik hoorde dat er laatst al 90 man was weggestuurd bij 1 gevecht. Met deze 90 zou je een 2e pioniersfort kunnen verdedigen én aanvallen. ^^

Onderandere ik was erbij ^^. 'k Wou eens graag meedoen, wat XP maarja... Is er niet van gekomen... :(
 

DeletedUser905

Vergeet niet dat veel mensen (ook vanbuiten bondgenootschappen) op dit moment in het spel waarschijnlijk aardig staan te popelen om mee te mogen doen aan een gevecht. ^^ Ik hoorde dat er laatst al 90 man was weggestuurd bij 1 gevecht. Met deze 90 zou je een 2e pioniersfort kunnen verdedigen én aanvallen. ^^
Klopt idd.. Waren 120 soldaten aangevinkt. Dus een tiental soldaten mochten al niet meedoen :p En daarbovenop nog eens iets van 80-90 rekruten, reservisten en verraders. En dat was alleen defence :p
 

DeletedUser

Klopt idd.. Waren 120 soldaten aangevinkt. Dus een tiental soldaten mochten al niet meedoen :p En daarbovenop nog eens iets van 80-90 rekruten, reservisten en verraders. En dat was alleen defence :p

+ Vele mensen die zelfs niet zijn komen opdagen wegens tijdsgebrek of school. Denk maar eens verder ;)
 

DeletedUser11811

m.a.w. jullie voelen zich nu vast wel sterk genoeg om ons te kunnen verslaan :o
 

DeletedUser5740

m.a.w. jullie voelen zich nu vast wel sterk genoeg om ons te kunnen verslaan :o
.tja, daar heb je het even mis. Kijk wij weten dat in de toekomst een goede speler steeds belangrijker word boven veel spelers. En aangezien jullie meer mensen met hoge levels bij kracht hebben en meer mensen in de top 100 zie ik het niet echt goed in. Kortom jullie zullen later wel weer komen opzetten
 

DeletedUser4700

TA = 430 Leden
Sonuwe + Arizona + Undertaker = 117

De statistieken gaan ondanks dit toch nog wel richting SAU aangezien ik Sotteghem nog bij TA rekende toen zij werden vernietigd.

Whaahaa! En zijn jullie er blij mee dat jullie geen groot fort vol kunnen krijgen? :p
 

DeletedUser

Het is niet om dat je 200 man aan een groot fort hebt staan dat je de beste bent.. het zijn toch de de 140 MAX (in aanval) die tellen.. dus heb je 60 mensen die niets moeten doen.. + het is fijner dat er veel tegenstand is anders zijn ervaringen ook laag.. dus voor beide blijft het goed..

en we moeten niet verder discusieren wereld is nog maar begonnen.. over een mand kan het helemaal anders uitdraaien.. dusjh :D

we moeten er plezier in hebben en niet op elkaars kap zitten.
 

DeletedUser11890

Klopt idd.. Waren 120 soldaten aangevinkt. Dus een tiental soldaten mochten al niet meedoen :p En daarbovenop nog eens iets van 80-90 rekruten, reservisten en verraders. En dat was alleen defence :p

jep maar dat gevecht was ook fun!
maar dus heeft muf weer (helaas) gelijk

m.a.w. jullie voelen zich nu vast wel sterk genoeg om ons te kunnen verslaan :o

nee jho jullie zijn erg goed (en slim) dus dit zal een spannende strijd worden als ik dit allemaal zo lees maar ik weet zeker dat dit wel een wereld oorlog op uitloopt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Vanaf heden wordt de stad: The Final Judgement ook bij de -TA- groep gerekend.
 

DeletedUser

lol, gaan jullie iedereen er in doen? straks als er een fort gevecht bij pioniers fort is kan meer dan de helft er niet in. maar wij hebben toch beter fortvechters;) alleen zit united army er ook in?
 
Bovenaan